Вперше в історії конкурс Young Lions Competitions під час Cannes Lions відбудеться у діджитал-форматі

Пандемія внесла корективи навіть у процеси, які роками втілювалися за узгодженими методологіями. Вперше нам довелося долучатися до улюблених подій онлайн, дистанційно спілкуватися із командами та адаптуватися до онлайн- та phygital-форматів.

І поки узгоджується рішення щодо формату проведення фестивалю Cannes Lions у 2021 році, певні активності вже погоджено.

Тепер офіційно: міжнародні конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions (YLC) у 2021 році пройдуть у діджитал-форматі.

Для участі у конкурсі Young Lions Competitions у діджитал-форматі команди отримають YLC Digital Pass.

Україну під час міжнародного змагання представлять команди переможців локального конкурсу YLC 2020:

  • Категорія PRINT: Анастасія Зайцева, Максим Скорик, BBDO Ukraine & I am IDEA
  • Категорія DESIGN: Данило Нестеревич, Вікторія Харченко, banda & Windfor’s Kyiv
  • Категорія FILM: Майя Мірошниченко, Дар’я Назаренко, Forside production
  • Категорія Marketers: Карина Корейба, Володимир Соболєв 
Young Lions Competitions під час Cannes Lions відбудеться у діджитал форматі

Ірина Кузнєцова, офіційна представниця LIONS в Україні коментує: «Ми впевнені, що українські переможці цілком підготовлені до конкурсу, оскільки в умовах локального відбору вони пройшли всі етапи, які чекають на них під час міжнародного змагання. Йдеться про брифінг із представниками неприбуткової організації в zoom, 24 години на підготовку завдання за брифом, подачу робіт через конкурсну систему, оцінювання журі, захист своїх стратегій командою Marketers в лайв-режимі. Сподіваємося, що проведення локального конкурсу саме в такому форматі підготувало наших конкурсантів до участі у міжнародному змаганні». 

Український національний відбір на Young Lions Competitions у 2021 році не відбудеться, оскільки, за оновленою інформацією, під час міжнародного етапу в одній конкурсній категорії країну може представляти лише одна команда.

Анонс локального конкурсу YLC 2022 з’явиться на початку наступного року.


А ми нагадуємо, що з 1 до 5 березня триває трансляція LIONS Live. А редакція CreativityUA готує найцікавіший контент з онлайн-заходу. Пропонуємо вашій увазі:

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.