Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.
X-RAY Marketing Awards — премія, яка оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, співтовариство онлайн і експертне журі. Такий підхід виключає суб’єктивізм або будь-які інші маніпуляції навколо вибору кращих з кращих. Підсумкові результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — оцінка онлайн, 30% — оцінка оргкомітету.
Голосування онлайн триває до 28 лютого включно. Проголосувати за обраний проєкт можна за посиланням.
Пропонуємо перелік-огляд проєктів, які потрапили до шорт-листа номінації «Соціальний проєкт року».
Епіцентр — «Мільйони добрих справ»
Реаліті-проєкт «Мільйони добрих справ», мета якого — надати до 20 грантів підприємцям на загальну суму до 10 млн грн. Подано втричі більше заявок, ніж було заплановано. 1,1 млн переглядів чотирьох епізодів реаліті-шоу.
АТБ — «Мене це стосується!»
АТБ спільно з фондом «Таблеточки» запропонували придбати благодійні товари і допомогти онкохворим дітям. Обгортку шоколадки прикрасила співачка Оля Полякова, а пакетики чаю — музикант DZIDZIO. Було зібрано 11 млн грн і передано БФ «Таблеточки».
Sayenko Kharenko — «Сила підпису»
На честь свого 15-річчя компанія створила перший в Україні квест-музей «Сила підпису», після виставка переформатувалася в інтерактивний формат.
Фармак — «Екошкола»
Мета створення школи — об’єднання і створення екологічного активу молодіжної спільноти, популяризація екологічного способу життя серед молоді та підвищення культури ресурсо- та енергозбереження. З 1 вересня «Екошкола» стала національним проєктом і охопила всю Україну. Відбувся перший онлайн-екомарафон «Екошкола», де пройшов захист робіт та розіграш грантів на реалізацію проєктів-переможців.
Київстар — «Смартфон для батьків»
Мета проєкту «Смартфон для батьків» — поширення цифрової грамотності серед старшого покоління. У 2020 році проєкт вийшов за межі популяризації цифрової грамотності і показав, що смартфон — це інструмент, який допомагає стати ближче до своїх дітей та онуків, краще їх зрозуміти.
Мамахохотала — «Країна Сонячних зайчиків»
«Країна Сонячних зайчиків» — це проєкт, мета якого висвітлити 12 гострих тем: насильство в сім’ї, фейки, толерантність, захист тварин, Кібербулінг і т.д. У головних ролях знялися зірки кіно, ТБ і шоу-бізнесу. Загальна кількість переглядів — 440 тис.
WOG — «Дорога добра»
Проєкт «Дорога добра» створений спільно з БФ «Твоя опора». Амбасадор проєкту — Маша Єфросиніна. Зібрано майже 3,27 млн грн для переобладнання дитячої операційної Інституту Амосова. Необхідно було придбати в кав’ярнях на заправках WOG кавовий напій в благодійному стаканчику, або зробити внесок онлайн або за допомогою SMS.
Pavlenko Legal Group — Like camp
Табори психологічної підтримки для підлітків дитячих будинків Like Camp. Основна мета проєкту — допомогти підліткам вирівняти свій психологічний стан, знайти внутрішні ресурси, прийняти себе і свої життєві сценарії такими, якими вони є.
MEGOGO — «Всеукраїнська школа онлайн»
«Всеукраїнська школа онлайн» працює на всіх пристроях медіасервісу: Smart TV, смартфони на базі iOS і Android, веб-версія. З ініціативи ЮНІСЕФ та MEGOGO проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» розширив пул уроків для школярів 1-4 класів і став інклюзивним.
Oriflame — «Відчуваючи красу»
«Відчуваючи красу» — проєкт для незрячих клієнтів компанії. Сервіс для вибору і покупки косметики на спеціальному розділі сайту за допомогою голосових підказок.
Біосфера — «Дзвінок Святому Миколаю»
«Дзвінок Святому Миколаю» — проєкт, який подарував дітям відчуття спілкування зі справжнім Святим Миколаєм. За перші хвилини було прийнято 7 тис. дзвінків. 2,5 тис. дітей «вживу» поспілкувалися зі Святим Миколаєм
UNIT.City — NEST Bootсamp
NEST Bootсamp (Network Education Startup Technology) — інтенсивний 3-місячний курс для перспективних стартапів. Програма безкоштовна і надає місця в офісі на території UNIT.City на весь період акселерації. Одним з наочних результатів проєкту стало залучення стартапом Watched $450 тис. від венчурного фонду QPDigital.
K.Fund — European Design Upgrade
European Design Upgrade: Transnational Capacity Building (EDU) — це міждисциплінарна програма з підвищення професійного рівня молодих дизайнерів і розвитку креативних команд, розроблена спільно з провідними викладачами-експертами з трьох країн: Бельгії, України та Фінляндії. Три фіналісти з України представлять свої роботи на міжнародній онлайн виставці Dutch Design Week 2020.
Eldorado — техніка лікарням
Eldorado надала 100 комплектів техніки лікарням, які займаються лікуванням хворих COVID-19, з різних регіонів України. Кожен комплект складався з холодильника, пральної машини, мікрохвильової печі, ноутбука і чайників.
Сільпо — #ГероїМогоДня
#ГероїМогоДня — проєкт про тих, хто в період пандемії продовжував виконувати свою роботу на місцях, а це 99,8% співробітників мережі супермаркетів «Сільпо». Було записано понад 3 тис. роликів подяк від клієнтів мережі. Після цього до проєкту приєдналися компанії, які працюють в сегменті В2С.
L’Oréal Україна — План солідарності
План солідарності спрямований на підтримку місцевих громад в умовах поширення коронавірусу COVID-19. В межах проєкту компанія передала 250 тис. продуктів, включаючи санітайзер, в аптеки, лікарні, школи та інші заклади.
ОККО — «Благаю, живи! Безпека на дорозі»
«Благаю, живи! Безпека на дорозі» — соціальна ініціатива ОККО, яка працює над підвищенням рівня безпеки на дорогах України. Компанія використовує різні комунікаційні інструменти для донесення важливості проєкту. Порядку 10 млн аудиторії сумарно проконтактували з інформацією.
Датагруп — RAZOM
Онлайн-платформа RAZOM створена з метою підтримки бізнес-клієнтів компанії і локального бізнесу, який працює в умовах карантину. Проєкт дозволяє реєструвати свій бізнес, продавати і купувати товари у своїх. Проєкт охоплює 15 міст, зареєстровано 1347 пропозицій.
Окрім номінації «Соціальний проєкт року» свій голос можна віддати за номінантів ще в 12-ти номінаціях.
Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-RAY Marketing Conference, на якій маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — «Нова пошта».
Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися можна за посиланням.