Створено Громадське об’єднання «Спілка концертної індустрії України» (СКІУ)

В умовах карантину івент-сфера та концертна галузь залишилися поза межею існування. Планувати діяльність, як раніше, працювати за добре знайомим алгоритмом та бодай працювати — звучить майже як фантастика.

Такі події стали поштовхом до появи професійних об’єднань у сфері креативних індустрій України, збираючи під «одним дахом» представників суміжних галузей. Однак, за причини розмаїття інтересів та потреб представників різних професій та напрямків всередині креативних індустрій, наприкінці 2020 року стала очевидною необхідність існування вузькопрофільного об’єднання.

Спілка концертної індустрії України: мета створення та напрями діяльності

Так з’явилася ідея створення Спілки концертної індустрії України (СКІУ), яка всебічно представлятиме саме інфраструктуру концертної індустрії. Власне, її основу, представники якої завжди залишаються за лаштунками, однак без їхньої участі годі уявити проведення концертів та подій будь-якої складності, а саме:

  • організатори концертів;
  • квиткові оператори;
  • концертні майданчики та зали;
  • технічні підрядники.

Ідея та створення Спілки належать авторам та оргкомітету акції #СтопКультурнийКарантин, яка пройшла в містах України 12 травня 2020 року та об’єднала сотні колег концертної індустрії.

Наразі СКІУ представляють:

  • Максим Шульженко, керівний партнер Stereo Plaza
  • Дмитро Феліксов, керівний партнер Concert.ua
  • Микола Ісідоров, засновник фестивалю UPark та концертної агенції Melnitsa UA
  • Володимир Андрусишин, засновник компанії Alight
  • Сергій Дудник, засновник/партнер FCA.ua/Перша Концертна Агенція
  • Ольга Кушпітовська, керуючий партнер Zinteco
  • Сергій Малецький, засновник концертної агенції H2D
  • Лідія Клов, засновниця Pop Corn CA
Спілка концертної індустрії України

Нагальні завдання роботи СКІУ найближчим часом:

  1. Зміни умов та лібералізація правил роботи індустрії під час карантину.
  2. Розроблення та впровадження державної програми прямої фінансової допомоги представникам концертної індустрії. Прямі державні дотації через вдосконалення існуючої системи отримання грантів, розширення доступу до пільгового кредитування за державними програмами.
  3. Розробка та прийняття нового закону, що регулюватиме діяльність ринку, взаємодію зі споживачами та державними органами влади. А також врегулювання взаємовідносин «споживач-організатор-квитковий оператор» шляхом доопрацювання відповідних ЗУ.

Головною метою та завданням СКІУ ставить перед собою створення вузькопрофільного професійного об’єднання, яке відстоюватиме інтереси представників концертної індустрії не лише в часи кризи, але й в майбутні роки існування галузі в країні.

Колег, які представляють вищезазначені сегменти концертної індустрії, Спілка концертної індустрії України запрошує долучитися до роботи, щоб спільними зусиллями досягати намічених цілей.

Якщо ви хочете брати участь в дискусіях, вносити пропозиції, бути в курсі останніх новин концертної індустрії та перспектив розвитку галузі — звертайтеся за вказаною в контактах електронною адресою. Вам буде надіслано Статут СКІУ та умови вступу для ознайомлення.

FB – https://www.facebook.com/uciuofficial/
Офіційний сайт – uciu.org
E-mail – [email protected]


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...