Динамічний інтерфейс може стати гігієнічним рішенням для тачскрінів в супермаркетах

Лондонська дизайнерська студія Special Projects розробила концептуальний динамічний інтерфейс для тачскрінів в супермаркетах, щоб зробити їх гігієнічнішими в умовах пандемії.

Студія стверджує, що на цю думку її навело повсюдне використання тачскрінів (наприклад, на касах самообслуговування в супермаркетах), коли за одну годину 30 користувачів торкаються приблизно одного й того самого місця на екрані. І це в умовах, коли дослідження показують, що віруси на поверхні предметів здатні лишатися активними впродовж 28 днів.

Креативна команда вирішила візуалізувати безпечніший підхід до транзакцій за допомогою новаторського дизайну інтерфейсу, щоб мінімізувати такий непрямий контакт між відвідувачами супермаркетів.

Рішення доволі просте, але потенційно дуже дієве. Інтерфейс Moving Buttons має алгоритм, який для кожної транзакції генерує нове розташування кнопок на тачскріні. Тобто різним користувачам не доведеться торкатися тієї самої точки на екрані. Навіть зовнішній вигляд кнопок в такому динамічному інтерфейсі нагадує стікери, які можна наліпити куди завгодно.

Розробка динамічного інтерфейсу

Звісно, креативна команда усвідомлює, що цей дизайн суперечить багатьом правилам юзабіліті, адже людям зручніше використовувати знайомий інтерфейс, де вони знають розташування потрібних їм кнопок. Втім, мінімалістичність інтерфейсу дещо спрощує взаємодію з ним.

В ході роботи над Moving Buttons креативники дослідили інтерфейс тачскрінів у багатьох мережах супермаркетів. Особливо ними були відзначені варіанти, якими послуговуються МакДональдс та Leon, як найбільш дружні до користувача.

Хоча динамічний інтерфейс для тачскрінів покликаний вирішити дуже злободенну проблему, натхненням для нього стали перші плазмові телевізори. Якщо статичне зображення дуже довго зберігалося у одному й тому самому місці плазмової панелі, це призводило до появи залишкових зображень.

Ця проблема, відома як випалювання люмінофора, стала причиною того, чому логотипи телеканалів змінювали своє розташування, з’являючись в різних кутках екрану. З тієї ж причини були створені динамічні скрінсейвери – щоб уникнути випалювання плазмових моніторів.

Студія Special Projects стверджує, що її інтерфейс Moving Buttons дозволяє 50 людям поспіль скористатися тачскріном, не торкаючись тих місць на екрані, яких вже торкався попередній користувач. А після п’ятдесятого користувача екран повідомить співробітників магазина, що його треба продезінфікувати.

Наразі це – лише концепція, але Special Projects сподівається, що виробники тачскрінів візьмуть її до уваги.

Таку систему можна було б використовувати і в будь-яких інших терміналах самообслуговування: продаж білетів, банкомати, виставкові центри тощо.

Джерело

Безконтактний інтерфейс зараз стає актуальним як ніколи

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...