Adobe Stock прогнозує головні креативні тренди 2021 року

Платформа Adobe Stock у своєму щорічному звіті Visual & Creative Trends стверджує, що чуйність, психоделіка та електронна музика очолять креативні тренди 2021 року. Такі висновки дозволяє зробити виконаний нею аналіз поведінки споживачів за минулий рік.

Як пояснила речниця Adobe Бренда Міліс, команда Adobe Stock вивчила дані, отримані від користувачів, лідерів думок та митців, і проаналізувала новини, соціальні медіа та інші дослідження, щоб сформулювати головні креативні тренди 2021 року. Зокрема, проведене Adobe Stock у 2020 році опитування State of Creativity охопило 600 креативників. Воно показало, що за час пандемії використання стокових зображень значно зросло, а 49% креативників сподіваються своїм контентом викликати позитивні зрушення у суспільстві.

Ось чого за даними Adobe Stock можна цього року очікувати в дизайні, графіці, аудіо- та відеоконтенті.

Графіка

  • Чуйна спільнота: Після непростого минулого року очікується злет сприяння мультикультуральності за допомогою, зокрема, позитивних та сповнених співчуття зображень.
  • Емоційні кольори: Яскраві та насичені кольори ділитимуться з глядачами енергією та почуттям радості.
  • Зона комфорту: Цей тренд підкреслить, що рідна домівка є острівцем безпеки в умовах пандемії COVID-19.
  • Ковток свіжого повітря: А цей тренд нагадає, що природа здатна подарувати тимчасову втечу з чотирьох стін. Водночас він апелює до суспільної свідомості, принципів сталого розвитку та ініціатив, спрямованих на боротьбу зі зміною клімату.

Дизайн

  • Аскетичний романтизм: Такий погляд на красу природи дещо перегукуватиметься з Вікторіанською епохою, тільки у сучаснішому ключі та в дусі мінімалізму.
  • Вінтажний вейпорвейв: Це – ода Інтернету 1990-х років. Цей тренд поєднує поп-арт, яскраві наліпки та пастельні тони з нейтральними кольорами та лоу-фай елементами дизайну.
  • Баугауз знову в тренді: На думку команди Adobe Stock, на нас чекає повернення до основ, а головні креативні тренди 2021 передбачатимуть чисті геометричні форми, яскраві основні кольори та стриманий дизайн.
  • Психоделіка: Тренд, що виник у 1970-ті під впливом руху арт-нуво, включає в себе розлогі фігури, кручені форми та шрифти і фантастичні сцени, які у 2021 році набудуть переливчастих градієнтів та земляної палітри кольорів.

Відео

  • Ручна камера: Тренд «зроби сам», який виник у відповідь на пандемію та припинення професійних зйомок, знайде своє подальше втілення в естетиці користувацького контенту і, зокрема, у відео, знятому на ручну камеру.
  • Шаблони для медіа: Творці відеоконтенту та гуру соцмереж створюватимуть відео на цілком професійному рівні, підставляючи свої фото та відео у готові шаблони.
  • Переходи та перетворення: Креативники додаватимуть плавні переходи кольорів та графічні елементи у створювані відео, щоб вдихнути життя у свої історії.
  • Градієнти: Накладання яскравих кольорів буде використовуватися для того, щоб привернути увагу глядачів чи справити на них заспокійливе враження.

Аудіо

  • Глобальні ритми: Слухачі вимагатимуть більшої інклюзивності та різноманіття у музиці, якою супроводжується відео. А режисери монтажу та продюсери, в свою чергу, шукатимуть такі треки, які надаватимуть брендовому контенту сучасного, глобального звучання.
  • Подкасти: У відповідь на бурхливий розвиток індустрії подкастів рекламісти, продюсери та режисери монтажу почнуть більше уваги приділяти музиці для історій та реклами у форматі подкасту.
  • Електронний звук: В соцмережах та онлайн-відео дедалі частіше можна почути електронну музику. А відтак Adobe Stock очікує, що злет популярності таких музичних піджанрів як ф’юче-бейс, електро-фанк та синтвейв стане визначальним для креативних трендів 2021.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...

Creative Digest CIAU. Випуск #033

Серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Інтернет-платформа експонатів із Лувру. Підбірка-гід найкращими спектаклями Києва. А також ...

Google відзначив розблокування Суецького каналу веселими гіфками

Окрім того, що Google радує користувачів щоденним цікавими дудлами, час від часу він викладає в Пошук особливі приколи. Наприклад, на ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...