Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на себе такі обов’язки. При цьому caregivers (опікуни) часто самі не отримують турботи та підтримки та стикаються з безліччю труднощів, у тому числі з емоційним вигоранням і депресією. Фармацевтична компанія Teva та Havas Digital Kyiv вирішили підтримати опікунів і створили для них турботливий чат-бот.

Щоб запропонувати дійсно корисне рішення, агентство провело глибинні інтерв’ю з ЦА та отримало інсайти про те, що турбує опікунів найбільше та чого вони потребують. Більшість респондентів відзначало, що питання здоров’я створюють велике навантаження й емоційне напруження. Вони зізнавалися, що відчувають гостру потребу в емоційній підтримці та діалозі. Тому команди Teva та Havas Digital Kyiv вирішили розробити чат-бот, який буде не тільки виявляти турботу і підтримку, а й надавати корисну інформацію про здоров’я (як психічне, так і фізичне) онлайн 24/7.

Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Агентство звернулося до кваліфікованих психологів і визначило найбільш актуальні для ЦА території. На підставі цих даних було розроблено 55 унікальних діалогів. Кожен присвячений окремій темі і містить різні техніки та вправи, щоб попрацювати з проблемою, знайти прийнятні рішення, отримати підтримку і підсилити мотивацію.

Серед тем:

  • як боротися зі страхами, щоб не зриватися на близьких,
  • що таке пасивна агресія,
  • як позбутися від напруги,
  • як говорити «ні»,
  • чому ми сумніваємося,
  • як знаходити час на дійсно важливі речі,
  • чи можна навчитися співчуттю,
  • як вирішувати конфлікти,
  • як уникати маніпуляцій,
  • що таке гіпервідповідальність і багато інших.

Чат-бот — це не медичні консультації, і він не замінює професійну психологічну допомогу. Але в результаті вдалося створити інструмент, з яким можна поговорити про свої страхи та переживання, не боячись осуду або інших оціночних суджень.

Поговорити з ботом можна в Telegram або Facebook Messenger.


Нагадаємо також, що для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота — «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та етнічні меншини, ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...

Нідерландський дизайнер створив «світлові рецепти» для сільського господарства

Видовищна інсталяція Grow демонструє, як світло певних кольорів спектра стимулює ріст рослин і дозволяє скоротити використання пестицидів на 50%.