В турбулентні часи для країни, людей та бізнесу національна мережа автозаправок WOG висловлює свою позицію щодо ситуації, що склалася, і запускає всеукраїнську кампанію з закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому.

В рамках кампанії WOG реалізовує кілька проектів. З початку карантину по всій Україні розміщені борди з порадами про те, як пережити карантин на позитиві. Також, натхненна італійською бабусею, компанія зняла цікаве відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Адже відомо, що тільки мудрість, турбота та добро врятують світ. 

Ну і прямо зараз у соціальних мережах WOG проводить «Червона Рута Челендж», в якому можна виграти настільні ігри Uno, Ticket to ride та Scrabble, щоб менше нудьгувати на карантині. За умовами челенджу його учасникам потрібно зняти відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Чеееервоооону Рууууту.

Оптимістичну та людяну кампанію розробила для WOG агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.

А от деяким відомим брендам довелось зупиняти чи навіть скасовувати свої кампанії. Тому що в нових умовах вона виявилась нетактовною.

Можливо, вам буде цікаво дізнатись, що українці розробили мобільний додаток швидкої допомоги 112.IN.UA. Як працює додаток, в яких випадках користуватись і як турбота про людей з інвалідністю рухає світ вперед — в інтерв’ю з Романом Левом, співвласником і CFO компанії Make ІТ і співзасновником додатку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...