Ощадбанк підкорив TikTok

7 мільйонів переглядів за 2 дні набрало відео Ощадбанку в популярній соціальній мережі TikTok. Ощад відкрив акаунт у TikTok наприкінці 2019 року і став першим українським банком у цій соціальній мережі. Акаунт банку в TikTok – @oschad.

«Ми розуміємо, що аудиторія TikTok  – це наші майбутні клієнти. Отже, ми маємо знайомити їх із брендом Ощадбанку та приділяти увагу фінансовій грамотності. У наших роликах ми доступно розповідаємо про життєві ситуації, де необхідні банківські продукти. Ощад став у TikTok першопрохідцем у фінансовому секторі. Зайшли ми в цю мережу власними силами, не спираючись на агенції чи блогерів. Почали зі 100 переглядів – і от маємо відео, яке набрало 7 млн переглядів!», — зазначила Олена Ковальська, директорrf департаменту маркетингу Ощадбанку.

@oschad

А ти знав?👌🏻 ##ренген ##деньги ##money ##richcheck

♬ Run – AWOLNATION

Крім TikTok, Ощад просуває свій бренд, продукти й послуги на YоuTube, у Facebook, в Instagram – oschadbank_official.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.