Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня.
Нагадаємо, у січні команда LIONS заявила, що фестиваль таки відбудеться офлайн у Каннах. З огляду на те, що пандемія все ще поширювалась, а над можливістю закордонних подорожей нависав гігантський знак запитання, це рішення сприйняли зі скептицизмом. Багато хто вважав, що воно передчасне.
Опитування, проведене серед креаторів Великобританії, виявило, що більшість із обережністю ставиться до майбутнього проведення фестивалю офлайн. А половина опитаних категорично заявила, що ні в якому разі не поїде до Франції.
Згодом організатори Cannes Lions зайняли більш обережну позицію, заявивши, що подія вперше пройде у гібридному форматі: як онлайн-фестиваль із часткою «живих» подій та обміну досвідом.
«Протягом останнього року ми консультувались із нашими клієнтами і працювали над нашими планами, включаючи розвиток Cannes Lions Live як частину нової платформи LIONS Membership. Тепер ми можемо повністю перейти до цього формату в 2021 році. Він включатиме всі святкування, натхнення та відчуття особистої участі у фестивалі. Певен: ми зможемо об’єднати світову креативну спільноту під час Cannes Lions Live цього червня», — заявив Філіп Томас, Голова LIONS.
На Cannes Lions Live буде представлено активності в прямому ефірі та контент на вимогу. Цьогорічні нагороди Левами охоплюватимуть результати двох років роботи креативної спільноти, зважаючи на перенесення проведення події минулого року.
Доступ до фестивалю включено у вартість LIONS Membership. Реєстрація на фестиваль розпочнеться у травні. Щорічне членство в LIONS Membership коштуватиме 249 євро, а для молодих креаторів віком до 30-ти років діють знижки.
Також нагадуємо, що вперше в історії конкурс Young Lions Competitions під час Cannes Lions відбудеться у діджитал-форматі.