Провайдер розваг MEGOGO та Fedoriv Agency восени запустили масштабну рекламну кампанію, яка складалась, зокрема, з роликів на телебаченні та YouTube. Особливість роликів у їхньому короткому хронометражі, тому сюжет захоплює увагу з перших секунд і кульмінаційна подія відбувається, щойно відео розпочалося.

Команда Fedoriv Agency ділиться закуліссям створення рекламних роликів, що більше схожі на тизери пригодницьких фільмів: там і телепортація на велетенський котодиван у космічному просторі, і небезпечне плавання морем на надувних матрацах, і страшний (насправді ні) ведмідь, який радий потоваришувати…

«Ми вигадали привабливих персонажів і розповіли чотири історії, у яких стається щось жахливе, але, як тільки герої переконуються, що близькі в порядку і є MEGOGO, — життя налагоджується», — розповідає Анна Лісовська, копірайтерка Fedoriv Agency.

Особливу увагу автори кампанії приділили фільмуванню та постпродакшену — відео наповнені спецефектами і комп’ютерною графікою. В них присутні і океанічні простори, і доісторичні ландшафти, і велика кількість загальних планів. Для ефекту ще більшого занурення креатори Fedoriv Agency використали кінематографічну корекцію кольору, що вирізняється глибиною і насиченістю забарвлення. А ще хорошого кіно не буває без доречно підібраної музики. У ролику про морське чудовисько створити атмосферу напруженості і загадковості вдалося завдяки варіації на зловісну музичну тему з фільму «Щелепи», а у ролику про парк атракціонів лунає композиція, що відсилає глядача до стрічки «Фантастичні звірі і де їх шукати».

Знімати рекламу, як кіно: команда Fedoriv Agency про закулісся створення роликів для MEGOGO

За словами креативної команди агенції, багато часу також пішло на підготовку реквізиту, адже саме антураж змушує глядача повірити в правдивість оповіді та створює потрібний контекст, в якому перебувають герої. Для знімання цієї реклами спеціально побудували велетенське гніздо зі справжніх гілок, яйця птеродактиля — з пінопласту, кита з тропічними заростями на спині й моторошну будку провісниці в парку розваг. Елементи на кшталт неба та брижі води змоделювали вже за допомогою комп’ютерної графіки.

Далі команда Fedoriv Agency розбирає кожен ролик окремо і пропонує знайти прихованки.

Острів-Риба

На початку відео зображено безтурботну пару, яка ліниво засмагає на надувних матрацах. Але дозвілля триває недовго — з’являється величезна риба, спина якої вкрита буйними джунглями, і проковтує героїв. Так вони опиняються у череві морського чудовиська серед скарбів, уламків кораблів, водоростей і гіпсових статуй (які, до речі, теж справжні). Моторошна локація перетворюється на затишний куточок, як тільки герої знаходять телевізор і вмикають MEGOGO. За задумом авторів, домівкою може бути будь-яке місце, якщо поруч близькі.

Створюючи цю історію, команда Fedoriv Agency надихалася «Щелепами», «Піратами Карибського моря», також пригадується казка про Сіндбада-мореплавця. А наприкінці на екрані телевізора можна помітити тематичну стрічку «В серці моря» з Крісом Хемсвортом, яка перегукується з сюжетом ролика.

Котодиван

У цьому ролику нескладно впізнати відсилання до відомого анімаційного фільму японського режисера Хаяо Міядзакі «Мій сусід Тоторо», у якому кіт також виконує дещо незвичну роль, стаючи автобусом, тобто Котобусом.

Для цього рекламного відео художники-постановники зшили муляж тіла тварини з лапами й хвостом, відзняли голову справжнього кота і вже на монтажі поєднали її зі штучною частиною котодивана. За первинним задумом, хвіст теж мали знімати справжній, але пухнастий актор категорично відмовився їм рухати.

«Ми посадили кота на руки господині, протягнули голову через отвір у тканині зеленого кольору і зловили потрібний ракурс. На щастя, нам попався дуже спокійний кіт. „Ворухливий хвіст“ у котодивана з’явився завдяки комп’ютерній графіці, бо справжній кіт своїм хвостом ворушити не схотів», — розповідає Максим Назаров артдиректор Fedoriv Agency.

У ролику з котодиваном відсилань найбільше: «Великий» — звідси взяли парк атракціонів і будку з ворожкою, «Фантастичні звірі і де їх шукати» подарували ролику ефект телепортації, а також вже згаданий «Мій сусід Тоторо» — завдяки йому маємо котодиван.

