Служба психологічної підтримки Childline питає: «А хто з нас “нормальний”»?

Агенція The Gate та британська служба психологічної підтримки Childline нещодавно запустила кампанію під назвою Nobody is Normal. Її мета – показати дітям та підліткам, що, як би кепсько вони не почувалися, вони не самотні. Завжди знайдеться хтось, із ким можна було б поговорити.

Відео до цієї кампанії, створене спільно з Blink Productions та Rowdy Films, є сюрреальною історією, яка розповідає про химерну тіньову істоту. Вона вимушена маскуватися під «нормального» підлітка, аби вписатися в шкільне життя. Але незабаром ми бачимо, що всі інші школярі теж не такі «нормальні», як здавалося. Кожен щось ховає всередині.

Саундтреком для цієї майстерно виконаної покадрової анімації стала класична пісня Creep від Radiohead. Вона добре передає меланхолійний настрій цієї історії і знаходить для себе аудиторію серед нового покоління підлітків, які відчувають себе не на своєму місці.

Непростий час

Як пояснила британська служба психологічної підтримки Childline, щороку до неї звертаються тисячі підлітків, які не відчувають себе достатньо «нормальними», щоб вписатися в колектив.

Британська благодійна ініціатива NSPCC, частиною якої є Childline, проаналізувала зібрані за час пандемії дані і з’ясувала, що кількість звернень по допомогу впродовж карантину різко зросла.

Впродовж останніх кількох місяців психологи Childline вислухали чимало дітей, які зіткнулися з цькуванням чи насильством. А також чимало дітей, у яких є проблеми з прийняттям своєї зовнішності, орієнтації, гендерної ідентифікації тощо.

Nobody is Normal візуалізує психологічні проблеми, пов’язані з прийняттям себе, щоб показати, що так почуватися – це частина життя. Багато хто проходить через таке, і ніхто не повинен страждати на самоті.

Лукас Пеон, старший креативний директор The Gate, зазначив: «Ця кампанія звертається до дітей у природний для них спосіб. Для того, щоб пробитися за той бар’єр, на який зазвичай наштовхуються подібні послання, нам потрібна була емоційна історія, яка заінтригувала б глядачів достатньо сильно, щоб втримати їх увагу, і зворушила б їх достатньо сильно, щоб спонукати їх замислитися і вплинути на їх погляди».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.