Служба психологічної підтримки Childline питає: «А хто з нас “нормальний”»?

Агенція The Gate та британська служба психологічної підтримки Childline нещодавно запустила кампанію під назвою Nobody is Normal. Її мета – показати дітям та підліткам, що, як би кепсько вони не почувалися, вони не самотні. Завжди знайдеться хтось, із ким можна було б поговорити.

Відео до цієї кампанії, створене спільно з Blink Productions та Rowdy Films, є сюрреальною історією, яка розповідає про химерну тіньову істоту. Вона вимушена маскуватися під «нормального» підлітка, аби вписатися в шкільне життя. Але незабаром ми бачимо, що всі інші школярі теж не такі «нормальні», як здавалося. Кожен щось ховає всередині.

Саундтреком для цієї майстерно виконаної покадрової анімації стала класична пісня Creep від Radiohead. Вона добре передає меланхолійний настрій цієї історії і знаходить для себе аудиторію серед нового покоління підлітків, які відчувають себе не на своєму місці.

Непростий час

Як пояснила британська служба психологічної підтримки Childline, щороку до неї звертаються тисячі підлітків, які не відчувають себе достатньо «нормальними», щоб вписатися в колектив.

Британська благодійна ініціатива NSPCC, частиною якої є Childline, проаналізувала зібрані за час пандемії дані і з’ясувала, що кількість звернень по допомогу впродовж карантину різко зросла.

Впродовж останніх кількох місяців психологи Childline вислухали чимало дітей, які зіткнулися з цькуванням чи насильством. А також чимало дітей, у яких є проблеми з прийняттям своєї зовнішності, орієнтації, гендерної ідентифікації тощо.

Nobody is Normal візуалізує психологічні проблеми, пов’язані з прийняттям себе, щоб показати, що так почуватися – це частина життя. Багато хто проходить через таке, і ніхто не повинен страждати на самоті.

Лукас Пеон, старший креативний директор The Gate, зазначив: «Ця кампанія звертається до дітей у природний для них спосіб. Для того, щоб пробитися за той бар’єр, на який зазвичай наштовхуються подібні послання, нам потрібна була емоційна історія, яка заінтригувала б глядачів достатньо сильно, щоб втримати їх увагу, і зворушила б їх достатньо сильно, щоб спонукати їх замислитися і вплинути на їх погляди».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.