Гаджет Washi вчить дітей (і не тільки) мити руки та берегти воду

Під час пандемії COVID-19 найважливішою порадою у всіх ситуаціях лишається необхідність регулярно та ретельно мити руки. Проте, як показали дослідження, десь 97% людей роблять це неправильно. Для того, щоб навчити мити руки як слід було вигадано чимало рішень, але всі вони, на жаль, досить легко забуваються. Тому дизайнери Ана Марія Гонзалес Лондоньо (Ana Maria Gonzalez Londoño) та Фаршад Саффарі Гандехарі (Farshad Saffari Ghandehari) розробили невеличкий гаджет Washi, який підказуватиме людям, коли ті аж надто квапливо миють руки або, навпаки, витрачають на це забагато часу і води.

Гаджет Washi є водонепроникним та кріпиться на вакуумний присосок. Він містить датчики руху, таймер та дисплей, який дає візуальний фідбек на дії користувача. Корпус у нього змінний і існує в декількох варіантах, орієнтованих, відповідно, на дітей чи дорослих. А технічна простота дозволяє його використання як вдома, так і в громадських місцях. Наприклад, у школах для виховання у дітей належних гігієнічних навичок.

Що він може?

Присосок дозволяє кріпити цей гаджет куди завгодно. А працює Washi у двох режимах. Перший з них розрахований на те, щоб навчити правильно мити руки, а другий являє собою специфічний секундомір для економії води.

У першому режимі на екран виводяться одна за одною візуальні інструкції й таймер на 20 секунд. Якщо користувач чесно витримує всі 20 секунд, сесія завершується усміхненим личком на дисплеї. Якщо ж сенсор Washi перестає впродовж кількох секунд відчувати поблизу руки користувача, таймер невдовзі вимкнеться, але цього разу личко буде вже сумним. А якщо таймер закінчив відлік, а людина все миє й миє руки (чи принаймні лишає воду ввімкненою), дисплей покаже піктограму, мовляв, годі витрачати воду.

Другий режим вмикається вручну і дозволяє за допомогою коліщатка встановити собі особистий ліміт часу на ту чи іншу гігієнічну процедуру (скажімо, душ або чищення зубів).

Проєктуючи гаджет Washi, дизайнери поставили собі за мету розробити ефективний та загальнодоступний продукт, який міг би досягти якомога більшої користувацької аудиторії. Відповідно, вони оптимізували дизайн та максимально спростили технологію. Washi був створений як відповідь на поширення вірусу, але бути корисним він не перестане й потім. Зрештою, навчати дітей гігієні потрібно завжди. Навіть коли пандемія мине.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Персональний вітрогенератор: створено пристрій, що виробляє енергію від швидкої ходи

Китайські дослідники представили персональний вітрогенератор, який обіцяє в майбутньому дати кожному доступ до відновлюваної енергії вітру.

Постер_MEGOGO

MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті ...

Оболонь и Kinograf перезапускают «Светлое»

ДАНО. Бренд «Оболонь»: пиво стабильного качества от производителя со 100% украинскими корнями; самое известное за рубежом из выпускаемых в Украине; ...

Надкушені сітілайти та рукатий рот: як McDonald’s і KFC зобразили «кусь»

Надкушені білборди ілюструють, як сильно людям іноді кортить Біг-Маку, а рукатий рот передає відчуття, яке виникає, коли людина вгризається в смажене курча

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.