Ощадбанк підкорив TikTok

7 мільйонів переглядів за 2 дні набрало відео Ощадбанку в популярній соціальній мережі TikTok. Ощад відкрив акаунт у TikTok наприкінці 2019 року і став першим українським банком у цій соціальній мережі. Акаунт банку в TikTok – @oschad.

«Ми розуміємо, що аудиторія TikTok  – це наші майбутні клієнти. Отже, ми маємо знайомити їх із брендом Ощадбанку та приділяти увагу фінансовій грамотності. У наших роликах ми доступно розповідаємо про життєві ситуації, де необхідні банківські продукти. Ощад став у TikTok першопрохідцем у фінансовому секторі. Зайшли ми в цю мережу власними силами, не спираючись на агенції чи блогерів. Почали зі 100 переглядів – і от маємо відео, яке набрало 7 млн переглядів!», — зазначила Олена Ковальська, директорrf департаменту маркетингу Ощадбанку.

@oschad

А ти знав?👌🏻 ##ренген ##деньги ##money ##richcheck

♬ Run – AWOLNATION

Крім TikTok, Ощад просуває свій бренд, продукти й послуги на YоuTube, у Facebook, в Instagram – oschadbank_official.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...