Привіт, земляни! Природа настільки очистилася, що Nebo ideas agency повернулася на creativity.ua з добіркою нових культурних трендів. Що ж, let’s get it started!
Час заводити двигуни
Думаємо, кожен бодай раз у житті хотів стати vanlife’ром — людиною, яка подорожує в будинку на колесах. Особисто ми хотіли б! А що: такі люди постійно в дорозі й щовечора можуть милуватися небом у новому місці. Рай!
Але, на жаль, через пандемію і карантин ці хлопці й дівчата стали вигнанцями в Америці. Усе тому, що компанії з обслуговування фургонів призупинили свою діяльність, а майже всі штати країни закрили спеціальні для RV парки. До того ж місцеві почали обурюватися появі сторонніх неподалік їхніх будинків. Пропонуємо підписатися на один з профілів vanlife’рів і слідкувати, як у них йдуть справи.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Не дивно, що в цей час популярності набувають кінодроми. Така тенденція особливо прослідковується в Німеччині: від початку карантину в країні відкрили 30 нових автокінотеатрів.
Україна таким числом, на жаль, поки похизуватися не може. Зокрема, в Києві ця розвага доступна лише на території кіностудії імені Олександра Довженка.
Якщо ви теж хочете відвідати кінодром, але у вас немає машини, не засмучуйтеся, бо для вас є гарна новина. На аукціон виставили легендарний DeLorean з фільму «Назад у майбутнє». Тепер у кожного фаната стрічки з’явився гарний привід розбити свою скарбничку-поросятко.
Балкони, квартали, житлові масиви
Якщо кінодром з тих чи інших причин вам не світить — не біда, адже тепер фільм можна подивитися прямо зі свого балкону. У Києві на стіні будинку по вулиці Гончара показали відкриття 17-го фестивалю Docudays UA, який цього року пройшов онлайн.
Одеський кінофестиваль теж влаштують в онлайн-форматі восени. А на «Оскар» вперше в історії зможуть претендувати фільми, що не вийшли в прокат і демонструвалися лише онлайн. Воу, діджиталізація, легше…
Не фільмами єдиними запам’ятається балкон… Гурт Cream Soda з українського лейблу Masterskaya випустив свою версію кліпу на трек «Плачу на техно» гурту «Хлеб».
Два білети на диван, будь ласка
Поки мандрівки залишаються лише в мріях, Airbnb запустив сервіс онлайн-вражень з усього світу. Завдяки йому люди зможуть подорожувати віртуально й комунікувати з жителями різних куточків світу.
Схожу ідею подорожей на дивані втілило й тревел-шоу «Орел & Решка». У соцмережах творці програми запропонували підписникам знімати й розповідати на відео, як живе їхнє місто в умовах карантину. Виходить, кожен глядач тепер може стати ведучим «Орла & Решки».
Картини на всьому, що під рукою
Не могли пройти повз новий спосіб створення репродукцій знаменитих картин. Співробітниця канадської дипломатичної служби Аніта Пань вирішила відтворювати світові шедеври на печиві Oreo.
Заздримо креативникам компанії Oreo в будь-якому з двох сценаріїв:
- вони до цього причетні — вони молодці;
- вони до цього не причетні — вони фартові.
Золота доба соцмереж
Зірки на карантині дарма часу не витрачають, а завдяки своїй популярності заробляють гроші через додаток Cameo. У ньому можна попросити знаменитість привітати вас з днем народження. Ціна на кожну селебу різна: від декількох доларів до кількох тисяч. Тельці, не сумуйте — Download Cameo.
Якщо ви досі в магазині додатків, то можете нарешті завантажити й Tik Tok. А все тому, що в ньому створив аккаунт сам Ощадбанк.
@oschad А ти знав?👌🏻 ##ренген ##деньги ##money ##richcheck
♬ Run – AWOLNATION
Позаяк ресторани працюють лише «на виніс», Instagram миттєво на це відреагував і додав нову функцію в stories. Тепер їжу можна замовити через стікери. Думаємо, зголодніти варто хоча б для того, щоб протестувати цю магію.
А для любителів челенджів розробники додали однойменний стікер. Тепер кидати виклики друзям стало ще простіше.
«Хороші художники копіюють, а великі художники крадуть», — подумали українські бренди й почали масово наслідувати хлопця з плакатом @dudewithsign. Дивіться, що з цього вийшло.
А підопічні фонду Happy Paw стали гуру карантину і в соцмережах вчать людей, як проводити час під час самоізоляції.
Nebo і небо
У нашій постійній рубриці ми хочемо заспокоїти всіх, хто бачив дивні промені світла, направлені в небо. Не лякайтеся — це не витівки НЛО. У такий яскравий спосіб люди творчих професій вирішили нагадати про себе. Акція мала назву #СтопКультурнийКарантин й охопила 25 міст країни.
А от начебто справжнє НЛО показали в Пентагоні. У роликах, знятих з військових реактивних літаків, були зафіксовані незрозумілі літаючі об’єкти. Свої припущення, що ж це було, можете робити після перегляду фотографії. У нас усе. Keep in touch!
Нагадуємо перші дві частини добірки трендів від Nebo ideas agency:
- Nebo на культурній орбіті – 1: цікаве з дошки культури за місяць.
- Nebo на культурній орбіті – 2: курс на щось хороше.