Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на себе такі обов’язки. При цьому caregivers (опікуни) часто самі не отримують турботи та підтримки та стикаються з безліччю труднощів, у тому числі з емоційним вигоранням і депресією. Фармацевтична компанія Teva та Havas Digital Kyiv вирішили підтримати опікунів і створили для них турботливий чат-бот.

Щоб запропонувати дійсно корисне рішення, агентство провело глибинні інтерв’ю з ЦА та отримало інсайти про те, що турбує опікунів найбільше та чого вони потребують. Більшість респондентів відзначало, що питання здоров’я створюють велике навантаження й емоційне напруження. Вони зізнавалися, що відчувають гостру потребу в емоційній підтримці та діалозі. Тому команди Teva та Havas Digital Kyiv вирішили розробити чат-бот, який буде не тільки виявляти турботу і підтримку, а й надавати корисну інформацію про здоров’я (як психічне, так і фізичне) онлайн 24/7.

Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Агентство звернулося до кваліфікованих психологів і визначило найбільш актуальні для ЦА території. На підставі цих даних було розроблено 55 унікальних діалогів. Кожен присвячений окремій темі і містить різні техніки та вправи, щоб попрацювати з проблемою, знайти прийнятні рішення, отримати підтримку і підсилити мотивацію.

Серед тем:

  • як боротися зі страхами, щоб не зриватися на близьких,
  • що таке пасивна агресія,
  • як позбутися від напруги,
  • як говорити «ні»,
  • чому ми сумніваємося,
  • як знаходити час на дійсно важливі речі,
  • чи можна навчитися співчуттю,
  • як вирішувати конфлікти,
  • як уникати маніпуляцій,
  • що таке гіпервідповідальність і багато інших.

Чат-бот — це не медичні консультації, і він не замінює професійну психологічну допомогу. Але в результаті вдалося створити інструмент, з яким можна поговорити про свої страхи та переживання, не боячись осуду або інших оціночних суджень.

Поговорити з ботом можна в Telegram або Facebook Messenger.


Нагадаємо також, що для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота — «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила ...

Підсмажити вірус: Ford пропонує дезінфікувати поліцейські машини підігрівом

Компанія Ford розробила програмне забезпечення, яке піднімає температуру в салоні автомобіля Police Interceptor Utility до 56 градусів Цельсія