Take your time: як проходив ребрендинг ULF від Y agency

«Клієнт звернувся до нас із завданням, ми його швиденько вирішили, навели красу і всі жили довго та щасливо», — якось так найчастіше представляються кейси з ребрендингу. Та ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

Реклама на поштових марках. Частина перша: визитівка країни

Минулого року поштово-філателістичний світ відзначив 180-річчя виходу першої поштової марки. Це був знаменитий британський «чорний пенні» з портретом королеви Вікторії. ...

Між лайфстайлом та продакт-плейсментом: як YouTube-серіал від Jägermeister рекламує та розважає одночасно

Завдання із зірочкою для брендів: як не скотитись до бездумного «лайфстайл» контенту в YouTube, дотримуватись власного tone of voice, збирати ...

Режисер Максим Марченко про свій творчий шлях і тренування надивленості

«Якось далекого 2011 (або 2010) року я вирішив зняти вітальний фільм на весілля брата. Підбив на це купу друзів, але ...

Пальцюватий одяг: шведська дизайнерка створює речі, які не кожен наважиться вдягнути

Беате Карлссон ставить за мету дивувати кожною своєю роботою: плаття у формі штанів, шорти у формі сідниць, черевики та чоботи з пальцями і кігтями...

Простота поза часом: історія Swoosh на кросівках Nike

Цього року бренд Nike святкуватиме 50-річчя своєї легендарної «галочки», яка в усьому світі має назву «свуш» (Swoosh). До того, як ...

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Максим Сундалов

Сарафанне радіо в соцмережах: 5 принципів роботи з аудиторією від онлайн-школи EnglishDom

Світ швидко змінюється: якщо 10 років назад люди розказували одне одному про корисні сервіси та продукти під час особистої зустрічі ...

Антидизайн. Грецька дизайнерка Катерина Кампрані створює найнезручніші побутові речі

Багато предметів, якими ми користуємося в щоденному побуті, є результатом століть удосконалення, дрібних, але важливих штрихів, які зробили ці речі ...

Боротьба проти раку (і боротьба за увагу людей) благодійної організації CoppaFeel

Організація CoppaFeel була офіційно зареєстрована 28 жовтня 2009 року, в той самий день, коли її засновниця пройшла мастектомію.

Нові обрії не залежать від нагород: бліц Альони Шостко і Анни Іваненко, переможниць iJungle 2020 Illustration Awards

Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на європейському конкурсі iJungle 2020 Illustration Awards. Альона Шостко отримала золото в номінації ...