• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Вчені працюють над приладом, який вимірюватиме рівень кашлю у приміщенні

23 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)
Share on FacebookShare on Twitter

Науковці впевнені, що система штучного інтелекту, здатна проаналізувати рівень кашлю у публічному приміщенні, дозволить спрогнозувати поширення хвороб, схожих на грип. Зокрема й COVID-19.

Беручи до уваги нинішню ситуацію, не дивно, що останнім часом можна було побачити чимало спроб застосування високих технологій (від дронів з термальними камерами до додатків, які слідкують за переміщеннями хворих) для моніторингу поширення коронавірусу у реальному часі. Але як показав ще кілька років тому невдалий експеримент Google Flu Trends, що мав підраховувати кількість хворих на грип на основі пошукової історії користувачів, спалахи та спади вірусних інфекцій погано піддаються прогнозуванню.

Щомиті генерується чимало даних: пошукові запити, твіти, інформація про місцезнаходження тощо. Але продиратися крізь усе це, не знаючи на якому параметрі слід зосередити увагу, це все одно, що шукати отруйну голку в скирді сіна. Втім, дослідники з Массачусетського університету в Амхерсті вважають, що один універсальний показник захворювання на такі вірусні інфекції як грип, вони все ж знайшли. Це – кашель. Тобто науковці впевнені, що, виявляючи напади кашлю та вимірюючи рівень кашлю у приміщеннях, вони зможуть сказати, в якому напрямі поширюється вірус. І зупинити його поширення.

Це стало основою проєкту FluSense. Цей здатний до машинного навчання прилад для спостереження зможе, за задумом, колись стати таким само поширеним, як протипожежна сигналізація. FluSense оснащений процесором, нейронною мережею, мікрофоном, який реагує на кашель та чхання, і термальною камерою, щоб визначити кількість людей у приміщенні. Все це вміщається в пристрій розміром з книжку.

Якщо його помістити, скажімо, у приймальній кімнаті лікарні, система підрахує, скільки в ній людей та виміряє інтенсивність кашлю. І скаже, який денний рівень захворюваності на грип чи щось подібне спостерігається в цій клініці.

Рівень захворюваності = рівень кашлю?

В період з грудня 2018 року по липень 2019 платформа FluSense встигла зібрати у клінічній базі університету понад 350000 термальних зображень та 21 мільйон аудіозаписів. Рівень захворюваності вона при цьому прогнозувала доволі точно.

Професор інформатики Таугідур Рахман (Tauhidur Rahman) зазначив: «Мене завжди цікавили невербальні звуки, які продукує людське тіло. І я переконаний, що інформація про те, як часто можна почути кашель чи чхання у місцях масового скупчення людей, дозволить нам передбачувати рівень епідеміологічної загрози».

Науковці запевняють, що їх система не зберігає жодної особистої інформації, такої як манера мовлення чи звичайні, не термальні, зображення. До того ж вся інформація обробляється пристроєм на місці, без надсилання її у хмару чи на приватний сервер.

Джерело

Теги: здоров'янаукатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.