Creative Digest CIAU. Випуск #029

Інсайти про локалізм у креативі, сучасний сторітелінг і важливі думки маркетинг-директорів Uber, Microsoft та L’Oreal. Новини про конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions. Освітній серіал про те, як заснувати та розвивати свій бізнес у креативній сфері. Та дослідження медіаактивності популярних українських письменників. 

Чао, креатори! З вами 29-й випуск Creative Digest. 

Послухати новини креативу можна на:

Міністерство цифрової трансформації України та Програма ООН із відновлення та розбудови миру представили освітній серіал «Почати бізнес. Креативна індустрія». У п’яти серіях глядачі дізнаються, як заснувати та успішно розвивати власну справу у креативній сфері. Серіал охоплює, зокрема, такі теми:

  • як розпочати бізнес у сфері онлайн-освіти без інвестицій;
  • як не переборщити з рекламою;
  • як працювати з негативними відгуками. 

Та багато інших. Перша серія вже доступна для перегляду. Посилання на серіал шукайте на CASES.Media.


Microsoft презентував нову платформу для спілкування і роботи в змішаній реальності під назвою Mesh. Користувачі можуть взаємодіяти один з одним у VR, перебуваючи фізично в різних місцях. Платформа дозволяє проводити не тільки невеликі зібрання, а й масштабні виступи. Для взаємодії у віртуальному просторі можна використовувати більшість сучасних VR-гарнітур, планшети, комп’ютери та смартфони. Але також платформа підтримує й власну VR-гарнітуру. Більше подробиць про Mesh читайте на Telegraf.design.


Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників. Добірка сформована з 15-ти сучасних письменників та письменниць, які працюють у різних літературних жанрах і які активні у ЗМІ та соцмережах. До неї увійшли як уже добре відомі автори, так і свіжі імена, які щороку стають більш помітними у медіа та розширюють свою аудиторію. Під час дослідження вимірювалися кількість згадок у медіа та соцмережах про письменників та потенційне охоплення аудиторії. А на creativity.ua, окрім того, хто очолив рейтинг, ви зможете ознайомитись зі ЗМІ, які найчастіше писали про письменників, і прочитати 5 найпопулярніших новин з найбільшою кількістю повторів та потенційних контактів.


У Києві відкрилася виставка цифрового мистецтва Standard Deviation Exhibition. Серед тем, які висвітлюють на виставці: екологія, вплив на світ цифрової реальності, надмірне споживання інформації й вплив технологій на емоції людини, а також наслідки пандемії. Серед представлених проєктів: 20-хвилинне VR-відео, а також аудіовізуальний проєкт з фізичною інсталяцією. А триватиме виставка з 5-го березня, тобто від сьогодні, і по 7-ме березня. Детальніше про захід читайте на Telegraf.design.


А з 1-го березня розпочалась чергова сесія LIONS Live! Цього разу організатори події представляють новий набір знань та інструментів для креаторів, головні креативні інсайти та тренди 2021 року. А легенди рекламної індустрії дають поради молодим креаторам щодо кар’єри. Редакція creativity.ua враховує те, що не кожному з нас вдається бути присутніми на онлайн-доповідях, тому вже зробила вижимку важливих думок та корисних порад з івенту. Серед них:

  • чотири інсайти щодо того, як і навіщо використовувати локалізм у креативі;
  • чотири головні стратегії сучасного сторітелінгу;
  • та основні новаторські напрямки нетипового креативу, на які брендам варто звернути увагу в ході діджитал-трансформації. 

А в рамках рубрики CMOs in the Spotlight ми отримали можливість дізнатися про те, як мислять маркетинг-директори всесвітньо відомих компаній і які проблеми для них наразі найактуальніші. Зокрема: 

  • про адаптацію компанії  до пандемії та основні виклики розповів директор з маркетингу Uber;
  • про автентичність, конкуренцію та віддалену роботу своїми думками і досвідом компанії поділилась старша бренд-директорка Microsoft;
  • а про електронну комерцію в індустрії краси і цифрову трансформацію компанії ми змогли дізнатись від діджитал-директорки L’Oreal. 

Переходьте у розділ LIONS Live на creativity.ua, аби бути вкурсі перебігу онлайн-події, а також головних думок та ідей, висвітлених під час доповідей.


Продовжуючи тему Канських Левів. Наразі активно узгоджується рішення щодо формату проведення фестивалю у 2021 році, але певні активності вже погоджено. Тепер офіційно: міжнародні конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions у 2021 році пройдуть у діджитал-форматі. Україну під час міжнародного змагання представлять команди переможців локального конкурсу Young Lions Competitions 2020. Для участі команди отримають YLC Digital Pass. А які саме команди стали переможцями, можна дізнатися на creativity.ua.


А зараз новини від партнерів! 

Міжнародний фестиваль «Белый Квадрат» оголосив склад журі. У 2021 році конкурсні проєкти фестивалю оцінюватимуть сім складів журі. Це експерти, які, відповідно до міжнародних стандартів, є яскравими представниками сфери комунікацій різних країн з числа міжнародних мереж і локальних агентств. На їхньому рахунку численні перемоги і багатий досвід суддівства на найпрестижніших фестивалях креативності в світі. Перегляньте, хто саме увійшов до складу журі, на creativity.ua.


І сьогодні ми маємо для вас корисний телеграм-канал тижня — Make it in Ukraine! Команда підбирає для Senior фахівців зі сфер IT, Digital, Marketing та Design класну роботу з усього світу.

А також тут вас навчать:

  • успішно проходити інтерв’ю зі світовими компаніями;
  • домовлятись з роботодавцем про заробітну плату;
  • і, взагалі, що робити після отримання омріяної пропозиції.

У телеграм-спільноті Make it in Ukraine вже 4,6 тисячі талановитих людей. Тож долучайтесь і ви!

Creative Digest CIAU. Випуск #029

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.