• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Служба психологічної підтримки Childline питає: «А хто з нас “нормальний”»?

10 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція The Gate та британська служба психологічної підтримки Childline нещодавно запустила кампанію під назвою Nobody is Normal. Її мета – показати дітям та підліткам, що, як би кепсько вони не почувалися, вони не самотні. Завжди знайдеться хтось, із ким можна було б поговорити.

Відео до цієї кампанії, створене спільно з Blink Productions та Rowdy Films, є сюрреальною історією, яка розповідає про химерну тіньову істоту. Вона вимушена маскуватися під «нормального» підлітка, аби вписатися в шкільне життя. Але незабаром ми бачимо, що всі інші школярі теж не такі «нормальні», як здавалося. Кожен щось ховає всередині.

Саундтреком для цієї майстерно виконаної покадрової анімації стала класична пісня Creep від Radiohead. Вона добре передає меланхолійний настрій цієї історії і знаходить для себе аудиторію серед нового покоління підлітків, які відчувають себе не на своєму місці.

Непростий час

Як пояснила британська служба психологічної підтримки Childline, щороку до неї звертаються тисячі підлітків, які не відчувають себе достатньо «нормальними», щоб вписатися в колектив.

Британська благодійна ініціатива NSPCC, частиною якої є Childline, проаналізувала зібрані за час пандемії дані і з’ясувала, що кількість звернень по допомогу впродовж карантину різко зросла.

Впродовж останніх кількох місяців психологи Childline вислухали чимало дітей, які зіткнулися з цькуванням чи насильством. А також чимало дітей, у яких є проблеми з прийняттям своєї зовнішності, орієнтації, гендерної ідентифікації тощо.

Nobody is Normal візуалізує психологічні проблеми, пов’язані з прийняттям себе, щоб показати, що так почуватися – це частина життя. Багато хто проходить через таке, і ніхто не повинен страждати на самоті.

Лукас Пеон, старший креативний директор The Gate, зазначив: «Ця кампанія звертається до дітей у природний для них спосіб. Для того, щоб пробитися за той бар’єр, на який зазвичай наштовхуються подібні послання, нам потрібна була емоційна історія, яка заінтригувала б глядачів достатньо сильно, щоб втримати їх увагу, і зворушила б їх достатньо сильно, щоб спонукати їх замислитися і вплинути на їх погляди».

Джерело

Теги: відеокреативпсихологіясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.