Стати художнім твором: Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture

Відсьогодні Art Filter можна використовувати у додатку Google Arts & Culture, щоб самому стати художнім твором або приміряти знакові артефакти, які зберігаються в музеях.

Разом з партнерами, які роблять свої колекції доступними в інтернеті, Google створив п’ять освітніх 3D-модельованих AR-фільтрів на основі знакових картин, предметів та аксесуарів з усього світу. Тепер можна зняти фото- чи відеоселфі і стати автопортретами Ван Гога та Фріди Кало, знаменитою «Дівчиною з перлинною сережкою», приміряти традиційний самурайський шолом, а також давньоєгипетське намисто.

Кожен фільтр був ретельно розроблений, щоб користувач зміг детально досліджувати артефакти з будь-якого кута. Перш ніж приміряти фільтр, також можна дізнатись більше про його історію та контекст.

Команда керувалась принципами штучного інтелекту Google, щоб визначити, як створити цю функцію для всіх, дбаючи про соціальну користь, безпеку, конфіденційність та наукову достовірність. Art Filter застосовує обробку зображень, засновану на машинному навчанні. Оскільки для того, щоб зробити можливим такий тип AR-функцій, необхідне складне закріплення віртуального контенту в реальному світі. Завдяки такому підходу артефакти можуть органічно розташуватися на голові користувача або реагувати на вираз його обличчя.

Як це працює

Art Filter — як і популярна функція Art Selfie — працює на пристрої; відео та фото не зберігаються, якщо користувач не вирішить зберегти їх або поділитися ними з друзями.

Щоб розпочати, потрібно відкрити безкоштовний додаток Google Arts & Culture для Android або iOS і торкнутись піктограми камери у вигляді веселки внизу домашньої сторінки.

Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture

Джерело


Читайте також:

Щоб прорекламувати свій новий серіал NeXt про ворожий до людства штучний інтелект, телеканал Fox замовив для нього трейлер, створений штучним інтелектом.

У Китаї на фасаді торгового центру у діловому районі міста Ченду з’явилася велика вигнута панель. Окрім стандартної реклами, на панелі показували ролики з 3D-ефектом, який можна побачити без спеціальних окулярів.

А тим часом Toyota Україна запустила для бренду Lexus нестандартну OOH-кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.