«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила особливий ASMR-потяг на Youtube-каналі.

«Всі з дитинства пам’ятають цей магічно-гіпнотичний чух-чух — неповторну мову залізниці. Ця заспокійлива ритмічна мова завжди сприймалася як передвісник пригод і для кожного хлопчика чи дівчинки була особливою колисковою.

Ми подорослішали, але мрії про пригоди, невідомі землі та майбутні відкриття нас не полишили. І музика вагонних коліс по рейках до сих пір справляє на нас магічно-заспокійливу дію. “Укрзалізниця” впевнена: її ASMR-потяг вивезе з коронакризи до країни мрій всіх. Варто лише забажати.

Тепер кожен з нас може у будь-який момент застрибнути на віртуальний рейс, насолодитись звуками залізниці, помріяти, дивлячись у вікно чи просто розслабитись перед сном», — йдеться в пості «Укрзалізниці» на Facebook-сторінці. Також на цій сторінці можна переглянути тізер проєкту з шепотом провідника.

Автор проєкту — Віктор Синьков, засновник Київського Креативного Клубу.

«Ця ідея з’явилась ще давно, але у більш жартівливій формі. Коли я зрозумів, що її можна трансформувати у соціально значущий проєкт, одразу вирішив написати в “Укрзалізницю”. Що відбувалось далі — заслуговує окремої історії. Скажу тільки, що коли в державній компанії працюють такі молоді та прогресивні люди — це справді круто.

А ще я хочу окремо подякувати Алісі Меженській за поради та підтримку та Катерині Ермоленко за камеру», — коментує Віктор Синьков.

Джерело


Ще більше ASMR ось тут:

Минулого року Apple опублікував серію ASMR-роликів, знятих і записаних на iPhone XS і iPhone XS Max.

А бренд Michelob Ultra прорекламував органічне пиво Pure Gold за допомогою актриси Зої Кравіц. У 45-секундному ролику Зої експериментує з ASMR: шепоче в мікрофон, постукує нігтями по пляшці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.