Гаджет Washi вчить дітей (і не тільки) мити руки та берегти воду

Під час пандемії COVID-19 найважливішою порадою у всіх ситуаціях лишається необхідність регулярно та ретельно мити руки. Проте, як показали дослідження, десь 97% людей роблять це неправильно. Для того, щоб навчити мити руки як слід було вигадано чимало рішень, але всі вони, на жаль, досить легко забуваються. Тому дизайнери Ана Марія Гонзалес Лондоньо (Ana Maria Gonzalez Londoño) та Фаршад Саффарі Гандехарі (Farshad Saffari Ghandehari) розробили невеличкий гаджет Washi, який підказуватиме людям, коли ті аж надто квапливо миють руки або, навпаки, витрачають на це забагато часу і води.

Гаджет Washi є водонепроникним та кріпиться на вакуумний присосок. Він містить датчики руху, таймер та дисплей, який дає візуальний фідбек на дії користувача. Корпус у нього змінний і існує в декількох варіантах, орієнтованих, відповідно, на дітей чи дорослих. А технічна простота дозволяє його використання як вдома, так і в громадських місцях. Наприклад, у школах для виховання у дітей належних гігієнічних навичок.

Що він може?

Присосок дозволяє кріпити цей гаджет куди завгодно. А працює Washi у двох режимах. Перший з них розрахований на те, щоб навчити правильно мити руки, а другий являє собою специфічний секундомір для економії води.

У першому режимі на екран виводяться одна за одною візуальні інструкції й таймер на 20 секунд. Якщо користувач чесно витримує всі 20 секунд, сесія завершується усміхненим личком на дисплеї. Якщо ж сенсор Washi перестає впродовж кількох секунд відчувати поблизу руки користувача, таймер невдовзі вимкнеться, але цього разу личко буде вже сумним. А якщо таймер закінчив відлік, а людина все миє й миє руки (чи принаймні лишає воду ввімкненою), дисплей покаже піктограму, мовляв, годі витрачати воду.

Другий режим вмикається вручну і дозволяє за допомогою коліщатка встановити собі особистий ліміт часу на ту чи іншу гігієнічну процедуру (скажімо, душ або чищення зубів).

Проєктуючи гаджет Washi, дизайнери поставили собі за мету розробити ефективний та загальнодоступний продукт, який міг би досягти якомога більшої користувацької аудиторії. Відповідно, вони оптимізували дизайн та максимально спростили технологію. Washi був створений як відповідь на поширення вірусу, але бути корисним він не перестане й потім. Зрештою, навчати дітей гігієні потрібно завжди. Навіть коли пандемія мине.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Україні презентували Колекцію Рівності: Rizni.Rivni x BEVZA, LITKOVSKAYA, KSENIASCHNAIDER

Українські дизайнерки зі світовим ім’ям BEVZA, LITKOVSKAYA, KSENIASCHNAIDER та рух «Різні.Рівні» презентували Колекцію Рівності. Це фешн-колаборація на підтримку ЛГБТК+ спільноти ...

Роздивлятися лупу в лупу: бренд Head&Shoulders зняв анімаційний екшен для своєї японської кампанії

Ця комічна історія та її харизматичний головний герой, шпигун Андо, перегортає нову сторінку для реклами Head&Shoulders в Японії.

Легенда походження карбонари: компанія Barilla зняла мініблокбастер про спагеті

Це відео від компанії Barilla, яке розповідає легенду походження карбонари, має всі необхідні елементи справжнього голлівудського фільму.

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.