Ювілейна, 100-та рекламна кампанія від Coca-Cola. Івент-менеджер майбутнього. Чому потрібно шукати ідеї у Twitter. Рекламні фейли відомих брендів. Чао, креатори! З вами новий випуск Creative Digest!
Послухати свіжі новини креативу можна на:
Коли ми думаємо про бренди, що асоціюються в нас із новорічними святами, першим на думку спадає бренд Coca-Cola. І, напевно, не тільки нам. За попередні десятиріччя світ уже побачив багато різдвяних сюжетів, створених брендом. Вони починаються з образу Санта Клауса, вперше використаного для різдвяної кампанії близько 90 років тому, і до легендарних вантажівок з різноманітними вогниками та гірляндами.
Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний режисер Тайка Вайтіті. Головна ідея кампанії: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок». Вона закликає людей бути по-справжньому щирими та максимально відданими моменту в родинному колі. Вона об’єднує ідеї усіх попередніх кампаній бренду та підкреслює, що справжня різдвяна магія саме у єднанні людей. Вони і є найціннішим подарунком один для одного. Перегляньте зворушливий ролик на creativity.ua.
«Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні» запрошує всіх українців долучитися до благодійної акції «День піжам» 27 листопада. Під час цього щорічного заходу піжама служить символом, який має підвищити усвідомленість українців про те, що дітям у лікарнях потрібна підтримка. У всеукраїнський «День піжам» Фундація запрошує всіх одягнути піжаму на роботу чи в школу, щоб долучитись до цієї благодійної ініціативи та підтримати дітей, які проходять довготривале медичне лікування. Посилання на сайт, щоб підготуватися до акції і дізнатися більше про неї, знаходиться на creativity.ua.
А тим часом агенція Postmen разом з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерством охорони здоров’я України запустили комунікаційну кампанію, яка спонукає дотримуватись правил безпеки в умовах пандемії. Ініціатива закликає підлаштовуватися до нової нормальності й дотримуватися нових правил етикету. Ці правила обов’язкові для всіх, незалежно від особистого ставлення до існування вірусу. Головний герой зовнішньої реклами повідомляє нові правила етикету, які для кожного мають перетворитись на #коронні_звички. Який персонаж є героєм реклами та про які звички йдеться мова, читайте на Bazilik.media.
Програма «Креативна Європа» спільно з освітньою платформою «Креативна Практика» запускають безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти для культурних та креативних проєктів». У ньому покроково пояснюється, як залучати грантові кошти на культурний або креативний проєкт. У рамках програми онлайн-курсу експерти «Креативної Європи» розкажуть про формування команди, міжнародні партнерства, комунікаційну стратегію, фінансовий план, заповнення проєктної заявки. А також про те, на які етапи потрібно очікувати після отримання самого гранту, повідомляє медіа Platfor.ma.
Яким має бути івент-менеджер 2021? Що він повинен знати та вміти? Хороші запитання, враховуючи те, що через пандемію багато заходів вже перейшло або досі переходить у онлайн-формат. У своїй статті Олексій Куліков, засновник івент-агентства Ant@Hill, розповідає про:
- типи івент-менеджерів;
- оновлений список обов’язків івент-менеджера;
- а також про те, як змінюється івент-індустрія загалом з огляду на обставини.
Переходьте на creativity.ua та дізнайтеся про особливості професії івент-менеджера майбутнього.
Не відходячи від теми івентів, Pryvit.media представили добірку культурних подій листопада. Як зазначає авторка: «Цього місяця в добірці знову більше онлайн-подій. І вони дуже різні — від джазу до постапокаліптичної опери, від документалки про правий популізм до баварських комедій». Наприклад, серед подій є кіноподорож Баварією. Археологiчна опера. Виставка «Hi! It’s me» та ще багато цікавого. Переходьте на сайт Pryvit.media та обирайте те, що вам сподобається!
А тепер подумайте про соціальну мережу, якою ви користуєтесь найчастіше. Instagram? Facebook? Можливо, TikTok? А може, Twitter? А, до речі, що такого особливого в Twitter? Креативна копірайтерка MokCo Анна Тимош розповіла, чому потрібно шукати ідеї саме у Twitter. Напевно всі знають, що Twitter — це найшвидше джерело поширення інформації. Тут миттєво з’являються свіжі новини, так само як розлітаються меми і челенджі. Це місце з блогерами, які абсолютно не схожі на тих, що в Instagram чи Facebook. Тут стати популярним допоможе лаконічність думок, а не гарні фотографії. Twitter — чудова платформа для комунікації із новою ЦА. І це далеко не всі переваги. Аби дізнатися більше, переходьте на Marketing Media Review.
Як ви вважаєте, що об’єднує бренди ESPN, Microsoft, United Airlines, Gap, Pepsi та Subwaу? А те, що в їхній «рекламній історії» є темні сторінки… І не лише в них. У прагненні виділитися за будь-яку ціну навіть найвідоміші бренди свого часу припускалися відвертих дурниць. Журналіст видання the Fast Company Джефф Бір зробив красномовну підбірку рекламних фейлів, при вигляді яких виникає єдина думка: «Яким саме місцем ви креативили?». Редакція creativity.ua ділиться підбіркою Джеффа у двох частинах. Деякі з цих фейлів ви стовідсотково згадаєте…
- Перша частина — за цим посиланням.
- Друга частина — за цим посиланням.
Паспорт. Здавалося б, проста, нічим не особлива річ. Отримуючи його, мало хто задумується над дизайном, яким він є або яким може бути. А це тому, що ви ще не бачили справжні витвори мистецтва, які створили деякі країни. Вони продемонстрували те, що паспорт — невід’ємна частина ідентифікації не лише окремої особи, а й цілої культури. Creativity.ua підготували добірку з 7 найцікавіших дизайнів паспортів різних країн світу. Переходьте на статтю та надихніться креативом!
А ми продовжуємо нашу рубрику «Телеграм-канал тижня». І сьогодні поговоримо про «Медіасалат». Якщо ви цікавитесь журналістикою чи ж хочете почати працювати в цій сфері, але не знаєте як — завітайте на телеграм-канал «Медіасалат». Автори каналу готують найсмачніші страви із медійних інгредієнтів. Серед них:
- журналістські поради та лайфхаки;
- інсайти з лекцій та тренінгів;
- цікаві кейси;
- а також, актуальні новини зі світу соцмереж та медіа.
Вже відчули почуття голоду? Якщо так — залишаємо для вас посилання.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск слухайте і читайте тут.