GiveHerABreak – кампанія у підтримку жінок-режисерів

З огляду на те, як рідко жінок-режисерів номінують на «Оскар», некомерційна організація GiveHerABreak запустила портал, який показував пряму трансляцію вручення нагород Американської кіноакадемії. От тільки під час рекламної паузи цей сайт переключався замість реклами на показ фільмів, знятих жінками. Тобто навіть якщо їх заслуги не визнають під час церемонії, принаймні під час рекламної паузи про них згадають.

Геніальність технологічного рішення полягає у тому, що трансляція шоу на цьому порталі жодним чином не була піратською. Глядачі все одно мали увійти у свій акаунт каналу ABC чи кабельного телебачення. Але коли настав час для реклами, глядачі побачили розміщені на YouTube трейлери тих фільмів, які за минулий рік були створені жінками-режисерами. Коли рекламна пауза добігала кінця, сайт автоматично перемикався назад на трансляцію вручення «Оскарів». Тобто GiveHerABreak лише перемикав канали, а для цього не треба купувати ані контент, ані права на його трансляцію.

Чия це ідея?

Організацію GiveHerABreak було засновано ветераном рекламної індустрії Мо Саїдом (Mo Said), а кампанію реалізовано його ж агенцією Mojo Supermarket.

«Зазвичай ми створюємо рекламу для показу під час вручення «Оскарів», але ця проблема важливіша. Мільйони жінок знімають прекрасні фільми, проте обтяжена сексистськими стереотипами індустрія не визнає їх заслуг. Ми хотіли це виправити», – пояснив він.

Mojo Supermarket – одна з небагатьох успішних агенцій, де рівно половина співробітників – жінки. Більше того, половина робочих місць була надана іммігрантам.

Ті, кого оминають «Оскари»

За ті 92 роки, що існують нагороди Американської кіноакадемії, лише п’ятьох жінок номінували на звання кращого режисера. І лише одна з них – Кетрін Біґелоу (Kathryn Bigelow) – отримала «Оскара» в цій номінації.

Цього року було чимало талановитих жінок-режисерів, яких навіть не номінували на «Оскара» за найкращу режисерську роботу. Серед них:

  • Ґрета Ґервіґ (Greta Gerwig), фільм «Маленькі жінки» (Little Women);
  • Маріелль Геллер (Marielle Heller), фільм «Чудовий день у нашому районі» (A Beautiful Day in the Neighborhood);
  • Лулу Ван (Lulu Wang), фільм «Прощання» (The Farewell);
  • Меліна Мацукас (Melina Matsoukas), фільм «Квін та Слім» (Queen & Slim);
  • Лорін Скафарія (Lorene Scafaria), фільм «Шахрайки з Волл-стріт» (Hustlers).

Кампанія йде під слоганом «Ви вкрали наші «Оскари» – ми вкрали вашу рекламу».

За словами Мо Саїда, він дав людям самим вирішувати: дивитися фільми, які хтось вибрав для них, чи дивитися дійсно кращі фільми року.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.