New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської області, де розташовані потужності підприємства, відбулося відкриття окремої виробничої одиниці — пивоварного заводу New Brew.

Світогляд виробника відображено у його назві. New Brew — це новий погляд на процес пивоваріння, новий щабель у культурі забезпечення якості продукту. Водночас New Brew — це повернення до традицій пивоваріння великих пивних компаній 20-річної давності. У своїй діяльності пивна компанія спирається на кілька засадничих принципів:

  • якість інгредієнтів,
  • локальне походження складових,
  • чесна та прозора технологія виробництва,
  • відсутність сурогатів чи штучних домішок у напої.

Місія New Brew — зробити доступним для широкого кола споживачів пиво крафтової якості, яке від початку відповідало би багатству українських природних ресурсів.

Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

«Найголовніше в закладенні підвалин нового напряму — знайти свою точну нішу, свій гідний і єдино правильний шлях. Основою нашої концепції став пошук “золотої середини” між двома протилежними явищами: масовим споживанням та індивідуальним виготовленням, що відповідно впливає на співвідношення ціни та якості. Вважаю, нам вдалося знайти цей унікальний баланс, тож ми з радістю та хвилюванням запускаємо велике потужне виробництво з використанням крафтових технологій. Ми позиціонуємо себе як приватна броварня та ідеологічно відбудовуємося від пивних гігантів, проте водночас ми прагнемо стати сильним гравцем на українському пивному ринку», — прокоментував директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз.


Також нагадаємо, що нещодавно компанія Carlsberg перезапустила бренд з фокусом на сучасність та екологічність. А в квітні цього року Fedoriv Agency створила новий бренд крафтового пива для сім’ї ресторанів THE. — пиво під назвою 2085.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

В Україні розроблено додаток Odrey для перетворення голосу в текст

Українські підприємці Марта Боровець і Олександр Кузьмічов запустили додаток Odrey, який перетворює усну мову в текст. Odrey розпізнає понад 30 мов, ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

Воркшоп Effie

18 серпня відбудеться онлайн-воркшоп для конкурсантів Effie Awards Ukraine 2020

Щорічно програма Effie Awards Ukraine змінюється і оновлюється як відповідно до міжнародних вимог Effie Worldwide, так і до реалій українського ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...