• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Кинопоказ во время карантина: кейс Plombir, «Киевстар» и «Планета Кино»

12 Травня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Кинопоказ во время карантина: кейс Plombir, «Киевстар» и «Планета Кино»
Share on FacebookShare on Twitter

Агентство Plombir event реализовало для компании «Киевстар» совместно с «Планета Кино» проект «Залишайтеся на «Домашньому»: дивіться кіно на балконі». Они решили устроить украинцам кинопоказ прямо у них во дворе, пригласив зрителей выйти на балконы.

7 мая в одном из ЖК Борисполя демонстрировали украинскую ленту «Мої думки тихі». Фильм транслировали на большом экране, аудиосопровождение можно было послушать на радио Miami (100,5 FM), а атмосферу кинотеатра обеспечила «Планета Кино». Компания бесконтактно доставила жителям этого комплекса попкорн. Таким образом, зрители могли побывать в кинотеатре, не покидая своих балконов и не нарушая правил карантина.  

К просмотру трансляции жителей пригласили режиссер фильма Антонио Лукич и главная актриса Ирма Витовская, записав видеоприглашения. После окончания кинопоказа все желающие пообщались с Ирмой Витовской в Facebook, в прямом эфире.

Кинопоказ реализовали на коммуникационной платформе #простозалишайтесявдома в поддержку бренда «Киевстар Домашний».

«С самого начала карантина мы активно призываем наших абонентов к осознанному соблюдению самоизоляции и были первыми, кто дистанционно снял рекламный ролик для ТВ с важным сообщением #простозалишайтесявдома. Мы реализовали множество инициатив, чтобы наши абоненты могли провести карантин комфортно. Рады, что эта инициатива дала возможность сделать людей ближе и привнести яркие эмоции в их жизнь», — поделился маркетинг-директор «Киевстар» Павел Даниман.

«Мы вдохновились опытом европейцев, которые вечерами проводят концерты на своих балконах, а креативные дедули крутят фильмы на стенах домов для своих соседей. Было решено подарить людям необычный совместный опыт, тем самым сделав их ближе и роднее.

Мы очень рады, что синергия трех компаний дала возможность реализовать классный кейс, который показал: бренды могут поддерживать социальные инициативы и призывать людей быть сознательными и ответственными, при этом продвигать свой продукт и продолжать коммуникацию с ЦА. С другой стороны, этот проект для нас как ивент-компании стал примером адаптации рынка ивент-услуг к существующим ограничениям на проведение мероприятий», — прокомментировала организатор проекта Наталия Чижова (агентство Plombir event).

На подготовку понадобилось 14 дней. Все согласования и обсуждения проходили дистанционно. В проекте были задействованы три команды из 15 человек.

Предлагаем также вдохновиться креативными идеями украинских и мировых брендов на период карантина и не только — по этой ссылке.

Теги: карантинкіноподіїсоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.