New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської області, де розташовані потужності підприємства, відбулося відкриття окремої виробничої одиниці — пивоварного заводу New Brew.

Світогляд виробника відображено у його назві. New Brew — це новий погляд на процес пивоваріння, новий щабель у культурі забезпечення якості продукту. Водночас New Brew — це повернення до традицій пивоваріння великих пивних компаній 20-річної давності. У своїй діяльності пивна компанія спирається на кілька засадничих принципів:

  • якість інгредієнтів,
  • локальне походження складових,
  • чесна та прозора технологія виробництва,
  • відсутність сурогатів чи штучних домішок у напої.

Місія New Brew — зробити доступним для широкого кола споживачів пиво крафтової якості, яке від початку відповідало би багатству українських природних ресурсів.

Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

«Найголовніше в закладенні підвалин нового напряму — знайти свою точну нішу, свій гідний і єдино правильний шлях. Основою нашої концепції став пошук “золотої середини” між двома протилежними явищами: масовим споживанням та індивідуальним виготовленням, що відповідно впливає на співвідношення ціни та якості. Вважаю, нам вдалося знайти цей унікальний баланс, тож ми з радістю та хвилюванням запускаємо велике потужне виробництво з використанням крафтових технологій. Ми позиціонуємо себе як приватна броварня та ідеологічно відбудовуємося від пивних гігантів, проте водночас ми прагнемо стати сильним гравцем на українському пивному ринку», — прокоментував директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз.


Також нагадаємо, що нещодавно компанія Carlsberg перезапустила бренд з фокусом на сучасність та екологічність. А в квітні цього року Fedoriv Agency створила новий бренд крафтового пива для сім’ї ресторанів THE. — пиво під назвою 2085.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі»: засновниці «Читати Київ» про ідею та місію проєкту

Одним з лауреатів, які нещодавно отримали Премію Українського культурного фонду, став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...