«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила особливий ASMR-потяг на Youtube-каналі.

«Всі з дитинства пам’ятають цей магічно-гіпнотичний чух-чух — неповторну мову залізниці. Ця заспокійлива ритмічна мова завжди сприймалася як передвісник пригод і для кожного хлопчика чи дівчинки була особливою колисковою.

Ми подорослішали, але мрії про пригоди, невідомі землі та майбутні відкриття нас не полишили. І музика вагонних коліс по рейках до сих пір справляє на нас магічно-заспокійливу дію. “Укрзалізниця” впевнена: її ASMR-потяг вивезе з коронакризи до країни мрій всіх. Варто лише забажати.

Тепер кожен з нас може у будь-який момент застрибнути на віртуальний рейс, насолодитись звуками залізниці, помріяти, дивлячись у вікно чи просто розслабитись перед сном», — йдеться в пості «Укрзалізниці» на Facebook-сторінці. Також на цій сторінці можна переглянути тізер проєкту з шепотом провідника.

Автор проєкту — Віктор Синьков, засновник Київського Креативного Клубу.

«Ця ідея з’явилась ще давно, але у більш жартівливій формі. Коли я зрозумів, що її можна трансформувати у соціально значущий проєкт, одразу вирішив написати в “Укрзалізницю”. Що відбувалось далі — заслуговує окремої історії. Скажу тільки, що коли в державній компанії працюють такі молоді та прогресивні люди — це справді круто.

А ще я хочу окремо подякувати Алісі Меженській за поради та підтримку та Катерині Ермоленко за камеру», — коментує Віктор Синьков.

Джерело


Ще більше ASMR ось тут:

Минулого року Apple опублікував серію ASMR-роликів, знятих і записаних на iPhone XS і iPhone XS Max.

А бренд Michelob Ultra прорекламував органічне пиво Pure Gold за допомогою актриси Зої Кравіц. У 45-секундному ролику Зої експериментує з ASMR: шепоче в мікрофон, постукує нігтями по пляшці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія про захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.

Дмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесіДмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесі

Дмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесі

Спілкуватися з математиками, інженерами та іншими представниками технічної сфери для гуманітарія — ніби сісти не в той трамвай. Здавалося б ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.