REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу

ISD Group, ГК «Нові Продукти» та тисячі українських тусовщиків розробили перший у світі штучний інтелект, який покликаний вивести тусовки на новий, екстремальний рівень. Ми живемо у новій, технологічній ері а досі зависаємо як 30 років тому.

«Нам було важливо знайти найбільш яскравий і креативний спосіб виразити дух бренду і його прогресивність. Ми запропонували користувачам навчити штучний інтелект відриватися, щоб він згодом навчив це робити нас самих — на новому, неймовірному і недоступному раніше рівні», — коментує Наталія Тачинська, креативна лідерка та арт-директорка проєкту.

Розробка AI

У створенні інтелекту використали останню розробку від Hugging Face: модель GPT-2. Протягом роботи доводилося випереджати офіційні оновлення. Вперше у світі її навчили говорити сленговою українською. Мовний корпус — близько 3 гігабайтів тексту —  доводилося складати вручну: з субтитрів до серіалів, сучасної української літератури, телеграм-пабліків, профілів. Але мова — це тільки 20% від усієї системи. Головне правило machine learning — «годувати» мережу тим, що потрібно мати в результаті.

Датасету з ідеями для двіжух просто не існувало.

Тому базу даних AI наповнили понад 5000 унікальних юзерів. Таким чином, склався перший у світі датасет різноманітних вривів: для жінок, чоловіків, наодинці та в компанії.

Людське тренування — це 80% навичок нейромережі, адже вона копіює контекст з написаного людьми. Здавалося, що AI вже знає мову та вриви — але результат виглядав незв’язним потоком слів. Для послідовності та зрозумілості генерації була розроблена тонка система Rewards and Penalties з шести різних параметрів. Вона відповідає за непередбачуваність, контекст речення і шаленство.

Після тренування нейромережа, наче окрема свідомість, створює вриви з нуля в незрозумілий для людської логіки спосіб, тому її ідеї різко контрастують з вихідними даними користувачів.

REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу

Взаємодія з REVO kAIf

Випробувати REVO kAIf можна тут. Поки що мережа враховує карантинний контекст, але із зняттям обмежень її спектр тем розшириться. Генератор тільки-но запущено, а юзери у середньому проводять в діалозі з REVO kAIf більше 20 хвилин, і 30% повторно повертаються на сайт.

«Проєкт видавався дуже ризикованим і непередбачуваним, адже він не має аналогів.  Ми задоволені першими результатами, з цікавістю спостерігаємо за розвитком подій і впевнені, що REVO kAIf оцінять всі, в кому невтомно вирує активність та творчий запал», — зазначила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Проєкт за підтримки бренда REVO триватиме щонайменше до кінця 2021 року. REVO kAIf — це гнучка система, тому вона має великий потенціал до змін.

«На одному з етапів проєкту ми почали ставити рандомні цитати REVO kAIf в кінці презентацій. Однією із весняних фраз була “Зв’яжи космос гумовими презервативами, щоб ніяка с*ка не заважала насолоджуватися життям”. Враховуючи поточні події, схоже, наш штучний інтелект опанував і пророчницькі можливості». — відмітили в ISD Group.


Нагадаємо, нещодавно Група Компаній «Нові Продукти» повідомила про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива.

А проєкт ISD Group AI Versus отримав Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...