Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на себе такі обов’язки. При цьому caregivers (опікуни) часто самі не отримують турботи та підтримки та стикаються з безліччю труднощів, у тому числі з емоційним вигоранням і депресією. Фармацевтична компанія Teva та Havas Digital Kyiv вирішили підтримати опікунів і створили для них турботливий чат-бот.

Щоб запропонувати дійсно корисне рішення, агентство провело глибинні інтерв’ю з ЦА та отримало інсайти про те, що турбує опікунів найбільше та чого вони потребують. Більшість респондентів відзначало, що питання здоров’я створюють велике навантаження й емоційне напруження. Вони зізнавалися, що відчувають гостру потребу в емоційній підтримці та діалозі. Тому команди Teva та Havas Digital Kyiv вирішили розробити чат-бот, який буде не тільки виявляти турботу і підтримку, а й надавати корисну інформацію про здоров’я (як психічне, так і фізичне) онлайн 24/7.

chat bot - Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Агентство звернулося до кваліфікованих психологів і визначило найбільш актуальні для ЦА території. На підставі цих даних було розроблено 55 унікальних діалогів. Кожен присвячений окремій темі і містить різні техніки та вправи, щоб попрацювати з проблемою, знайти прийнятні рішення, отримати підтримку і підсилити мотивацію.

Серед тем:

  • як боротися зі страхами, щоб не зриватися на близьких,
  • що таке пасивна агресія,
  • як позбутися від напруги,
  • як говорити «ні»,
  • чому ми сумніваємося,
  • як знаходити час на дійсно важливі речі,
  • чи можна навчитися співчуттю,
  • як вирішувати конфлікти,
  • як уникати маніпуляцій,
  • що таке гіпервідповідальність і багато інших.

Чат-бот — це не медичні консультації, і він не замінює професійну психологічну допомогу. Але в результаті вдалося створити інструмент, з яким можна поговорити про свої страхи та переживання, не боячись осуду або інших оціночних суджень.

Поговорити з ботом можна в Telegram або Facebook Messenger.


Нагадаємо також, що для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота — «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...