• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Creative Digest CIAU. Випуск #015

13 Листопада, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Creative Digest CIAU. Випуск #015
Share on FacebookShare on Twitter

Ювілейна, 100-та рекламна кампанія від Coca-Cola. Івент-менеджер майбутнього. Чому потрібно шукати ідеї у Twitter. Рекламні фейли відомих брендів. Чао, креатори! З вами новий випуск Creative Digest!

Послухати свіжі новини креативу можна на:

  • Soundcloud
  • Castbox
  • Google Podcasts
  • Apple Podcasts
  • «Подкастер»
  • Listen Notes 
Creative Digest · Creative Digest CIAU #015

Коли ми думаємо про бренди, що асоціюються в нас із новорічними святами, першим на думку спадає бренд Coca-Cola. І, напевно, не тільки нам. За попередні десятиріччя світ уже побачив багато різдвяних сюжетів, створених брендом. Вони починаються з образу Санта Клауса, вперше використаного для різдвяної кампанії близько 90 років тому, і до легендарних вантажівок з різноманітними вогниками та гірляндами.

Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний режисер Тайка Вайтіті. Головна ідея кампанії: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок». Вона закликає людей бути по-справжньому щирими та максимально відданими моменту в родинному колі. Вона об’єднує ідеї усіх попередніх кампаній бренду та підкреслює, що справжня різдвяна магія саме у єднанні людей. Вони і є найціннішим подарунком один для одного. Перегляньте зворушливий ролик на creativity.ua.


«Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні» запрошує всіх українців долучитися до благодійної акції «День піжам» 27 листопада. Під час цього щорічного заходу піжама служить символом, який має підвищити усвідомленість українців про те, що дітям у лікарнях потрібна підтримка. У всеукраїнський «День піжам» Фундація запрошує всіх одягнути піжаму на роботу чи в школу, щоб долучитись до цієї благодійної ініціативи та підтримати дітей, які проходять довготривале медичне лікування. Посилання на сайт, щоб підготуватися до акції і дізнатися більше про неї, знаходиться на creativity.ua.  


А тим часом агенція Postmen разом з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерством охорони здоров’я України запустили комунікаційну кампанію, яка спонукає дотримуватись правил безпеки в умовах пандемії. Ініціатива закликає підлаштовуватися до нової нормальності й дотримуватися нових правил етикету. Ці правила обов’язкові для всіх, незалежно від особистого ставлення до існування вірусу. Головний герой зовнішньої реклами повідомляє нові правила етикету, які для кожного мають перетворитись на #коронні_звички. Який персонаж є героєм реклами та про які звички йдеться мова, читайте на Bazilik.media.


Програма «Креативна Європа» спільно з освітньою платформою «Креативна Практика» запускають безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти для культурних та креативних проєктів». У ньому покроково пояснюється, як залучати грантові кошти на культурний або креативний проєкт. У рамках програми онлайн-курсу експерти «Креативної Європи» розкажуть про формування команди, міжнародні партнерства, комунікаційну стратегію, фінансовий план, заповнення проєктної заявки. А також про те, на які етапи потрібно очікувати після отримання самого гранту, повідомляє медіа Platfor.ma.


Яким має бути івент-менеджер 2021? Що він повинен знати та вміти? Хороші запитання, враховуючи те, що через пандемію багато заходів вже перейшло або досі переходить у онлайн-формат. У своїй статті Олексій Куліков, засновник івент-агентства Ant@Hill, розповідає про:

  • типи івент-менеджерів;
  • оновлений список обов’язків івент-менеджера;
  • а також про те, як змінюється івент-індустрія загалом з огляду на обставини. 

Переходьте на creativity.ua та дізнайтеся про особливості професії івент-менеджера майбутнього. 


Не відходячи від теми івентів, Pryvit.media представили добірку культурних подій листопада. Як зазначає авторка: «Цього місяця в добірці знову більше онлайн-подій. І вони дуже різні — від джазу до постапокаліптичної опери, від документалки про правий популізм до баварських комедій». Наприклад, серед подій є кіноподорож Баварією. Археологiчна опера. Виставка «Hi! It’s me» та ще багато цікавого. Переходьте на сайт Pryvit.media та обирайте те, що вам сподобається!  


А тепер подумайте про соціальну мережу, якою ви користуєтесь найчастіше. Instagram? Facebook? Можливо, TikTok? А може, Twitter? А, до речі, що такого особливого в Twitter? Креативна копірайтерка MokCo Анна Тимош розповіла, чому потрібно шукати ідеї саме у Twitter. Напевно всі знають, що Twitter — це найшвидше джерело поширення інформації. Тут миттєво з’являються свіжі новини, так само як розлітаються меми і челенджі. Це місце з блогерами, які абсолютно не схожі на тих, що в Instagram чи Facebook. Тут стати популярним допоможе лаконічність думок, а не гарні фотографії. Twitter —  чудова платформа для комунікації із новою ЦА. І це далеко не всі переваги. Аби дізнатися більше, переходьте на Marketing Media Review.  


Як ви вважаєте, що об’єднує бренди ESPN, Microsoft, United Airlines, Gap, Pepsi та Subwaу? А те, що в їхній «рекламній історії» є темні сторінки… І не лише в них. У прагненні виділитися за будь-яку ціну навіть найвідоміші бренди свого часу припускалися відвертих дурниць. Журналіст видання the Fast Company Джефф Бір зробив красномовну підбірку рекламних фейлів, при вигляді яких виникає єдина думка: «Яким саме місцем ви креативили?». Редакція creativity.ua ділиться підбіркою Джеффа у двох частинах. Деякі з цих фейлів ви стовідсотково згадаєте…

  • Перша частина — за цим посиланням.
  • Друга частина — за цим посиланням.

Паспорт. Здавалося б, проста, нічим не особлива річ. Отримуючи його, мало хто задумується над дизайном, яким він є або яким може бути. А це тому, що ви ще не бачили справжні витвори мистецтва, які створили деякі країни. Вони продемонстрували те, що паспорт — невід’ємна частина ідентифікації не лише окремої особи, а й цілої культури. Creativity.ua підготували добірку з 7 найцікавіших дизайнів паспортів різних країн світу. Переходьте на статтю та надихніться креативом!


А ми продовжуємо нашу рубрику «Телеграм-канал тижня». І сьогодні поговоримо про «Медіасалат». Якщо ви цікавитесь журналістикою чи ж хочете почати працювати в цій сфері, але не знаєте як — завітайте на телеграм-канал «Медіасалат». Автори каналу готують найсмачніші страви із медійних інгредієнтів. Серед них: 

  • журналістські поради та лайфхаки;
  • інсайти з лекцій та тренінгів;
  • цікаві кейси;
  • а також, актуальні новини зі світу соцмереж та медіа. 

Вже відчули почуття голоду? Якщо так — залишаємо для вас посилання.

Creative Digest CIAU. Випуск #015

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск слухайте і читайте тут.

Теги: creative digestдайджесткреативний дайджестподкасти

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

У Києві функціонує "Avangаrden" — унікальний простір, що поєднує галерею сучасного мистецтва та ресторан. Це втілення десятилітньої мрії Каріни Качуровської, продюсерки культурних проєктів, яка прагнула зробити мистецтво доступним та зрозумілим,...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.