Creative Digest CIAU. Випуск #026

Історії створення відомих логотипів. Новий онлайн-курс для журналістів. Конкурс стипендій для відеоблогерів. Та добірка цікавих заходів лютого. Чао, креатори! З вами 26-й випуск Creative Digest. 

Послухати новини креативу можна на:

Цього тижня було створено Громадське об’єднання «Спілка концертної індустрії України». Вона всебічно представлятиме інфраструктуру концертної індустрії. Головною метою та завданням Спілки є створення вузькопрофільного професійного об’єднання, яке відстоюватиме інтереси представників концертної індустрії не лише в часи кризи, але й в майбутні роки існування галузі в країні. Колег, які представляють сегменти концертної індустрії, Спілка запрошує долучитися до роботи, щоб спільними зусиллями досягати намічених цілей. Посилання на офіційний сайт організації шукайте на creativity.ua.


16 лютого стартує безкоштовний онлайн-курс «Журналістика толерантності: Як створювати матеріали для медіа без сексизму, дискримінації і стереотипів». Курс створений для українських журналістів і допоможе з’ясувати, як етично та професійно створювати матеріали для людей, які стикаються з дискримінацією, зневажливим ставленням чи відвертим несприйняттям у суспільстві. Зареєструватися на курс та отримати доступ до всіх лекцій можна за посиланням, розміщеним на медіа Platfor.ma.


Pryvit.media опублікували добірку заходів лютого. У Києві можна відвідати різноманітні виставки, а в онлайні доступні лекції, фестиваль «Вечори французького кіно», «Українське поетичне кіно» на Takflix і професійні події от Literature In Action Week. Детально по кожній з подій читайте на Pryvit.media.


Міністерство культури та інформаційної політики України та агенція Postmen запустили сайт «Леся Українка: 150 імен» з нагоди 150-річного ювілею видатної поетеси. Наразі на сайті розміщена інформація про відкриття Мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен». Захід відбудеться 25 лютого в Українському Домі і включатиме експозицію, перформанс, змістовні дискусії на Радіо Леся та Косач Talks, а також презентацію першого повного та нередагованого видання творів Лесі Українки у 14-ти томах. Деталі про подію та сайт читайте на creativity.ua.


Міжнародний фонд «Відродження» хоче підтримати виробників якісного україномовного відеоконтенту в Youtube та допомогти їм у створенні роликів, що просуватимуть ідеї критичного мислення та раціонального погляду на світ та події в ньому. Саме тому фонд оголосив  конкурс стипендій для відеоблогерів на створення контенту. Пріоритетною платформою відеоблогінгу є Youtube, проте розглядатимуться також заявки від блогерів, що публікують свої відео у Tiktok та Instagram. Детальніше про конкурс та про те, як подати заявку, читайте на creativity.ua.


Програма європейської мобільності для митців та діячів культури i-Portunus відкрила 3 конкурси для митців. Наразі доступні конкурси з:

  • Художнього перекладу. 
  • Музики. 
  • Та архітектури. 

З 15 лютого буде відкритий ще один конкурс для представників сектору культурної спадщини. Взяти участь можуть представники, які активно працюють в одному з секторів культури, в залежності від обраного конкурсу, а також мають будь-які освітні кваліфікації та досвід. Деталі про конкурс та про те, як подати заявку на участь, читайте на creativity.ua.


А чи знали ви, що логотип Nike був створений студенткою за 35 доларів? А McDonald’s довго не міг визначитись із вдалою айдентикою? Як тільки я чую Apple, McDonald’s, Starbucks, Lacoste, одразу ж у голові спливають логотипи цих відомих брендів. Але до буквально вчорашнього дня я не знала історії та події, які стоять за їхньою появою. На Bazilik.media ви можете дізнатись, яким був найперший логотип Apple, чому символом Lacoste є саме крокодил і яким був шлях лого Burger King.


І про новини від партнерів!

2 та 3 лютого відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського суспільства зібрала в одному онлайн-просторі більше 40 міжнародних та українських експертів і більше 2000 «агентів свідомих змін». Редакція creativity.ua поділилась основними інсайтами та порадами від експертів Форуму.


А також нагадуємо, що фестиваль реклами «Белый Квадрат» продовжує приймати конкурсні роботи, і до 28 лютого діють пільгові умови для учасників. Роботи можна подати онлайн, завантаживши їх на офіційний сайт Фестивалю, посилання на який шукайте на creativity.ua.


А зараз переходимо до нової книжкової поради в рамках флешмобу, присвяченому акції з популяризації читання, #Читай_досягай. І сьогодні книжку радитиме Анатолій Попель — керівник проєктів CASES та «Креативна Практика». 

Анатолій радить книгу «Краса» Стефана Загмайстера та Джессіки Уолш, яка присвячена темі історії естетики, історії краси, феномену її сприйняття на фізіологічному та культурному рівні, та її ролі в створенні дизайн-продуктів та довговічності цих продуктів: «На мою думку, це дуже актуальна і цікава книга, яку варто прочитати як дизайнерам, так і маркетологам. Яка до того ж дуже класно зверстана і, яка містить дуже багато красивих естетичних прикладів.». 

Creative Digest CIAU. Випуск #026

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.