Створено Громадське об’єднання «Спілка концертної індустрії України» (СКІУ)

В умовах карантину івент-сфера та концертна галузь залишилися поза межею існування. Планувати діяльність, як раніше, працювати за добре знайомим алгоритмом та бодай працювати — звучить майже як фантастика.

Такі події стали поштовхом до появи професійних об’єднань у сфері креативних індустрій України, збираючи під «одним дахом» представників суміжних галузей. Однак, за причини розмаїття інтересів та потреб представників різних професій та напрямків всередині креативних індустрій, наприкінці 2020 року стала очевидною необхідність існування вузькопрофільного об’єднання.

Спілка концертної індустрії України: мета створення та напрями діяльності

Так з’явилася ідея створення Спілки концертної індустрії України (СКІУ), яка всебічно представлятиме саме інфраструктуру концертної індустрії. Власне, її основу, представники якої завжди залишаються за лаштунками, однак без їхньої участі годі уявити проведення концертів та подій будь-якої складності, а саме:

  • організатори концертів;
  • квиткові оператори;
  • концертні майданчики та зали;
  • технічні підрядники.

Ідея та створення Спілки належать авторам та оргкомітету акції #СтопКультурнийКарантин, яка пройшла в містах України 12 травня 2020 року та об’єднала сотні колег концертної індустрії.

Наразі СКІУ представляють:

  • Максим Шульженко, керівний партнер Stereo Plaza
  • Дмитро Феліксов, керівний партнер Concert.ua
  • Микола Ісідоров, засновник фестивалю UPark та концертної агенції Melnitsa UA
  • Володимир Андрусишин, засновник компанії Alight
  • Сергій Дудник, засновник/партнер FCA.ua/Перша Концертна Агенція
  • Ольга Кушпітовська, керуючий партнер Zinteco
  • Сергій Малецький, засновник концертної агенції H2D
  • Лідія Клов, засновниця Pop Corn CA
Спілка концертної індустрії України

Нагальні завдання роботи СКІУ найближчим часом:

  1. Зміни умов та лібералізація правил роботи індустрії під час карантину.
  2. Розроблення та впровадження державної програми прямої фінансової допомоги представникам концертної індустрії. Прямі державні дотації через вдосконалення існуючої системи отримання грантів, розширення доступу до пільгового кредитування за державними програмами.
  3. Розробка та прийняття нового закону, що регулюватиме діяльність ринку, взаємодію зі споживачами та державними органами влади. А також врегулювання взаємовідносин «споживач-організатор-квитковий оператор» шляхом доопрацювання відповідних ЗУ.

Головною метою та завданням СКІУ ставить перед собою створення вузькопрофільного професійного об’єднання, яке відстоюватиме інтереси представників концертної індустрії не лише в часи кризи, але й в майбутні роки існування галузі в країні.

Колег, які представляють вищезазначені сегменти концертної індустрії, Спілка концертної індустрії України запрошує долучитися до роботи, щоб спільними зусиллями досягати намічених цілей.

Якщо ви хочете брати участь в дискусіях, вносити пропозиції, бути в курсі останніх новин концертної індустрії та перспектив розвитку галузі — звертайтеся за вказаною в контактах електронною адресою. Вам буде надіслано Статут СКІУ та умови вступу для ознайомлення.

FB – https://www.facebook.com/uciuofficial/
Офіційний сайт – uciu.org
E-mail – [email protected]


Читайте також:

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...