Effie Awards Ukraine 2020 оголошує старт прийому конкурсних робіт

Національна премія в галузі рекламно-маркетингових комунікацій Effie Awards Ukraine відкриває прийом конкурсних робіт сезону 2020. Цього року на учасників чекають нові категорії, в тому числі Positive Changes, та нові формати — онлайн-суддівство та offline Effie Awards Show з live-трансляцією.

Міжнародна премія Effie Awards заснована в Нью-Йорку в 1968 році. І вже понад 50 років для рекламодавців та агентств перемога в конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії, так званим «золотим стандартом» маркетингової спроможності, свідоцтвом вищої кваліфікації маркетингових та рекламних спеціалістів. Сьогодні Effie відзначає ефективність у всьому світі — понад 50 програм на глобальному, регіональному та національному рівнях. З 2005 року програма Effie Awards проводиться в Україні.

У конкурсній програмі Effie Awards Ukraine 2020 запроваджено ряд нововведень. Список категорій конкурсу, як продуктових та сервісних, так і спеціалізованих, був розширений і були додані:

  • Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні,
  • Direct to Consumer,
  • Influencer Marketing,
  • Marketing Disruptors,
  • Marketing Innovation Solutions,
  • Topical Marketing (Current Events),
  • Sustained Success (аналог категорії довгострокових кампаній)
  • Positive Change — категорії, які нагороджують проєкти за ефективність суспільно-значущих комунікацій.
Effie Awards Ukraine 2020__1

Звертаємо увагу учасників, що цього року існує три різні текстові форми заявок:

1) для всіх продуктових/сервісних категорій та спеціальних категорій,

2) для категорій Positive Change — Environmental,

3) для категорії Sustained Success.

Всі бланки заявок можна завантажити на сайті Effie в розділі «Заявки та додатки».

Effie Awards Ukraine продовжує пропонувати учасникам Effie Insight Guide: звіт, у якому збирається як загального плану рекомендації щодо заповнення заявки, оцінки роботи, так і фідбек від членів журі, які оцінювали кейс. Окрім попереднього замовлення звіту, у учасників буде можливість замовити документ після Церемонії нагородження.

Щодо дедлайнів Effie Awards 2020, цьогоріч конкурс має три терміни прийому конкурсних заявок, і з кожним дедлайном ціни підвищуються.

  • I DEADLINE — 1 вересня 2020
  • II DEADLINE — 1 жовтня 2020
  • FINAL DEADLINE — 23 жовтня 2020

Для нових учасників діють знижки. Цього разу знижки надаються не лише агентству, яке жодного разу не було учасником конкурсної програми Effie Awards Ukraine, але й агентству, яке не брало участь у конкурсі останні три роки, та клієнту, який самостійно подає заявку і його рекламні кампанії жодного разу не були представлені в конкурсній програмі.

Суддівство відбудеться в три тури і вперше пройде в онлайн-форматі

Традиційно команди журі Effie складатимуться з провідних маркетинг-спеціалістів, які працюють у компаніях рекламодавців, топ-менеджерів комунікаційних агентств, медіаекспертів, дослідників та консультантів. Прийом рекомендацій щодо включення до членів журі буде анонсований найближчим часом.

В грудні традиційні Церемонія нагородження переможців Effie Awards та конференція Best Marketing Practices відбудуться у новому форматі Effie Show. Подія об’єднає не тільки презентацію кращих маркетингових кейсів та вручення бажаних статуеток наживо, але й трансляцію всіх цих подій у прямому ефірі.

За результатами Effie Awards Ukraine складаються національні рейтинги ефективності комунікаційних та медіаагентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців та брендів України. Також всі результати української програми включаються до міжнародного рейтингу ефективності Effie Index рекламодавців, агентств та брендів.

Інформацію про зміни та оновлення в оформленні конкурсних заявок можна дізнатись на сайті премії. З будь-яких питань щодо конкурсної програми звертайтесь до оргкомітету: [email protected] (Катерина), [email protected] (Ольга).


Минулого тижня представництво Cannes Lions в Україні анонсувало попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.