«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити

«Навчися виживати, коли здається, що гаплик», — звертаються герої креативної кампанії 14-го Українського маркетинг-форуму (УМФ) до маркетингового ринку. У роликах, які створило агентство BBDO Ukraine і зняла продакшн-студія Pronto Film, показані три життєстверджуючі історії тих, кому під час пандемії реально важко, але вони не роблять з цього драми.

Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine, автор ідеї та режисер роликів, розповідає: «Ідея роликів виникла зі спостережень за бізнесом під час кризи. Комусь довелося закрити заклад, хтось втратив орендаря, хтось був змушений звільнити людей, хтось втратив роботу, хтось — клієнтів. І у кожного при цьому знайдеться знайомий, якому було ще важче.

Ми не хотіли, щоб креативна ідея якось драматизувала ситуацію, як це диктує концепція “Форуму уцілілих”, і аналогії з виживання в інших екстремальних умовах ми відразу визнали неадекватними реальності. Нам хотілося подати героїзм у побутовому сенсі і показати, що люди, які проявляють цей героїзм, роблять це з легкістю і гумором».

У результаті були створені історії людей, які не скоряються обставинам, а змінюють себе, свою бізнес-модель, процеси, підлаштовуючись під ситуацію і витягуючи з цього максимальну користь. Як це у них вийшло — можна побачити у роликах.

Історія Миколи, у якого турагентство:

Історія кума, у якого ресторан:

Історія тещі, у якій кінотеатр:

Крім ігрових 33-секундних роликів креативна кампанія Українського маркетинг-форуму включає графічні 6-секундники, що розвивають тему.

Ганна Калашник, виконавча продюсерка Pronto Film, додає: «Бувають проєкти, в яких у тебе є все для крутого результату, але удача і відчуття задоволення від виконаної роботи проходять повз. На щастя, у проєкті для УМФ все сталося навпаки. Тільки ми встигли помітити, що наш захват від скриптів, створених BBDO, “обріс” професійною командою, голлівудським візуальним стилем і смачною акторської подачею, як вже дивимося на наше створіння на великому екрані проєктора, відчуваючи гордість і точно розуміючи, що ролики вдалися на всі 100».

Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму, засновниця IdeasFirst, коментує: «Багато компаній за час карантину і локдаунів зіткнулися з викликами, для вирішення яких не було ніяких “методичок”. Досвід виходу з кризи і розвитку у кожної компанії був індивідуальним. Але є те, що об’єднує наших героїв. Можна довго нити, як тобі погано, а можна взяти приклад з тих, кому ще важче, але вони не сумують. Яскрава креативна ідея від BBDO і переконливе втілення від Pronto Film — і ці короткі відео здатні стати для вас афірмаціями на кожен день. Окреме спасибі компаніям за реалізацію такої грандіозної ідеї за дуже скромний бюджет. Адже це теж мистецтво виживання».

Щоб оптимізувати логістику і витрати на зйомку, три ролика зняли за 14 годин. Зйомки проходили в офісі BBDО, у машині Дениса Келеберденко, на боксерському рингу хороших знайомих. «Навіть Сильвестра Сталлоне довелося не в 3D малювати, а використовувати його роздруковану на чорно-білому принтері в повний зріст копію і анімувати її у stopmotion. Але цієї величезної роботи навіть ніхто не помічає, так все гарно вийшло», — жартує Денис.

Історії компаній і їхніх маркетингових команд ви зможете почути на Українському маркетинг-форумі 27–28 травня. Форум пройде у гібридному форматі у КВЦ «Парковий» і в онлайні.

Як завжди, звучатимуть теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть учасникам форуму рости у нових реаліях. Подробиці на офіційному сайті події marketingforum.com.ua, а також у Facebook та Instagram форуму.


А 1 квітня Юрко Гуцуляк проведе майстер-клас з трендів. Він допоможе розібратися в трендах 2021 та навчитися створювати актуальні візуальні рішення. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...