Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для шиї положенні. Аби заохотити українців робити корисні перерви, Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ) за підтримки Червоного Хреста запустило гру SportFromHome. Таким чином, тренуватися можна, не виходячи із Instagram!
Гра складається із вправ для мобільності шийного відділу. Розробкою займалося креативне агентство TABASCO, компанія FFFACE, спортивний комплекс підготував чемпіон світу з джиу-джитсу та майстер спорту України міжнародного класу з фітнесу Іван Настенко. Завантажити маску можна в акаунті @coronainfoua.
SportFromHome — гейміфікована маска, що складається з декількох рівнів лабіринту, куди включені різні вправи на шию. З кожним рівнем вправи та лабіринт ускладнюються, що дає можливість зробити повноцінну зарядку. Роблячи оберти головою, користувачі зміцнюють та розвивають мобільність м’язів шиї.
Комплекс вправ розробив чемпіон світу із джиу-джитсу та майстер спорту України міжнародного класу з фітнесу Іван Настенко. До 5-го червня можна виграти персональне тренування із ним, запостивши сторі із маскою. Умови тут.
Завантажити гру-маску SportFromHome від МОЗ України та Червоного Хреста можна за посиланням.
Концепцію SportFromHome та дизайн маски створило креативне агентство TABASCO.
«Креатив – це те, що допомагає важливим речам бути почутими. SportFromHome — приклад того, як можна працювати із сучасними технологіями та впроваджувати міцні антикризові рішення», — говорить Світлана Павелецька, голова комунікаційного офісу Кабінету Міністрів України.
Технічною розробкою займалася студія FFFACE. «Під час карантину у людей виникли мемні ритуали нового типу: зустрічати кур’єра, немов супергероя, збиратися на вигул собаки як у пригоду, працювати у дивано-офісі. Ці ритуали в поєднанні з бажанням відпочити за грою-тайм-кіллером створюють потенціал для популяризації нашої розробки та, як наслідок, акаунту @coronainfo у Instagram. Фінальна мета гри-маски – розповсюдження важливого повідомлення “Будьте здорові, але не забувайте розминатись», — CEO FFFACE Дмитро Корнілов.
Ще декілька цікавих ідей на коронавірусну тематику від українських компаній та агенцій:
- Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки.
- «Укрзалізниця» запустила спеціальний заспокійливий ASMR-потяг.
- команда Havas Creative Group Ukraine створила креативну кампанію #Замаскуйтунелі, яка нагадує нам, як правильно носити захисні маски.