Роботи багато — життя одне: Fedoriv Agency створили нову кампанію для robota.ua

За даними Мінфіну, більше ніж половина українців заробляє до 10 000 гривень в місяць. Людей не влаштовують умови роботи, але вони продовжують вмовляти себе трошки потерпіти й роблять це роками. Така поведінка цілком зрозуміла — всіх нас бентежать зміни. Але зовсім не обов’язково одразу спалювати мости й звільнятися, часом достатньо зайти на той самий сайт і переглянути вакансії.

Нова кампанія, створена креативною командою Fedoriv Agency, надихає нас зробити крок до комфортного життя без зайвого стресу. Віднайти той самий work-life balance не так уже й складно — треба лише зробити перший крок та переглянути вакансії на robota.ua.

На початковому етапі команда агентства провела дослідження і з’ясувала, що 50% українців відчувають постійний стрес через свою роботу. Вони шукають інші варіанти, не просто щоб знайти нове місце, а щоб втекти від теперішнього, яке псує їм життя: не залишає часу на хобі та сім’ю.

«Поспілкувавшись з представниками 12-ти різних професій, ми зрозуміли, що всі вони — від комірника до журналістки модного видання — мають щось спільне. А саме: дуже довго терплять погану роботу. Найчастіше, занадто довго.

Тому ми звертаємося до тих, кому бракує мужності, як іноді кожному з нас. Нас цікавлять усі українці, які незадоволені своєю роботою, але бояться її міняти. Ми хочемо, щоб за допомогою бренду robota.ua вони зрозуміли: якщо робота псує життя — це привід задуматися і подивитися вакансії», — зазначає Олександр Приходько, стратег в Fedoriv Agency.

Як зазначають представники robota.ua, понад три мільйони кандидатів уже обрали сервіс у якості платформи для пошуку нового місця працевлаштування, й щодня кількість розміщених резюме зростає. У новому році компанія має за мету збільшити аудиторію і закріпити лідерські позиції на ринку.

«Нам є, що показати: найбільша кількість пропозицій від провідних українських та міжнародних компаній, зручна система рекомендованих вакансій, інструменти для моніторингу зарплат, інтерактивна мапа в додатку — словом, безліч сучасних функцій для швидкого і комфортного пошуку роботи. Ми високо цінуємо таку довіру й у 2021 році продовжимо оновлювати продукт, щоб якомога більше пошукачів знайшли місце, де на них чекають», — коментує Юлія Далібук, Communication & PR manager robota.ua.

Robota.ua почала 2021 рік масштабною телевізійною та діджитал-кампанією. Ролики можна побачити на ТБ, в YouTube, у мобільних додатках та соцмережах. Команда Fedoriv Agency розробила нову креативну платформу, оновлену стратегію та позиціювання. Відтепер robota.ua допомагає знайти роботу, з якою життя в радість. Для цього не треба одразу звільнятися, почати можна с перегляду вакансій сайті або у мобільному додатку.

Роботи багато — життя одне: Fedoriv Agency створили нову кампанію для robota.ua
Роботи багато — життя одне: Fedoriv Agency створили нову кампанію для robota.ua

«Я дуже ціную, що така крута компанія вибрала наше агентство для реалізації амбіцій, які вона закладає в цей проєкт. Сподіваюся, це початок нового довгострокового співробітництва і нової історії лідерства на ринку працевлаштування», — додає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency.

Отже, це тільки початок спільної роботи маркетингового агентства і robota.ua. Цілком очікувано, що вже згодом ми побачимо інші рекламні кампанії, створені на оновленій креативній платформі.


Також пропонуємо вам переглянути перелік найпопулярніших навчальних курсів 2020 року від Coursera.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на престижному європейському конкурсі (оновлено)

Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на європейському конкурсі iJungle 2020 Illustration Awards. Альона Шостко отримала золото в номінації ...

Український сервіс Reface, на думку Google, може покращити світ у 2021 році

Google склав список програм, які можуть поліпшити 2021 рік. Одним із рекомендованих компанією сервісів став український Reface. Всього у списку рекомендацій 21 ...

AFI Awards. Названо найкращі фільми та серіали 2020 року

Щорічно Американський інститут кіномистецтва, розташований в Лос-Анджелесі і заснований у 1967 році, називає найкращі фільми і серіали, що вийшли протягом ...

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Avangarden cultural agency оголошує OPEN CALL на участь в онлайн-виставці цифрового мистецтва

Avangarden cultural agency оголошує OPEN CALL на участь в онлайн-виставці цифрового мистецтва під назвою «Forever is our today». Організатори виставки ...

Сінгапурська студія розробила безконтактні кнопки для ліфтів

Достатньо зімітувати натискання на кнопку, не торкаючись її, і Kinetic Touchless дійсно втопиться в панель, наче під дією телекінезу.