Ощадбанк підкорив TikTok

7 мільйонів переглядів за 2 дні набрало відео Ощадбанку в популярній соціальній мережі TikTok. Ощад відкрив акаунт у TikTok наприкінці 2019 року і став першим українським банком у цій соціальній мережі. Акаунт банку в TikTok – @oschad.

«Ми розуміємо, що аудиторія TikTok  – це наші майбутні клієнти. Отже, ми маємо знайомити їх із брендом Ощадбанку та приділяти увагу фінансовій грамотності. У наших роликах ми доступно розповідаємо про життєві ситуації, де необхідні банківські продукти. Ощад став у TikTok першопрохідцем у фінансовому секторі. Зайшли ми в цю мережу власними силами, не спираючись на агенції чи блогерів. Почали зі 100 переглядів – і от маємо відео, яке набрало 7 млн переглядів!», — зазначила Олена Ковальська, директорrf департаменту маркетингу Ощадбанку.

@oschad

А ти знав?👌🏻 ##ренген ##деньги ##money ##richcheck

♬ Run – AWOLNATION

Крім TikTok, Ощад просуває свій бренд, продукти й послуги на YоuTube, у Facebook, в Instagram – oschadbank_official.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Norton commander, касетні програвачі та політехніка: ребрендинг музею КПІ вiд Y agency

В рамках карантинного затишшя Y agency вирішило протестувати нову для агентства послугу — smart branding. «Що ми можемо зробити для ...

ALWAYS

Always запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни на підтримку українських школярок

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до ...

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

В Україні запустили екологічне ранкове шоу, яке дбає про психічне здоров’я слухачів

В Україні запустили екологічне ранкове шоу. Від медитацій у прямому ефірі до психологічної освіти — такий формат вигадали Радіо Аристократи. Мета ...

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.