• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Нова, розширена монографія художниці Маліки Фавр

16 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Нова, розширена монографія художниці Маліки Фавр
Share on FacebookShare on Twitter

Французька ілюстраторка і графічна дизайнерка Маліка Фавр протягом багатьох років вражала публіку своєю мінімалістичною роботою для таких видань, як The New Yorker, Vogue і Vanity Fair. Тепер її роботи, що налічують десятиліття, були опубліковані в новій монографії від Counter-Print.

Ця монографія під назвою Malika Favre (розширене видання) заснована на попередньому виданні Counter-Print, яке вийшло двома успішними тиражами. І замість того, аби з головою стрибнути в процес створення нових видань, видавці вирішили задовольнити явний попит публіки на роботи Маліки, випустивши розширене та оновлене видання, яке включає багато її нових проєктів.

Представники Counter-Print розповідають: «Це перероблене та розширене видання її показової монографії розповідає історію справжнього художника, чия приголомшлива робота демонструє унікальний талант. Основна мета ілюстрацій — помічати та цінувати красу в найпростіших речах».

Маліки Фавр
Маліки Фавр

Цю естетику краси, зведену до найпростішої форми, можна знайти в оформленні самої книги. На обкладинці зображена пара вирізаних губ, які є впізнаваним символом жіночності й стали особистим логотипом Маліки.

Тим часом дизайн інтер’єру зводиться до найпростіших компонентів у найелегантніший спосіб. Співзасновник Counter-Print Джон Доулінг каже: «Такий стиль авторки дає творам мистецтва сяяти, а темп і драматизм створюються завдяки масштабу та розміщенню зображень».

 Malika Favre
 Malika Favre

Тісно співпрацюючи з Малікою, Counter-Print створили книгу, яка відображає її унікальний підхід до ілюстрації. Після роботи з кількома варіантами компонування, а також форматами та обробкою, готовий продукт дійсно відповідає характеру її робіт.

«Тим часом Маліка Фавр розробила обкладинку та багато деталей, знайдених у книзі, водночас редагуючи своє величезне портфоліо робіт в остаточну, вишукану колекцію зображень, — додає Джон. — На початку було вирішено, що найкращим способом розділення книги стане тематичний розподіл за блоками, як-от Women, Travel, Patterns, Geometry тощо. Це допомогло вдосконалити роботу до остаточного вигляду, якою вона нарешті стане.

Counter-Print

«У цьому новому розширеному виданні ми додали ще два розділи, аби відобразити розширення творчості Маліки Фавр, і тепер книга також включає розділи Fashion і Nature».

«Це була дуже тісна співпраця. Основна причина успіху книги полягає у тому, що рука художниці була скрізь: від мініатюри, створеної для робочого штрих-коду, до вступів від першої особи, які знаменують початок кожного розділу».

Counter-Print

Джерело


Читайте також:

What’s Her Secret? У Великій Британії створили голосову програму, яка вміє фліртувати

Теги: дизайнкреативмистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.