АЗК WOG запустила комунікацію з акцентом на людяність та позитив

В турбулентні часи для країни, людей та бізнесу національна мережа автозаправок WOG висловлює свою позицію щодо ситуації, що склалася, і запускає всеукраїнську кампанію з закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому.

В рамках кампанії WOG реалізовує кілька проектів. З початку карантину по всій Україні розміщені борди з порадами про те, як пережити карантин на позитиві. Також, натхненна італійською бабусею, компанія зняла цікаве відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Адже відомо, що тільки мудрість, турбота та добро врятують світ. 

Ну і прямо зараз у соціальних мережах WOG проводить «Червона Рута Челендж», в якому можна виграти настільні ігри Uno, Ticket to ride та Scrabble, щоб менше нудьгувати на карантині. За умовами челенджу його учасникам потрібно зняти відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Чеееервоооону Рууууту.

Оптимістичну та людяну кампанію розробила для WOG агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.

А от деяким відомим брендам довелось зупиняти чи навіть скасовувати свої кампанії. Тому що в нових умовах вона виявилась нетактовною.

Можливо, вам буде цікаво дізнатись, що українці розробили мобільний додаток швидкої допомоги 112.IN.UA. Як працює додаток, в яких випадках користуватись і як турбота про людей з інвалідністю рухає світ вперед — в інтерв’ю з Романом Левом, співвласником і CFO компанії Make ІТ і співзасновником додатку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...