«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила особливий ASMR-потяг на Youtube-каналі.

«Всі з дитинства пам’ятають цей магічно-гіпнотичний чух-чух — неповторну мову залізниці. Ця заспокійлива ритмічна мова завжди сприймалася як передвісник пригод і для кожного хлопчика чи дівчинки була особливою колисковою.

Ми подорослішали, але мрії про пригоди, невідомі землі та майбутні відкриття нас не полишили. І музика вагонних коліс по рейках до сих пір справляє на нас магічно-заспокійливу дію. “Укрзалізниця” впевнена: її ASMR-потяг вивезе з коронакризи до країни мрій всіх. Варто лише забажати.

Тепер кожен з нас може у будь-який момент застрибнути на віртуальний рейс, насолодитись звуками залізниці, помріяти, дивлячись у вікно чи просто розслабитись перед сном», — йдеться в пості «Укрзалізниці» на Facebook-сторінці. Також на цій сторінці можна переглянути тізер проєкту з шепотом провідника.

Автор проєкту — Віктор Синьков, засновник Київського Креативного Клубу.

«Ця ідея з’явилась ще давно, але у більш жартівливій формі. Коли я зрозумів, що її можна трансформувати у соціально значущий проєкт, одразу вирішив написати в “Укрзалізницю”. Що відбувалось далі — заслуговує окремої історії. Скажу тільки, що коли в державній компанії працюють такі молоді та прогресивні люди — це справді круто.

А ще я хочу окремо подякувати Алісі Меженській за поради та підтримку та Катерині Ермоленко за камеру», — коментує Віктор Синьков.

Джерело


Ще більше ASMR ось тут:

Минулого року Apple опублікував серію ASMR-роликів, знятих і записаних на iPhone XS і iPhone XS Max.

А бренд Michelob Ultra прорекламував органічне пиво Pure Gold за допомогою актриси Зої Кравіц. У 45-секундному ролику Зої експериментує з ASMR: шепоче в мікрофон, постукує нігтями по пляшці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...