• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

GiveHerABreak – кампанія у підтримку жінок-режисерів

10 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

З огляду на те, як рідко жінок-режисерів номінують на «Оскар», некомерційна організація GiveHerABreak запустила портал, який показував пряму трансляцію вручення нагород Американської кіноакадемії. От тільки під час рекламної паузи цей сайт переключався замість реклами на показ фільмів, знятих жінками. Тобто навіть якщо їх заслуги не визнають під час церемонії, принаймні під час рекламної паузи про них згадають.

Геніальність технологічного рішення полягає у тому, що трансляція шоу на цьому порталі жодним чином не була піратською. Глядачі все одно мали увійти у свій акаунт каналу ABC чи кабельного телебачення. Але коли настав час для реклами, глядачі побачили розміщені на YouTube трейлери тих фільмів, які за минулий рік були створені жінками-режисерами. Коли рекламна пауза добігала кінця, сайт автоматично перемикався назад на трансляцію вручення «Оскарів». Тобто GiveHerABreak лише перемикав канали, а для цього не треба купувати ані контент, ані права на його трансляцію.

Чия це ідея?

Організацію GiveHerABreak було засновано ветераном рекламної індустрії Мо Саїдом (Mo Said), а кампанію реалізовано його ж агенцією Mojo Supermarket.

«Зазвичай ми створюємо рекламу для показу під час вручення «Оскарів», але ця проблема важливіша. Мільйони жінок знімають прекрасні фільми, проте обтяжена сексистськими стереотипами індустрія не визнає їх заслуг. Ми хотіли це виправити», – пояснив він.

Mojo Supermarket – одна з небагатьох успішних агенцій, де рівно половина співробітників – жінки. Більше того, половина робочих місць була надана іммігрантам.

Ті, кого оминають «Оскари»

За ті 92 роки, що існують нагороди Американської кіноакадемії, лише п’ятьох жінок номінували на звання кращого режисера. І лише одна з них – Кетрін Біґелоу (Kathryn Bigelow) – отримала «Оскара» в цій номінації.

Цього року було чимало талановитих жінок-режисерів, яких навіть не номінували на «Оскара» за найкращу режисерську роботу. Серед них:

  • Ґрета Ґервіґ (Greta Gerwig), фільм «Маленькі жінки» (Little Women);
  • Маріелль Геллер (Marielle Heller), фільм «Чудовий день у нашому районі» (A Beautiful Day in the Neighborhood);
  • Лулу Ван (Lulu Wang), фільм «Прощання» (The Farewell);
  • Меліна Мацукас (Melina Matsoukas), фільм «Квін та Слім» (Queen & Slim);
  • Лорін Скафарія (Lorene Scafaria), фільм «Шахрайки з Волл-стріт» (Hustlers).

Кампанія йде під слоганом «Ви вкрали наші «Оскари» – ми вкрали вашу рекламу».

За словами Мо Саїда, він дав людям самим вирішувати: дивитися фільми, які хтось вибрав для них, чи дивитися дійсно кращі фільми року.

Джерело

Теги: гендерное равенствокіносуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.