Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на себе такі обов’язки. При цьому caregivers (опікуни) часто самі не отримують турботи та підтримки та стикаються з безліччю труднощів, у тому числі з емоційним вигоранням і депресією. Фармацевтична компанія Teva та Havas Digital Kyiv вирішили підтримати опікунів і створили для них турботливий чат-бот.

Щоб запропонувати дійсно корисне рішення, агентство провело глибинні інтерв’ю з ЦА та отримало інсайти про те, що турбує опікунів найбільше та чого вони потребують. Більшість респондентів відзначало, що питання здоров’я створюють велике навантаження й емоційне напруження. Вони зізнавалися, що відчувають гостру потребу в емоційній підтримці та діалозі. Тому команди Teva та Havas Digital Kyiv вирішили розробити чат-бот, який буде не тільки виявляти турботу і підтримку, а й надавати корисну інформацію про здоров’я (як психічне, так і фізичне) онлайн 24/7.

Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Агентство звернулося до кваліфікованих психологів і визначило найбільш актуальні для ЦА території. На підставі цих даних було розроблено 55 унікальних діалогів. Кожен присвячений окремій темі і містить різні техніки та вправи, щоб попрацювати з проблемою, знайти прийнятні рішення, отримати підтримку і підсилити мотивацію.

Серед тем:

  • як боротися зі страхами, щоб не зриватися на близьких,
  • що таке пасивна агресія,
  • як позбутися від напруги,
  • як говорити «ні»,
  • чому ми сумніваємося,
  • як знаходити час на дійсно важливі речі,
  • чи можна навчитися співчуттю,
  • як вирішувати конфлікти,
  • як уникати маніпуляцій,
  • що таке гіпервідповідальність і багато інших.

Чат-бот — це не медичні консультації, і він не замінює професійну психологічну допомогу. Але в результаті вдалося створити інструмент, з яким можна поговорити про свої страхи та переживання, не боячись осуду або інших оціночних суджень.

Поговорити з ботом можна в Telegram або Facebook Messenger.


Нагадаємо також, що для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота — «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.