Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль

Coca-Cola запускає глобальну різдвяну кампанію, яка стане 100-ю в історії бренду. Вона пройде під гаслом: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок».

Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль

Бренд Coca-Cola, який уже давно є символом новорічного сезону, запускає нову святкову кампанію. За попередні десятиріччя світ уже побачив багато пам’ятних різдвяних сюжетів від Coca-Cola, починаючи з образу Санта Клауса, яким ми його уявляємо зараз, створеного для різдвяної кампанії бренду близько 90 років тому, і до легендарних різдвяних вантажівок.

В Україні пісня «Свято наближається» з різдвяних рекламних роликів Coca-Cola відома чи не кожному та вже багато років є символом новорічних свят. У різні часи її виконували такі зірки, як Руслана, «Время и Стекло», MONATIK. Чимало українських родин доповнюють новорічну атмосферу святковими склянками, ялинковими прикрасами і кумедними полярними ведмедиками Coca-Cola. А «полювання» на різдвяний караван із вантажівок бренду займає таке ж місце у святковому сезоні, як і відвідування новорічного ярмарку.

Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль

Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний новозеландський режисер Тайка Вайтіті, відомий також за стрічками «Тор 3: Рагнарок», «Кролик Джоджо» та ін.

Головна ідея кампанії: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок» — закликає людей бути на свята по-справжньому щирими та максимально відданими моменту в родинному колі. Вона об’єднує ідеї усіх попередніх кампаній бренду та підкреслює, що справжня різдвяна магія саме у єднанні людей, які і є найціннішим подарунком один для одного.

Над відеороликом під назвою «Лист» режисер працював у партнерстві з лондонською агенцією Wieden+Kennedy. Їхня відеоісторія сповнена святкової магії, а в основі сюжету лежить розповідь про всеохопну любов батька, який вирушає у довгу подорож заради здійснення різдвяної мрії доньки.

На початку ролика батько збирається у відрядження і вже біля дверей його зупиняє маленька донька. Вона вручає йому лист, який власноруч написала для Санта Клауса, та просить надіслати його. У наступному епізоді — батько заклопотаний справами, аж раптом усвідомлює, що забув відправити лист. З цього моменту розпочинається його місія: переконатися, що лист дійде до адресата. Щоб дістатися Північного полюса, він перепливає моря, підкорює гори та скелі, пробирається крізь непроглядні джунглі та перетинає безлюдну північну тундру. Проте чи вдасться йому успішно доставити лист до рук Санти? Чи здійсниться різдвяна мрія його доньки?

Починаючи з листопада, рекламний ролик покажуть у більш ніж 90 країнах світу.

Coca-Cola в Україні теж відзначить ювілейний для компанії різдвяний сезон, залучаючи фанів бренду і Різдва до святкування.


Раніше агенція Wieden+Kennedy та режисер Стів Роджерс з Somesuch створили для Coca-Cola кампанію у стилі коміксів, яка закликає до емпатії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...