New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської області, де розташовані потужності підприємства, відбулося відкриття окремої виробничої одиниці — пивоварного заводу New Brew.

Світогляд виробника відображено у його назві. New Brew — це новий погляд на процес пивоваріння, новий щабель у культурі забезпечення якості продукту. Водночас New Brew — це повернення до традицій пивоваріння великих пивних компаній 20-річної давності. У своїй діяльності пивна компанія спирається на кілька засадничих принципів:

  • якість інгредієнтів,
  • локальне походження складових,
  • чесна та прозора технологія виробництва,
  • відсутність сурогатів чи штучних домішок у напої.

Місія New Brew — зробити доступним для широкого кола споживачів пиво крафтової якості, яке від початку відповідало би багатству українських природних ресурсів.

Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

«Найголовніше в закладенні підвалин нового напряму — знайти свою точну нішу, свій гідний і єдино правильний шлях. Основою нашої концепції став пошук “золотої середини” між двома протилежними явищами: масовим споживанням та індивідуальним виготовленням, що відповідно впливає на співвідношення ціни та якості. Вважаю, нам вдалося знайти цей унікальний баланс, тож ми з радістю та хвилюванням запускаємо велике потужне виробництво з використанням крафтових технологій. Ми позиціонуємо себе як приватна броварня та ідеологічно відбудовуємося від пивних гігантів, проте водночас ми прагнемо стати сильним гравцем на українському пивному ринку», — прокоментував директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз.


Також нагадаємо, що нещодавно компанія Carlsberg перезапустила бренд з фокусом на сучасність та екологічність. А в квітні цього року Fedoriv Agency створила новий бренд крафтового пива для сім’ї ресторанів THE. — пиво під назвою 2085.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Знамениті засновники: добре це чи погано для репутації бренду?

Знамениті засновники: добре це чи погано для репутації бренду?

Історія знаменитого засновника – корисний інструмент маркетингу, але переломний момент, коли бренд має починати торувати власний шлях – неминучий.

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...