Creative Digest CIAU. Випуск #010

Чао, креатори! В ефірі вже десятий випуск Creative Digest CIAU. І сьогодні ми маємо для вас цікаві новини зі світу креативу і навіть нову рубрику! 

Послухати «Креативний дайджест» також можна на:

Instagram виповнилось 10 років! ​​На честь цього платформа додала декілька нових функцій. Зокрема, з’явилися різні дизайни логотипу, які кожен може змінити. Також, відтепер соцмережа приховуватиме коментарі, які схожі на булінг. Цю функцію ввели в рамках Національного місяця запобігання булінгу. За цькування користувачі отримають попередження. Кілька попереджень ведуть до блокування акаунту. Про нові функції повідомляє Телеграм-канал «Красивий маркетинг».


Нещодавно Google випустив Art Filter у додатку Google Arts & Culture. Його можна використовувати для того, щоб самому стати художнім твором (наприклад, автопортретом Ван Гога чи Фріди Кало де Рівера) або приміряти знакові артефакти, які зберігаються в музеях (наприклад, самурайський шолом або єгипетське намисто). Як це виглядає і працює, читайте на creativity.ua.  


Центральна виборча комісія запустила чат-бота, в якому можна отримати інформацію про місцеві вибори. Вона систематизована за блоками для різних категорій виборчого процесу. За допомогою бота виборці зможуть швидко знайти місце розташування виборчої дільниці. Або перевірити доступність приміщень, що обладнані для людей з інвалідністю. Більше деталей про функціонал чат-бота читайте на Bazilik.Media.


Громадська організація Global Office у рамках ініціативи #вліпизасебе випустила маніфест BAYDUZHE. Він закликає молодь проголосувати на місцевих виборах 25 жовтня. Героями маніфесту стали українські блогери, музиканти, діджеї, продюсери, хореографи, художники, фотографи та стилісти. Мета ініціативи — не лише показати голосування таким, яким раніше його ніхто не бачив — модним і сучасним, — а й зробити це актуальною візуальною мовою. Детальніше про кампанію читайте на creativity.ua.


Розмова з філософом не може торкатися лише однієї чи декількох вузьких тем. Адже філософу властиво розглядати питання одразу під декількома кутами зору, інколи зовсім неочікуваними. Саме так і сталося в інтерв’ю редакції creativity.ua з доктором філософських наук, професором Київського національного університету імені Тараса Шевченка, відомим перекладачем Вахтангом Кебуладзе. Креатив, культура і філософія — ця тріада була в центрі уваги цієї багатопланової та багаторівневої бесіди. Читайте інтерв’ю на creativity.ua.


У Києві запустили перший Музей науки МАН України, де більшість експонатів інтерактивні. Тобто під час екскурсій на них можна буде не лише дивитися, а й перевірити, як вони працюють. Серед експонатів є такі, що показують оптичну ілюзію, а також велосипед із квадратними колесами та різні маятники. А ще власноруч можна зібрати міст Леонардо да Вінчі, запустити блискавки в котушці Тесли та дослідити, як з піску створюють мікрочіпи. А який експонат є найбільш інтерактивним, дізнайтеся на CASES.Media.


А тим часом на різних київських локаціях розмістили 20 табличок-листів із цитатами українських письменників про столицю. Кампанію створили в рамках проєкту «Читати Київ». Таблички розмістили за маршрутом від Печерська до Подолу. На них є QR-коди, за якими можна потрапити на сайт проєкту та дізнатися більше про автора та локацію. Деталі про мету проєкту читайте на Bazilik.Media.


Київський продакшн та студія Minimal Movie разом із ландшафтним архітектором Максимом Коцюбою випустили короткий документальний фільм. Він переосмислює тоталітарне минуле України. За словами авторів проєкту, брутальна радянська архітектура, як привид тоталітарного режиму, домінує в українських містах. Фільм створює простір для пошуку відповідей на запитання: чому так мало змінилося за час незалежності. Переглянути роботу можна на telegraf.design.


