АЗК WOG запустила комунікацію з акцентом на людяність та позитив

В турбулентні часи для країни, людей та бізнесу національна мережа автозаправок WOG висловлює свою позицію щодо ситуації, що склалася, і запускає всеукраїнську кампанію з закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому.

В рамках кампанії WOG реалізовує кілька проектів. З початку карантину по всій Україні розміщені борди з порадами про те, як пережити карантин на позитиві. Також, натхненна італійською бабусею, компанія зняла цікаве відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Адже відомо, що тільки мудрість, турбота та добро врятують світ. 

Ну і прямо зараз у соціальних мережах WOG проводить «Червона Рута Челендж», в якому можна виграти настільні ігри Uno, Ticket to ride та Scrabble, щоб менше нудьгувати на карантині. За умовами челенджу його учасникам потрібно зняти відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Чеееервоооону Рууууту.

Оптимістичну та людяну кампанію розробила для WOG агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.

А от деяким відомим брендам довелось зупиняти чи навіть скасовувати свої кампанії. Тому що в нових умовах вона виявилась нетактовною.

Можливо, вам буде цікаво дізнатись, що українці розробили мобільний додаток швидкої допомоги 112.IN.UA. Як працює додаток, в яких випадках користуватись і як турбота про людей з інвалідністю рухає світ вперед — в інтерв’ю з Романом Левом, співвласником і CFO компанії Make ІТ і співзасновником додатку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...