• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

3 Квітня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
MGID logo cover
Share on FacebookShare on Twitter

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати матеріали зі згадками COVID-19 під час показу реклами. Так бренди зможуть контролювати, у якому контекстному середовищі розміщено їхню рекламу, не ризикуючи власною репутацією.

Як повідомляють в MGID, задача платформи — зробити так, щоб рекламний контент не лише відповідав зовнішньому вигляду майданчика, на якому він відображається, а й був показаний у відповідному контексті користувачу, який готовий з ним взаємодіяти. А враховуючи велику кількість новин про COVID-19, які нагнітають ситуацію, повідомляють трагічні новини про кількість випадків ураження чи смертей, відповідність реклами контексту новини стала критичною.

Тому MGID розробили рішення, яке дозволить рекламодавцю керувати іміджем свого бренду, розміщуючись у відповідному інформаційному середовищі. Більше того, бренд отримає аудиторію, налаштовану сприймати рекламні повідомлення, з правильним посилом і в правильному контексті.

«Зараз, коли COVID-19 став найбільш згадуваною темою в медіа, рекламодавцям стає складніше достукатися до своєї аудиторії. Адже в потоці новин про коронавірус, що нагнітають паніку, користувачі дуже неохоче взаємодіють навіть із релевантним для них рекламним контентом. Наше рішення допомагає користувачу бачити рекламу потрібних для нього товарів чи послуг, яка розміщена у відповідному, доречному контексті», — зазначає Сергій Денисенко, СЕО MGID.

Таким чином, якщо бренд не хоче публікувати рекламу в статтях, у яких ідеться про COVID-19, він отримує таку можливість. ML-алгоритм у режимі реального часу визначає контекст сторінки, на якій розміщений віджет MGID. Якщо контекст пов’язаний з коронавірусом, реклама бренду не демонструється на цій сторінці. Тобто рекламодавець отримує повну впевненість у тому, в якому контексті користувач бачить його рекламу. За словами MGID, така фільтрація можлива за будь-яким контекстом сторінки.

Нагадаємо, що минулого тижня компанія MGID почала безкоштовно просувати весь інформаційний і відеоконтент Червоного Хреста за допомогою своєї платформи. За цей час достовірну інформацію з офіційного джерела — Товариства Червоного Хреста України — отримали понад 38 млн унікальних користувачів.

MGID logo

Читайте також: велике інтерв’ю СМО компанії MGID Миколи Рекеди.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

«Рожеві солдати» крокують торгівельним центром з таємничою коробкою в руках… Все правильно, це — «Гра в кальмара». Тільки не на Netflix, а прямо в Києві! У новому ролику, присвяченому відкриттю...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.