Ad Age проводить конкурс молодих креаторів на створення обкладинки майбутнього

До участі в конкурсі запрошуються студенти профільних спеціальностей (реклама та дизайн) або креатори зі всього світу, вік яких станом на 14 червня 2021 року складатиме 30 або менше років.

Минулого року, коли видання Ad Age проводило перший конкурс молодих креаторів, рекламно-комунікаційна галузь у цілому світі дуже постраждала від пандемії та соціальних заворушень. Сьогодні Ad Age закликає потенційних учасників конкурсу продемонструвати, як креативність допомогла подолати хаос.

Нині боротьба з пандемією триває, проте можна впевнено стверджувати, що агенції та маркетологи продовжують розвиватися, розробляючи нові способи роботи та доводячи, наскільки оперативними та винахідливими вони можуть бути.

З огляду на це, для цьогорічного конкурсу редакція видання Ad Age вирішила зазирнути далі, у далекі невідомі простори, та дослідити, куди еволюція призведе галузь в майбутньому.

AdAge оголошує конкурс молодих креаторів на створення обкладинки майбутнього

«Ми хочемо, щоб ви уявили, як виглядатиме обкладинка Ad Age через десять років. Що приверне увагу рекламодавців та маркетологів через десять років, як виглядатиме агентство майбутнього, яка буде найбільша тенденція в маркетингу, що буде найскладнішим викликом для реклами?», — звертається редакція до молодих креаторів.

Редакція наголошує: головна вимога до робіт — оригінальність та неповторність рішень.

«Як завжди, радимо уникати кліше (за ці роки ми бачили безліч лампочок, мізків, Левів, олівців тощо). Тому, якщо ви вирішите зобразити часто використовувані символи, подібні цим, переконайтеся, що це виглядатиме свіжим і дивовижним».

Участь у конкурсі БЕЗКОШТОВНА!

Кінцевий термін подачі робіт: 15 квітня 2021 року о 17:00 за нью-йоркським часом.

Робота-переможець буде використана як обкладинка для спецвипуску Ad Age, присвяченого Cannes Lions. Цей випуск надсилається всім передплатникам Ad Age. Переможець також отримає віртуальний абонемент на цьогорічний Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions у червні.

Більш докладну інформацію про конкурс молодих креаторів від Ad Age можна отримати тут, також можна скачати окремий файл pdf DESIGN SPECS.

Джерело

А ми нагадуємо, що триває подача робіт на Young Lions Live Award 2021. Більш детальна інформація про бриф та дедлайни — за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

У квітні стартує серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів

«Креативна Європа» в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України організовують вебінари про комунікації для популяризації культурних проєктів.

Організатори Cannes Lions поділились планами щодо безпечного проведення фестивалю офлайн

Вперше Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» відбудеться у гібридному форматі: як онлайн-фестиваль із часткою «живих» подій та обміну досвідом. Деталі ...

КМФР 2021: команда суддів конкурсу Digital & Mobile Craft

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами представляє команду журі Digital & Mobile Craft, що буде оцінювати техніку та майстерність, що використовуються при виконанні та реалізації діджитал-контенту. ...