WOG запропонувала нову версію дорожніх знаків

WOG закликає українців залишатися вдома під час карантину. Цього разу команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу взяті реальні офіційні дорожні знаки, але креативно адаптовані під гостру тему карантину.

Наприклад, знак «затори» доповнився повідомленням «уникайте черг», а зі знаків «дорожні роботи» і «пішохідний перехід» зникли зображення людей, бо всі зараз мають сидіти вдома. «Подорожі чекають всіх одразу після карантину. І чим сумлінніше дотримуватися умов карантину, тим швидше настане час пригод і поїздок», — каже Віталій Стороминський, директор з маркетингу WOG.

Віртуальна серія «Добрі знаки WOG» поширюється у соціальних мережах. Всього адаптовано 6 дорожніх знаків.

Віталій Сторомінський пояснює: «Всі в інтернеті бачили, як бренди змінюють свої логотипи, збільшуючи розрядку і додаючи меседж “Тримай дистанцію”. Ми теж могли написати W  O  G. Але ми мережа заправних станцій. Тому використали як інструмент креативу те, що близько нашим споживачами — дорожні знаки».

Нагадаємо, в рамках карантин-кампанії WOG реалізував вже кілька проєктів. З початку карантину по всій Україні були розміщені борди із закликом «Залишайся вдома» та порадами, як пережити карантин на позитиві. Вслід з’явився insta-челендж «Червона Рута Челендж». За його умовами учасники знімали відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Че-е-е-ерво-о-о-ону Ру-у-у-уту.

Слід зауважити, що на сьогодні мережа WOG бере участь у декількох соціальних проєктах під час карантину. Наразі компанія передала пальне для карет швидкої допомоги в обсязі 20 тис тон та разом із таксі-сервісом Uklon підтримала ініціативу #таксідлядонора від фундацій «ДонорUA» та «Варто жити», забезпечуючи безкоштовний трансфер донорів до Центрів Крові в семи містах України.

Карантин-кампанію разом з WOG розробляє агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.