Для Lexus RX створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби

Toyota Україна разом з BBDO Ukraine та Vizeum Ukraine запустила для бренду Lexus нестандартну OOH кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Центром кампанії став новий Lexus RX. В його коді закладено бути помітним та крутим. Тим, на кому перехожі зупиняють свій погляд. В той же час, це сімейне авто. Щоб донести до аудиторії обидві характеристики, креативна команда BBDO Ukraine звернулася до голлівудського прийому з відчиненим боковим склом машини, з якого круті хлопці зазвичай оцінюють ситуації. На перший погляд, RX — сталевий хижак, але якщо заглянути всередину, — безпечне та комфортне авто для всієї родини. На основі цього було створено повідомлення: «Хижий зовні, сімейний всередині», яке поєднує ці дві протилежності Lexus RX. 

Lexus RX_Vizeum_image

Щоб посилити кампанію і увиразнити ключове повідомлення з допомогою технологій, медійне агентство Vizeum Ukraine запропонувало використати динамічні цифрові панелі, картинка яких реагує на погодні умови та пору доби. Тож, хоч дощ, хоч спека, а Lexus RX завжди залишається хижим зовні та сімейним всередині, а завдяки спеціальним тригерам передає настрій за вікном. 

Денний ролик з ясною погодою:

Нічний ролик з ясною погодою:

Для кампанії адаптували чотири ролики: денний сюжет з ясною погодою або з дощем та вечірній сюжет з ясною погодою або з дощем. За допомогою розроблених скриптів програмне забезпечення з управління панелями синхронізується із сайтом погоди i автоматично запускає відповідний ролик. Рекламу розмістили на цифрових панелях середнього та великого форматів на вулицях столиці.  

Кампанія, яка демонструє переваги і сучасні можливості dynamic digital out-of-home, стартувала з 1 жовтня.


А нещодавно ми готували добірку оригінальних креативних кампаній у форматі Digital Outdoor. У добірці цікаві кампанії від British Airlines, Fiat, Reebok, Burger King та інших відомих брендів і організацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...