Зворушлива історія головного старожила ПриватБанку

Команда агентства banda створила зворушливий кампейн для ПриватБанку, щоб він асоціювався не тільки з «величезністю» та зеленим логотипом, а й з людьми

Для багатьох банки — це щось механічне, структурне та корпоративне, до них важко відчувати якесь розуміння та емоційну прив’язаність. Креативне агентство banda спробувало розповісти, що ПриватБанк — це 22 286 людей зі своїми радощами, проблемами та історіями. Саме вони створюють Приват, який «не чекає, а бере і робить». Тому свою чергову велику кампанію банк вирішив присвятити не собі, а своїм людям.

«Ми шукали креативний сторітелінговий прийом, щоб історії “приватівців” були цікавими взагалі для всіх українців. Так з’явилася ідея розказати про людей від імені найстаршого “співробітника” банку. Того, хто десятиріччям з одного і того ж місця спостерігав за їхнім життям. І от, нарешті, отримав змогу про все побачене розповісти», — розповідають у агентстві про кампанію для ПриватБанку.

Основний ролик продовжили серією інших випадків з «банкоматівського» життя та спогадами про улюблених колег:


Нещодавно агентство banda розробило новий брендинг для архітектурного бюро baraban, яке вже понад 10 років реалізує складні та сміливі проєкти.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку ...

Бути інфлюенсером чи не бути: тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати ...

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Google підготував дудл до Дня Землі

Сьогодні Google разом з усім світом святкує День Землі новим дудлом. Цього року дудл до Дня Землі присвячений масовому висадженню ...

Рекрутингова агенція відтворює високе мистецтво живопису

«Рекрутингова агенція» звучить не надто захопливо, але ось на яке мистецтво перетворили її бриф креативники Zambezi та режисер Джонні Грін.