Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі оцінюватиме та нагороджуватиме роботи, подані в 2020-му та 2021-му роках.

«Понад 65 років Cannes Lions встановлюють орієнтир для великої креативної роботи, — зазначив виконавчий директор Lions Саймон Кук, — і після переносу нагородження Lions 2020 ми з особливим нетерпінням чекаємо на можливість представити роботу жюрі в червні. Ми були в захваті від різноманіття та рівня робіт, які отримали наші регіональні нагороди — Eurobest, Dubai Lynx та Spikes Asia. Тепер ми сподіваємось на особливе натхнення від робіт, створених протягом двох років у Cannes Lions, які закладуть новий глобальний стандарт креативу».

В 2021 році планується оцінювання та представлення роботи особисто в Каннах, Франція, під час Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви». Фестиваль наразі відкритий для реєстрації делегатів. Тобто планується провести Cannes Lions у традиційному офлайн-форматі.

Cannes Lions 2019 : Day One
CANNES, FRANCE – JUNE 17: attends the Cannes Lions 2019 : Day One on June 17, 2019 in Cannes, France. (Photo by Richard Bord/Getty Images for Cannes Lions)

«Хоча подорожі в даний час обмежені, наявність деяких вакцин дає нам надію, що у червні ми нарешті зможемо бути разом, навіть якщо нам потрібно буде заради безпеки дещо обмежити кількість делегатів, — заявив Голова правління Lions Філіп Томас. — Ми продовжуватимемо ретельно стежити за ситуацією та підтримуватимемо регулярний зв’язок з владою Франції. Але на той самий період уже заплановано багато інших великих міжнародних заходів, і з розмов зі світовою креативною спільнотою стає зрозуміло, що всі дуже прагнуть особистого спілкування».

У рамках фестивалю в червні «Каннські Леви» і надалі включатиме діджитал-складову, яку вперше впровадили у 2016 році завдяки Digital Pass. Минулого року понад 80 000 членів світового креативного та маркетингового співтовариства взяли участь в онлайн-серії лекцій, мастер-класів та дискусій.

Джерело


Більше інсайтів та історій, кейсів креативних комунікацій від світових агенцій, брендів та компаній читайте у нашому спецрозділі LIONS Live.

Дізнавайтесь також актуальні новини, дивіться свіжі кейси та читайте ексклюзивні матеріали з міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...