Для Lexus RX створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби

Toyota Україна разом з BBDO Ukraine та Vizeum Ukraine запустила для бренду Lexus нестандартну OOH кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Центром кампанії став новий Lexus RX. В його коді закладено бути помітним та крутим. Тим, на кому перехожі зупиняють свій погляд. В той же час, це сімейне авто. Щоб донести до аудиторії обидві характеристики, креативна команда BBDO Ukraine звернулася до голлівудського прийому з відчиненим боковим склом машини, з якого круті хлопці зазвичай оцінюють ситуації. На перший погляд, RX — сталевий хижак, але якщо заглянути всередину, — безпечне та комфортне авто для всієї родини. На основі цього було створено повідомлення: «Хижий зовні, сімейний всередині», яке поєднує ці дві протилежності Lexus RX. 

Lexus RX_Vizeum_image

Щоб посилити кампанію і увиразнити ключове повідомлення з допомогою технологій, медійне агентство Vizeum Ukraine запропонувало використати динамічні цифрові панелі, картинка яких реагує на погодні умови та пору доби. Тож, хоч дощ, хоч спека, а Lexus RX завжди залишається хижим зовні та сімейним всередині, а завдяки спеціальним тригерам передає настрій за вікном. 

Денний ролик з ясною погодою:

Нічний ролик з ясною погодою:

Для кампанії адаптували чотири ролики: денний сюжет з ясною погодою або з дощем та вечірній сюжет з ясною погодою або з дощем. За допомогою розроблених скриптів програмне забезпечення з управління панелями синхронізується із сайтом погоди i автоматично запускає відповідний ролик. Рекламу розмістили на цифрових панелях середнього та великого форматів на вулицях столиці.  

Кампанія, яка демонструє переваги і сучасні можливості dynamic digital out-of-home, стартувала з 1 жовтня.


А нещодавно ми готували добірку оригінальних креативних кампаній у форматі Digital Outdoor. У добірці цікаві кампанії від British Airlines, Fiat, Reebok, Burger King та інших відомих брендів і організацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.