Сюрреалізм, монохром і «поношеність»: трендові кольори 2021 року

Тренди кольорової палітри початку 2021 року контрастуватимуть з трендами року, що минає. У 2019 році ми думали, що наступне десятиліття визначатиметься футуристичним дизайном та яскравими, сміливими кольорами. Потім настав 2020-й.

Експерти 99designs кажуть, що у 2021 році тенденції кольорового спектра викликатимуть відчуття спокою та полегшення. Ми не побачимо сплеску неонів або шалених контрастів. Натомість кольори 2021 року будуть м’якшими та сприйматимуться так, ніби їх підбір зроблено виключно для людей, а не лише комп’ютерів. Минулий рік підштовхнув нас до зв’язку з нашою людяністю і у 2021 році ми побачимо, що це передається і візуально. Йдеться про гармонію, а не про дисонанс. Тож у 2021 році буде більше одноколірних дизайнів, переважатимуть стримані кольори та природні палітри, які легко комбінуються. 

Основні тренди у кольорах на 2021 рік:

  1. Насичені, соковиті кольори
  2. Тілесні тони 
  3. Гармонійні палітри
  4. Сюрреалістичний та експресіоністський колір
  5. Монохромний плюс один
  6. Заспокійливі, ледь помітні кольори
  7. «Поношені» та вицвілі кольори
  8. Органічний color blocking

Насичені, соковиті кольори

Однією з панівних дизайнерських тенденцій у 2021 році є насичені, соковиті кольори в поєднанні з набагато блідішими фоновими відтінками. Акцент зосереджується на яскравому вираженні інтенсивних кольорів.

Дизайн бренду Shwin

Після такого складного року, як 2020-й, люди прагнуть позитиву, тому дизайнери дарують нам життєрадісні бадьорі кольорові гами з коралів, пурпуру та апельсину, які сьогодні як ніколи актуальні. Ці соковиті та насичені кольори мають ефект омолодження та підняття настрою. Вони теплі, але не гарячі. Свіжі, але не зухвалі.

А поєднання з блідими рожевими та кремовими тонами створює загадковий контраст. У цих дизайнах блідий фон так само важливий, як і фокусний колір.

Дизайн етикетки товару від Джулія Вульф
Ілюстрація Хосе Антоніо Варела

Тілесні кольори

У 2021 році бренди та дизайнери сконцентруються на композиції природних кольорів. Йдеться не лише про крихітний діапазон відтінків людської шкіри, які ми звикли бачити на пластирах та інших продуктах, позначених як «нюдові» чи «тілесні». У 2021 році дизайнери працюватимуть з органічним спектром, часто роблячи фокус на одному або кількох людських обрисах.

Вебдизайн від Наталія Демидова, Behance

Гармонійні палітри

У 2021 році люди хочуть гармонії. Їм потрібен комфорт, який походить від єдності та згуртованості і поширюватиметься на тенденції у кольорах, які ви побачите в нових дизайнах. У тренді будуть і палітри, які невимушено поєднуються між собою.

Тенденції еволюціонують, і знову в моді градієнт, однак дещо видозмінений. Наприклад, це може бути палітра з відтінків однакових кольорів, або відтінків, які розташовані поруч один з одним. У будь-якому випадку, вони створюють заспокійливий ефект, подібний до градієнта, але без ідеально плавних кольорових переходів, які ми звикли бачити у класичному варіанті.

Сюрреалістичний та експресіоністський колорит

Серед трендів у кольорах 2021 року, спостерігаємо багато видів дизайнів, які поєднують кольори несподіваними, навіть сюрреалістичними способами.

В таких композиціях предмети забарвлені в кольори, які їм не притаманні. Мета такого прийому — бути грайливим і створити ескапістські пейзажі, в яких люди можуть знайти кілька острівців спокою, якомога далі від нашої складної реальності.

Монохромний плюс один

Монохромні палітри — тенденція, перехідна з минулого року. Різниця між монохромною палітрою 2020 року та версією 2021-го полягає в тому, що у 2020 році монохромний дизайн спирався на використання безлічі відтінків одного кольору для створення глибини та візуальної інтриги. У 2021 році дизайнери затемнюють одинарні контрастні відтінки в інший монохромний, сірий дизайн, задля того ж ефекту.

Додавання одного виразного, сміливого відтінку переносить дизайн у світ кольорів, не роблячи його занадто барвистим. Сучасний спосіб зробити речі простими, але одночасно помітними.

Заспокійливі, ледь помітні кольори

Минулого року ми провели багато часу за екранами. Звичайно, так було і раніше, але у 2020 році, в рік зустрічей Zoom і соціально віддалених свят, це стало нормою. Як і стало нормою обирати менш яскраві кольори, мінімізуючи напруження зору.

У 2021 році зручні, легкі для очей кольори будуть у тренді. І дизайни створюватимуться для приємного візуального сприйняття. Переважатимуть витончені, прості дизайни та безліч прохолодних природних кольорів, завдяки яким можна легко продовжувати працювати за монітором годинами.

«Поношені» та вицвілі кольори

Ще одна з майбутніх тенденцій у кольорах 2021 року — це кольори, які виглядають як вживані. Що це, власне, означає? Згадайте улюблену пару джинсів або улюблену бейсболку. Їхні кольори довго вицвітають, а ті місця, де щільно прилягають до тіла, яскраві та помітні. Це саме те, чим надихалися дизайнери.

Вицвілі кольори

Тут є щось більше, ніж сумні кольори, і саме це перетворює їх на улюблені. Дизайнери також використовують грубі, потерті текстури, щоб надалі предмети та зображення здавалися такими, що витримали випробування часом.

Вицвілі кольори

Органічний color blocking

Цей прийом цілком переконливо може стати одним з найкращих серед напряму дизайну пакування у наступному році.

Сolor blocking, який ви побачите у 2021 році, не буде таким, як в 90-х. Зараз, замість гострих кутів та прямокутників, що створюють різнокольорову сітку, ми побачимо недосконалі, фактурні, м’які, стиснуті форми, що в поєднанні доповнюють кольори.

Сolor blocking
Трендовий дизайн пакування

Зазвичай тенденції розвиваються у відповідь на виклики та події останніх років, і тренди у кольорах 2021-го не виключення. Після плину 2020 року та переосмислення того, що насправді важливо, не дивно, що в фокусі залишається людина.

Незалежно від того, чи робите ви ребрендинг, чи запускаєте щось абсолютно нове, думайте про людину, працюючи з одним або кількома трендами.

Джерело


Читате також:

Міжнародна креативна агенція We Are Social випустила звіт Think Forward 2021, у якому вона прогнозує ключові тренди соціальних медіа на рік вперед.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти

Наші домівки, навіть крихітні, стали офісами, школами, спортзалами, ресторанами та кінотеатрами і, як показує IKEA, перетворилися на справжні всесвіти.

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.

Ілюстровані пісні та витріщання на вітрини: кампанії, що створили успішний shoppable-контент

Зараз, коли численні платформи починають опановувати shoppable-контент, організатори Cannes Lions пропонують звернути увагу на ці п’ять кампаній.

Першоквітневі кампанії 2021: бренди знову наважуються жартувати

Першоквітневі кампанії 2021 варіюються від QR-корів і пристібних третіх рук до їстівних капців та інтелектуального туалетного паперу.

Google відзначив розблокування Суецького каналу веселими гіфками

Окрім того, що Google радує користувачів щоденним цікавими дудлами, час від часу він викладає в Пошук особливі приколи. Наприклад, на ...