МКІП запустив сайт «Леся Українка: 150 імен» з нагоди 150-го року від Дня народження видатної поетеси

Офіційний сайт ювілейного року мисткині створили Міністерство культури та інформаційної політики України та агенція Postmen. Сайт вперше дозволить українцям пізнати особистість і творчість Лесі Українки в повному обсязі і без цензури.

Впродовж 2021 року під егідою Міністерства культури та інформаційної політики й Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки.

Детальна інформація про всі події, зокрема про Мистецький проєкт «Леся Українка: 150 імен», присвячений 150-річчю від дня народження Лесі Українки буде з’являтися на офіційному сайті: 150imenlesi.org. Відтепер кожен зможе стежити за актуальною інформацією, яка буде регулярно оновлюватися на сайті. Також відвідувачі можуть підписатися на новини про різні заходи.

МКІП запустив сайт «Леся Українка: 150 імен» з нагоди 150-го року від Дня народження видатної поетеси

Наразі на сайті розміщена інформація про відкриття Мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» з нагоди ювілейного року Лариси Косач-Квітки. Захід відбудеться у день народження поетеси 25 лютого в Українському Домі і включатиме: експозицію, перформанс, змістовні дискусії на Радіо Леся та Косач Talks, а також презентацію  першого повного та не редагованого видання творів Лесі Українки у 14-ти томах. Подію, яка стане справжнім культурно-медійним епіцентром, можна буде відвідати з дотриманням карантинних обмежень 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня — вхід безкоштовний.

МКІП запустив сайт «Леся Українка: 150 імен» з нагоди 150-го року від Дня народження видатної поетеси

На сайті також представлено ювілейний брендинг і digital brand kit, розроблений агенцією Postmen, які кожний охочий може завантажити за лінком: identity.150imenlesi.org і вільно використовувати.

Міністерство культури та інформаційної політики запрошує креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», в тому числі для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень.


Читайте також: Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного інтелекту для допомоги в написанні текстів англійською мовою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...