REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу

ISD Group, ГК «Нові Продукти» та тисячі українських тусовщиків розробили перший у світі штучний інтелект, який покликаний вивести тусовки на новий, екстремальний рівень. Ми живемо у новій, технологічній ері а досі зависаємо як 30 років тому.

«Нам було важливо знайти найбільш яскравий і креативний спосіб виразити дух бренду і його прогресивність. Ми запропонували користувачам навчити штучний інтелект відриватися, щоб він згодом навчив це робити нас самих — на новому, неймовірному і недоступному раніше рівні», — коментує Наталія Тачинська, креативна лідерка та арт-директорка проєкту.

Розробка AI

У створенні інтелекту використали останню розробку від Hugging Face: модель GPT-2. Протягом роботи доводилося випереджати офіційні оновлення. Вперше у світі її навчили говорити сленговою українською. Мовний корпус — близько 3 гігабайтів тексту —  доводилося складати вручну: з субтитрів до серіалів, сучасної української літератури, телеграм-пабліків, профілів. Але мова — це тільки 20% від усієї системи. Головне правило machine learning — «годувати» мережу тим, що потрібно мати в результаті.

Датасету з ідеями для двіжух просто не існувало.

Тому базу даних AI наповнили понад 5000 унікальних юзерів. Таким чином, склався перший у світі датасет різноманітних вривів: для жінок, чоловіків, наодинці та в компанії.

Людське тренування — це 80% навичок нейромережі, адже вона копіює контекст з написаного людьми. Здавалося, що AI вже знає мову та вриви — але результат виглядав незв’язним потоком слів. Для послідовності та зрозумілості генерації була розроблена тонка система Rewards and Penalties з шести різних параметрів. Вона відповідає за непередбачуваність, контекст речення і шаленство.

Після тренування нейромережа, наче окрема свідомість, створює вриви з нуля в незрозумілий для людської логіки спосіб, тому її ідеї різко контрастують з вихідними даними користувачів.

REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу

Взаємодія з REVO kAIf

Випробувати REVO kAIf можна тут. Поки що мережа враховує карантинний контекст, але із зняттям обмежень її спектр тем розшириться. Генератор тільки-но запущено, а юзери у середньому проводять в діалозі з REVO kAIf більше 20 хвилин, і 30% повторно повертаються на сайт.

«Проєкт видавався дуже ризикованим і непередбачуваним, адже він не має аналогів.  Ми задоволені першими результатами, з цікавістю спостерігаємо за розвитком подій і впевнені, що REVO kAIf оцінять всі, в кому невтомно вирує активність та творчий запал», — зазначила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Проєкт за підтримки бренда REVO триватиме щонайменше до кінця 2021 року. REVO kAIf — це гнучка система, тому вона має великий потенціал до змін.

«На одному з етапів проєкту ми почали ставити рандомні цитати REVO kAIf в кінці презентацій. Однією із весняних фраз була “Зв’яжи космос гумовими презервативами, щоб ніяка с*ка не заважала насолоджуватися життям”. Враховуючи поточні події, схоже, наш штучний інтелект опанував і пророчницькі можливості». — відмітили в ISD Group.


Нагадаємо, нещодавно Група Компаній «Нові Продукти» повідомила про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива.

А проєкт ISD Group AI Versus отримав Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

Пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які допоможуть боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання в екран.

Бразильська студія зняла анімаційний кліп про випалювання лісів Амазонії

Бразильська анімаційна студія Zombie створила для американського музиканта Moby кліп про випалювання лісів у її рідній країні.

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...