Історії

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Виртуальный город: преимущества, опасности, примеры

Прошлый год оставил больше вопросов, чем ответов. 2020-й дал понять, как много человечество может вынести на своих плечах и, вместе с тем, насколько ...

мобільний додаток Cittart

Як Instagram, але для картин: засновниця Cittart Дарина Мо Мот про маркетплейс сучасного мистецтва

Вже незабаром в Україні з’явиться мобільний додаток Cittart для пошуку, купівлі та продажу мистецтва. Наразі триває попередня реєстрація для всіх, хто хоче ...

Знімати рекламу, як кіно: команда Fedoriv Agency про закулісся створення роликів для MEGOGO

Провайдер розваг MEGOGO та Fedoriv Agency восени запустили масштабну рекламну кампанію, яка складалась, зокрема, з роликів на телебаченні та YouTube. Особливість роликів ...

Студія Street Films та мережа кінотеатрів Multiplex запустили серію роликів «Кінотеатр — це безпечно»

Пандемія КОВІДу особливо гостро поставила питання безпеки в громадських місцях. І заклади культури грають тут першорядну роль. Чи можлива безпека ...

Знак recycling. Незвичайна історія трьох стрілок

Ми живемо в часи, коли переробка відходів для багатьох людей є звичною справою, майже другою природою. Коли ми виносимо сміття, ...

В Україні відкрили перший онлайн-ресторан пам’яті жертв Голодомору

Напередодні дня пам’яті жертв Голодомору українська молодь створила онлайн-ресторан «Непораховані з 1932» («Uncounted since 1932»). Студенти Української академії лідерства приготували ...

Сигіли, гліфи, танцюючі ведмеді: 11 історій створення логотипів культових рок-гуртів

Протягом усього часу існування рок-музики гурти та музиканти використовували різні прийоми та артибути для просування своєї музики. Одні вважали, що ...

Head of Events in Kooperativ Ганна Терлецька про івенти в «новій реальності»

Карантин вніс серйозні корективи в звичну реальність. Традиційні формати комунікації трансформувалися в діджитал. Тест на гнучкість пройшли далеко не всі, ...

кейс нова пошта глобал

Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30%: кейс «Нової Пошти Глобал»

«Нова Пошта Глобал» змінила назву і запустила нову комунікаційну платформу. «Ти можеш» — маніфест перших рекламних роликів, з яких почалася ...

Як змінювалося ставлення до менструації в рекламі

Видання The Drum вирішило подивитися, як історично змінювалося ставлення до менструації в рекламі, щоб зрозуміти, наскільки великий шлях ми пройшли.

25 найгучніших рекламних фейлів

25 найгучніших рекламних фейлів за останні 25 років. Частина 2

Продовжуємо ділитися добіркою найгучніших рекламних фейлів за останні 25 років. Нагадуємо, найгучніші рекламні фейли зібрав журналіст Fast Company Джефф Бір. ...