Для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота — «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).
Довідник з китайської на російську адаптували волонтери. Спочатку вони планували роздрукувати його і відправити для ознайомлення лікарям з різних куточків України, але все це вимагало багато часу і фізичних ресурсів, якого в нинішній ситуації катастрофічно не вистачає, тому на допомогу прийшли технологічні рішення. Діджитал-фахівці агентства Isobar Ukraine Віталій Кулько і Володимир Шинкаренко помістили весь матеріал в чат-бот для медпрацівників в одному з популярних месенджерів — Телеграм.
Перша версія чат-бота, листівка з QR-кодом і інструкціями були готові за два дні, після чого продукт протестували лікарі. За тиждень використання чат-бота в ньому зареєструвалося понад 350 лікарів, половина з яких зайшли по QR-коду.
«Ми помітили, що багато бізнесів і громадських організацій в терміновому порядку переключили свої активності на допомогу в боротьбі з COVID-19. Але також бачили, що цим благодійним проектам часто не вистачало технологічною оболонки, щоб стати більш ефективними. Тому ініціювали створення чат-бота, який тепер допомагає лікарям боротися з вірусом, залучаючи досвід китайських колег», — коментує Віталій Кулько, Digital Innovation Coach Isobar Ukraine.
Впевнені, вам також буде цікаво, що минулого місяця лікарні Китаю прийняли до лав свого персоналу три види роботів, які допомагають зупинити поширення COVID-19: роботів-поводирів, роботів-дезінфекторів та роботів для доставки їжі.
Тим часом, міжнародна платформа нативної реклами MGID запустила контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19.
А організація INSCIENCE запустила онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки.