WOG запропонувала нову версію дорожніх знаків

WOG закликає українців залишатися вдома під час карантину. Цього разу команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу взяті реальні офіційні дорожні знаки, але креативно адаптовані під гостру тему карантину.

Наприклад, знак «затори» доповнився повідомленням «уникайте черг», а зі знаків «дорожні роботи» і «пішохідний перехід» зникли зображення людей, бо всі зараз мають сидіти вдома. «Подорожі чекають всіх одразу після карантину. І чим сумлінніше дотримуватися умов карантину, тим швидше настане час пригод і поїздок», — каже Віталій Стороминський, директор з маркетингу WOG.

Віртуальна серія «Добрі знаки WOG» поширюється у соціальних мережах. Всього адаптовано 6 дорожніх знаків.

Віталій Сторомінський пояснює: «Всі в інтернеті бачили, як бренди змінюють свої логотипи, збільшуючи розрядку і додаючи меседж “Тримай дистанцію”. Ми теж могли написати W  O  G. Але ми мережа заправних станцій. Тому використали як інструмент креативу те, що близько нашим споживачами — дорожні знаки».

Нагадаємо, в рамках карантин-кампанії WOG реалізував вже кілька проєктів. З початку карантину по всій Україні були розміщені борди із закликом «Залишайся вдома» та порадами, як пережити карантин на позитиві. Вслід з’явився insta-челендж «Червона Рута Челендж». За його умовами учасники знімали відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Че-е-е-ерво-о-о-ону Ру-у-у-уту.

Слід зауважити, що на сьогодні мережа WOG бере участь у декількох соціальних проєктах під час карантину. Наразі компанія передала пальне для карет швидкої допомоги в обсязі 20 тис тон та разом із таксі-сервісом Uklon підтримала ініціативу #таксідлядонора від фундацій «ДонорUA» та «Варто жити», забезпечуючи безкоштовний трансфер донорів до Центрів Крові в семи містах України.

Карантин-кампанію разом з WOG розробляє агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.