Щоб прорекламувати свій новий серіал про ворожий до людства штучний інтелект, телеканал Fox замовив для нього трейлер, який створив… штучний інтелект. Для роботи над трейлером Fox передав команді програмістів Space150 записи всіх серій дебютного сезону серіалу, сценарії та нотатки до них. А алгоритм машинного навчання переглянув усі ці серії, визначив ключові теми і обрав найдоречніші, з його точки зору, сцени та діалоги. Більше про це читайте на creativity.ua.


Не так багато зразків зовнішньої реклами розраховані на те, щоб з часом поступово руйнуватися. Але воскові інсталяції, створені для природозахисної організації The CLEO Institute, призначені саме для того, щоб за кілька днів розпастися на шматочки. Організація  вирішила показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур, які впродовж вересня були встановлені в різних містах штату Флорида. Кожна з цих воскових скульптур була призначена для того, щоб за кілька днів розтанути. А коли це відбулося, вони явили публіці попередження про те, чим загрожує світові невпинне потепління. Як це виглядало, дивіться на creativity.ua.


Школа Projector активно веде набір студентів на курси! Найцікавішими для вас можуть бути: 

  • Speculative Design.

Курс для тих, кому стало тісно в рамках звичного світу. Кураторка курсу, художниця з Берліну Anfi Sa, познайомить студентів з альтернативними напрямками в сучасному дизайні. Під час навчання ви послухаєте лекції від крутих спекулятивних дизайнерів з Німеччини та Нідерландів. А наприкінці створите власний проєкт. 

  • Creative leadership.

Кожен менеджер творчої команди рано чи пізно зіштовхується зі станом, коли перестає розуміти, куди рухається його проєкт і команда. На курсі ви спробуєте розібратися, чому так стається і як цьому запобігти. Кураторка курсу — Наталія Тачинська, креативна та артдиректорка з понад 10-річним досвідом. Протягом півтора місяця вона знайомитиме вас з практиками та методиками креативного лідерства. 

  • Copywriting. Beginning.

За два місяці навчання куратори обіцяють студентам побувати на місці вже бувалого копірайтера креативного агентства. Під час курсу ви навчитесь робити презентації, вивчати будову слова та слогана, попрактикуєтесь у сторітелінгу, неймінгу та написанні маніфестів. Курс ідеально підійде новачкам у професії і тим, хто твердо вирішив працювати в рекламі. 

Зазначаємо, що всі курси від Projector наразі проходять в онлайн-форматі, але це точно не стане на заваді новим знанням та класному проведенню часу. Більше інформації та реєстрація на курси — на сайті Projector.


А тепер настав час для нової рубрики «Креативного дайджесту» — «Telegram-канал тижня»! І почнемо з каналу під назвою Perfect PR.

Команда PR-спеціалістів агенції Perfect PR створила перший україномовний Telegram-канал про PR, у якому ділиться знаннями з колегами та всіма, хто цікавиться світом комунікацій. 

Це PR-тусівка з професійною інформацією, лайфхаками і порадами з власного досвіду, дослідженнями, українськими та світовими PR-практиками, а також оглядами кейсів, трендами, корисними дайджестами, експертними блогами.

Рубрики каналу:

  • #PerfectCases — огляди найкращих (або навпаки) комунікаційних кейсів
  • #PerfectNews — новини зі світу PR 
  • #PerfectDigest — корисні добірки книг/курсів/фільмів/подій
  • #PerfectAdvice — комунікаційні, журналістські та digital-поради 
  • #PerfectTrends — тренди, які важливо знати кожному піарнику
  • #PerfectResearch — цікаві дослідження, що допоможуть знайти інсайт або аргумент. 
Creative Digest CIAU. Випуск #010

На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Дякуємо, що ви з нами! Далі — ще цікавіше. Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...