Гаджет Washi вчить дітей (і не тільки) мити руки та берегти воду

Під час пандемії COVID-19 найважливішою порадою у всіх ситуаціях лишається необхідність регулярно та ретельно мити руки. Проте, як показали дослідження, десь 97% людей роблять це неправильно. Для того, щоб навчити мити руки як слід було вигадано чимало рішень, але всі вони, на жаль, досить легко забуваються. Тому дизайнери Ана Марія Гонзалес Лондоньо (Ana Maria Gonzalez Londoño) та Фаршад Саффарі Гандехарі (Farshad Saffari Ghandehari) розробили невеличкий гаджет Washi, який підказуватиме людям, коли ті аж надто квапливо миють руки або, навпаки, витрачають на це забагато часу і води.

Гаджет Washi є водонепроникним та кріпиться на вакуумний присосок. Він містить датчики руху, таймер та дисплей, який дає візуальний фідбек на дії користувача. Корпус у нього змінний і існує в декількох варіантах, орієнтованих, відповідно, на дітей чи дорослих. А технічна простота дозволяє його використання як вдома, так і в громадських місцях. Наприклад, у школах для виховання у дітей належних гігієнічних навичок.

Що він може?

Присосок дозволяє кріпити цей гаджет куди завгодно. А працює Washi у двох режимах. Перший з них розрахований на те, щоб навчити правильно мити руки, а другий являє собою специфічний секундомір для економії води.

У першому режимі на екран виводяться одна за одною візуальні інструкції й таймер на 20 секунд. Якщо користувач чесно витримує всі 20 секунд, сесія завершується усміхненим личком на дисплеї. Якщо ж сенсор Washi перестає впродовж кількох секунд відчувати поблизу руки користувача, таймер невдовзі вимкнеться, але цього разу личко буде вже сумним. А якщо таймер закінчив відлік, а людина все миє й миє руки (чи принаймні лишає воду ввімкненою), дисплей покаже піктограму, мовляв, годі витрачати воду.

Другий режим вмикається вручну і дозволяє за допомогою коліщатка встановити собі особистий ліміт часу на ту чи іншу гігієнічну процедуру (скажімо, душ або чищення зубів).

Проєктуючи гаджет Washi, дизайнери поставили собі за мету розробити ефективний та загальнодоступний продукт, який міг би досягти якомога більшої користувацької аудиторії. Відповідно, вони оптимізували дизайн та максимально спростили технологію. Washi був створений як відповідь на поширення вірусу, але бути корисним він не перестане й потім. Зрештою, навчати дітей гігієні потрібно завжди. Навіть коли пандемія мине.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...