Зйомки відбувалися у реальному парку розваг, його хіба що залили водою для гарного відбиття в калюжах. Як і у попередньому ролику, наприкінці бачимо стрічку «Секрети домашніх тварин», що відлунює сюжет реклами.

Гніздо птеродактиля

Цей ролик вийшов найпершим у рамках маркетингової кампанії наприкінці вересня. В ньому зображено первісний світ, де казна-звідки з’являється сучасна родина, яку птеродактиль приносить у своє гніздо. По вже знайомому задуму, герої лякаються непередбачуваних обставин, але як тільки розуміють, що вся родина разом і є MEGOGO, перестають перейматися.

Ролик знімався на тлі гігантського зеленого екрана. Знадобився великий простір для монтування спеціальних тросів, на яких підвісили героїв і каскадера, що тримає лапи птеродактиля. Саму істоту створили за допомогою комп’ютерної графіки, а ось лапи довелося робити власноруч. Це були дуже великі рукавички по лікоть.

Вигадуючи цей ролик, креативна команда Fedoriv Agency надихалася фільмом «Мільйон років до нашої ери» 1966 року, а саме — сценою викрадення героїні птеродактилем. А в кінці відео бачимо на екрані телевізора «Парк юрського періоду» 1995 року — момент, де герої вперше зустрічають динозаврів.

Пещера з ведмедем

Найменше комп’ютерної графіки в ролику з ведмедем. Лігво побудували в павільйоні, а тварину навмисно не робили реалістичною, вдягнувши актора у ростовий костюм. За задумом, він мав виглядати трохи дурнуватим і видаватися за «свого хлопця».
Ніяких прямих відсилань у ролику немає, хіба що трохи від Індіани Джонса — а саме запальничка.

Трохи про кейс MEGOGO

Fedoriv Agency сформулювали дуже просте і чітке повідомлення: з MEGOGO вдома класно. На перший погляд здається, що воно дуже очевидне і будь-який інший бренд може сказати про себе так само. Втім, команда агентства запевняє, що знайшла цей інсайт на базі досліджень і має аргументоване підтвердження.

«Комусь може здатися, що багато брендів могли б сказати, що з ними добре, але це не так: ми бачили дослідження, опитували людей, і розуміємо, як наші стратеги дійшли такого висновку. Нам відкрилося величезне поле для креативу, це ж практично вільний бриф! Ми придумали й запропонували клієнтові кілька великих ідей, одна з яких звучала так: взагалі-то, будинок — це не завжди про конкретне фізичне місце. Дім там, де тобі класно: де близькі, або навпаки, де нікого і тихо, де диванчик, ноутбук і улюблена чашка. Навіть неважливо, де цей будинок знаходиться і який він, якщо тобі там добре. А вдома добре з MEGOGO», — коментує Анна Лісовська, копірайтерка Fedoriv Agency.

Аудиторія MEGOGO — це сім’ї з дітьми, які користуються цифровою приставкою або смарттелевізором. По буднях вони працюють і займаються домашніми справами. На вихідних ходять у парк або в ТЦ, їздять до батьків чи друзів. Від інших їх відрізняє те, як вони проводять вільний час вдома. Перегляд телеканалів, фільмів і серіалів — основа їхнього дозвілля. Люди підключають MEGOGO не для того, щоб просто переглянути якийсь фільм або серіал, — вони прагнуть будь-коли цікаво проводити вільний час удома. У п’ятницю ввечері замовити суші та подивитися останній випуск «Холостяка»; захопити мультфільмом дочку зранку, щоб доспати ще годинку; на вихідних покликати друзів і, коли вже всі занудьгують, поставити якийсь бойовик.

Нову рекламу бренду можна побачити на YouTube і по ТБ, постери — у київському метро, промо подкастів та аудіокниг транслюють по радіо.

Рекламні ролики — лише тактична частина маркетингової кампанії Fedoriv Agency для MEGOGO, яка народилася в процесі численних досліджень та створення нової креативної платформи й довгострокової стратегії для бренду. Ці чотири відео — перша хвиля у рамках масштабної кампанії. Отже, далі буде…


Також пропонуємо переглянути свіжу кампанію для robota.ua від команди Fedoriv Agency.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

10 способів використання Instagram Guides в маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.