Стати художнім твором: Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture

Відсьогодні Art Filter можна використовувати у додатку Google Arts & Culture, щоб самому стати художнім твором або приміряти знакові артефакти, які зберігаються в музеях.

Разом з партнерами, які роблять свої колекції доступними в інтернеті, Google створив п’ять освітніх 3D-модельованих AR-фільтрів на основі знакових картин, предметів та аксесуарів з усього світу. Тепер можна зняти фото- чи відеоселфі і стати автопортретами Ван Гога та Фріди Кало, знаменитою «Дівчиною з перлинною сережкою», приміряти традиційний самурайський шолом, а також давньоєгипетське намисто.

Кожен фільтр був ретельно розроблений, щоб користувач зміг детально досліджувати артефакти з будь-якого кута. Перш ніж приміряти фільтр, також можна дізнатись більше про його історію та контекст.

Команда керувалась принципами штучного інтелекту Google, щоб визначити, як створити цю функцію для всіх, дбаючи про соціальну користь, безпеку, конфіденційність та наукову достовірність. Art Filter застосовує обробку зображень, засновану на машинному навчанні. Оскільки для того, щоб зробити можливим такий тип AR-функцій, необхідне складне закріплення віртуального контенту в реальному світі. Завдяки такому підходу артефакти можуть органічно розташуватися на голові користувача або реагувати на вираз його обличчя.

Як це працює

Art Filter — як і популярна функція Art Selfie — працює на пристрої; відео та фото не зберігаються, якщо користувач не вирішить зберегти їх або поділитися ними з друзями.

Щоб розпочати, потрібно відкрити безкоштовний додаток Google Arts & Culture для Android або iOS і торкнутись піктограми камери у вигляді веселки внизу домашньої сторінки.

Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture

Джерело


Читайте також:

Щоб прорекламувати свій новий серіал NeXt про ворожий до людства штучний інтелект, телеканал Fox замовив для нього трейлер, створений штучним інтелектом.

У Китаї на фасаді торгового центру у діловому районі міста Ченду з’явилася велика вигнута панель. Окрім стандартної реклами, на панелі показували ролики з 3D-ефектом, який можна побачити без спеціальних окулярів.

А тим часом Toyota Україна запустила для бренду Lexus нестандартну OOH-кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...