Представництво Cannes Lions в Україні анонсує попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Локальні конкурси у 2021 році пройдуть у декількох категоріях.

Фінальний анонс щодо підтверджених організаторами конкурсних категорій з’явиться на початку наступного року. Наразі зацікавлені учасники мають можливість обрати 1 або 2 категорії серед 6-ти можливих у YLC (Design, Print, Film, Digital, Media, PR) або ж попередньо зареєструватися на конкурс молодих маркетологів YMC. Ця можливість уже доступна через конкурсну систему CIAU.

Під час реєстрації на Young Lions Competitions 2021 учасники можуть обрати Primary Competition category — основну категорію, в якій планують брати участь. Окрім цього, в системі доступний вибір Alternative Competition category — другорядної за пріоритетністю категорії, в якій цікаво взяти участь за умови, якщо основна не буде підтверджена організаторами. Доступні категорії 2021 року будуть розподілені між країнами залежно від міжнародних квот. Одна команда зрештою зможе взяти участь лише в одній конкурсній категорії.

Відкрито попередню реєстрацію на Young Lions Competitions 2021

«Ми як представництво Cannes Lions в Україні з кожним роком спостерігаємо підвищення інтересу до конкурсу. Порівняно з 2017-2018 роками, кількість учасників у 2020-му зросла у 5 разів! Це значить, що в талановитої молоді щороку стає менше перешкод для отримання міжнародного визнання. Разом із тим ми отримуємо запити від учасників щодо додаткових конкурсних категорій. Тому перед офіційним анонсуванням наступного конкурсу ми вирішили почути думки молодих креаторів та запропонували їм самостійно обрати категорії для участі. У цьому, як і у всіх інших питаннях, що стосуються розвитку молоді, представництво Cannes Lions та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) відкриті до діалогу та пропозицій», —  Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління CIAU.

Відповідно до офіційних правил, взяти участь у конкурсах YLC та YMC можуть команди у складі двох осіб. Кожному із учасників команди станом на 21 червня 2021 року має бути не більше 30 років. У YLC та YMC можуть реєструватися представники креативних, рекламних, маркетингових, діджитал-агенцій, фрілансери та інхаус-команд брендів. За деталями звертайтеся до представництва. 

Команди переможців локального конкурсу представлятимуть Україну на міжнародному етапі під час фестивалю Cannes Lions у 2021 року в Франції.

  • Детальніше про конкурс молодих креаторів читайте тут, а про конкурс молодих маркетологів — тут.
  • Здійснити попередню реєстрацію можна за посиланням.

Читайте також:

Inside YLC Ukraine 2020: історії та поради від переможців конкурсу молодих креаторів.

Конкурс молодих маркетологів: історії, висновки та поради від переможців YMC Ukraine 2020.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.