Стати художнім твором: Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture

Відсьогодні Art Filter можна використовувати у додатку Google Arts & Culture, щоб самому стати художнім твором або приміряти знакові артефакти, які зберігаються в музеях.

Разом з партнерами, які роблять свої колекції доступними в інтернеті, Google створив п’ять освітніх 3D-модельованих AR-фільтрів на основі знакових картин, предметів та аксесуарів з усього світу. Тепер можна зняти фото- чи відеоселфі і стати автопортретами Ван Гога та Фріди Кало, знаменитою «Дівчиною з перлинною сережкою», приміряти традиційний самурайський шолом, а також давньоєгипетське намисто.

Кожен фільтр був ретельно розроблений, щоб користувач зміг детально досліджувати артефакти з будь-якого кута. Перш ніж приміряти фільтр, також можна дізнатись більше про його історію та контекст.

Команда керувалась принципами штучного інтелекту Google, щоб визначити, як створити цю функцію для всіх, дбаючи про соціальну користь, безпеку, конфіденційність та наукову достовірність. Art Filter застосовує обробку зображень, засновану на машинному навчанні. Оскільки для того, щоб зробити можливим такий тип AR-функцій, необхідне складне закріплення віртуального контенту в реальному світі. Завдяки такому підходу артефакти можуть органічно розташуватися на голові користувача або реагувати на вираз його обличчя.

Як це працює

Art Filter — як і популярна функція Art Selfie — працює на пристрої; відео та фото не зберігаються, якщо користувач не вирішить зберегти їх або поділитися ними з друзями.

Щоб розпочати, потрібно відкрити безкоштовний додаток Google Arts & Culture для Android або iOS і торкнутись піктограми камери у вигляді веселки внизу домашньої сторінки.

Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture

Джерело


Читайте також:

Щоб прорекламувати свій новий серіал NeXt про ворожий до людства штучний інтелект, телеканал Fox замовив для нього трейлер, створений штучним інтелектом.

У Китаї на фасаді торгового центру у діловому районі міста Ченду з’явилася велика вигнута панель. Окрім стандартної реклами, на панелі показували ролики з 3D-ефектом, який можна побачити без спеціальних окулярів.

А тим часом Toyota Україна запустила для бренду Lexus нестандартну OOH-кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.