#таксідлядонора: 20 тисяч безкоштовних поїздок для донорів

Фундація #ВАРТОЖИТИ, ДонорUA, онлайн-сервіс Uklon та національна мережа АЗК WOG підписали меморандум доброї волі, який допоможе покрити нестачу крові в семи містах України на весь період карантину. Партнери запускають проєкт #таксідлядонора, в рамках якого буде забезпечено 20 тисяч безкоштовних поїздок на таксі для донорів крові.

Для того, щоб закрити потреби донорської крові у ще шістнадцяти містах Фундація #ВАРТОЖИТИ спільно з ДонорUA запустили велику краудфандингову кампанію. Мета — зібрати  2 000 000 грн на таксі для донорів.

300 000 українців щодня потребують донорської крові та її компонентів. Проєкт #таксідлядонора дає можливість донору запланувати свій персональний візит в Центр Крові, замовивши безкоштовне таксі.

Одна кроводача може врятувати трьох пацієнтів! Послугою #таксідлядонора вже можна скористатися у Києві, Львові, Харкові, Одесі, Полтаві, Дніпрі й Запоріжжі завдяки об’єднаним силам Фундації #ВАРТОЖИТИ, ДонорUA, онлайн-сервіс Uklon та національна мережа АЗК WOG.

Ще до запуску кампанії послугою #таксідлядонора в тестовому режимі вже скористалися 32 донори у Києві, Львові, Запоріжжі і Дніпрі.

Найближчим часом спільними зусиллями Фундації #ВАРТОЖИТИ та ДонорUA проєкт запуститься ще в шістнадцяти українських містах: Суми, Івано-Франківськ, Кривий Ріг, Вінниця, Чернігів, Миколаїв, Житомир, Хмельницький, Чернівці, Тернопіль, Маріуполь, Рівне, Ужгород, Біла Церква, Херсон, Кропивницький.

Організації закликають кожного небайдужого українця незалежно від місця проживання допомогти оплатити таксі для донора в рамках краудфандингової кампанії.

120 грн покриють одну поїздку одного донора до Центру Крові.

240 грн покриють дві поїздки одного донора (в Центр Крові і назад).

Допомогти можна з будь-якої точки світу, натиснувши кнопку «ОПЛАТИТИ ТАКСІ ДЛЯ ДОНОРА» або «ДОПОМОГТИ» за цим посиланням.

Будь-яка сума важлива.

Нагадаємо, в рамках карантин-кампанії WOG реалізував вже кілька проєктів. З початку карантину по всій Україні були розміщені борди із закликом «Залишайся вдома» та порадами, як пережити карантин на позитиві.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.