Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Міжнародний дизайнерський конкурс на кращий дизайн дезінфектанту для рук оголосив своїх переможців. Конкурс «Fountain of Hygiene» було організовано дизайнерською студією Bompas&Parr спільно з Лондонським музеєм дизайну та Товариством Червоного Хреста у Великобританії. Ця ініціатива мала на меті пошук нових оригінальних рішень щодо дизайну диспенсерів дезінфектанту для рук, а також популяризацію гігієнічних навичок для боротьби з пандемією. Конкурс приймав заявки на участь з усього світу, і зараз ті з них, що ввійшли до короткого списку, можна переглянути на офіційному сайті заходу. Цим конкурсним роботам також буде присвячена окрема експозиція в Лондонському музеї дизайну, коли той знову відчиниться.

Конкурс «Fountain of Hygiene» передбачав вісім категорій, у яких перемогли такі дизайнерські рішення:

  • Категорія «Awareness and Communication» – мобільний додаток Buggy, який за допомогою анімаційного відео з бактеріями демонструє поступове накопичення мікробів на телефоні.
  • Категорія «Industrial Design» – пристрій Bubble Party, який випускає повітряні бульбашки з дезінфектанту (ідея дещо нагадує кампанію «Germbusters» від бренда Dettol).
  • Категорія «Luxury Design» – простий та елегантний диспенсер Step One, який активується педаллю.
  • Категорія «Sustainable Design» – капсули Seaweed, які містять в собі кількість дезінфектанту, розраховану на одну особу.
  • Категорія «Gesture and Ritual» – дверний дзвінок Hygiene Friendly Visits з вбудованим диспенсером. Щоб подзвонити у двері, треба піднести долоню до сенсору, який порскає дезінфектантом.
  • Категорія «Child-directed design» – дезінфектант Paint Your Hands Clean із безпечним барвником, який реагує з потом та фарбує долоні.
  • Категорія «Cadet designer» (для учасників, яким ще немає 18 років) – дверна ручка Handle Sanitiser, яка є водночас і диспенсером, оскільки обгорнута губкою, просякнутою дезінфектантом.
  • Категорія «Hygiene Innovation Beyond the Sanitiser» – настільний пристрій Centrepeace з ультрафіолетовими лампами. Він дозволяє не лише продезінфікувати смартфони під час вечері, але й дозволяє людям зосередитися на живому спілкуванні замість гаджетів.

Студія Bompas&Parr зазначила, що конкурс «Fountain of Hygiene» мав дослідити «естетичні, функціональні, соціальні та практичні можливості вдосконаленої гігієни». Вона також висловила надію, що результати цього конкурсу посприяють встановленню нових норм поведінки, які підуть на користь громадському здоров’ю в усьому світі. Кінцевою метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя в час, коли карантинні заходи послаблюються.

Студія Bompas&Parr виступає посередником між авторами конкурсних робіт та організаціями, які бажали б реалізувати ці дизайнерські ідеї на практиці.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.