Вже наступного року на мобільну рекламу витратять більше, ніж на настільний інтернет

Східна Європа та інші регіони

Регіон Східної Європи і Центральної Азії швидко одужав після падіння 2009 року і вже у 2013 зріс на 11,1%. Однак конфлікт на Сході України, санкції Заходу проти Росії та відтік іноземних інвестицій знову відкинули країни регіону назад. У 2015 році рекламні витрати у доларовому еквіваленті скоротились на 45% в Україні, на 28% у Білорусі та на 9% у Росії.

Цього року російський ринок зросте на 4%, білоруський – на 15%, а український може скоротитися ще на 3% у перерахунку на долари. Також регіон “тягтимуть” донизу Азербайджан із скороченням ринку на 10% та Казахстан, де реклама втратить 38% від попереднього року.

Все це призведе до падіння регіонального ринку на 0,2% цього року , яке зміниться зростанням на 6,3% у 2017 році та 7,9% у 2018.

Як видно з діаграми, тривале падіння характеризує ринки Близького Сходу і Північної Африки, надшвидке зростання – “Швидкісну Азію”, усталений поступ – решту ринків.

Щодо окремих країн, то в наступні три роки топ-6 ринків залишаться на своїх місцях, Австралія посуне Францію з сьомого на восьме місце, на одну позицію опуститься Бразилія, а Індонезія увійде в десятку, витиснувши Канаду.

Потенційна загроза виходу Великобританії з ЄС

Цього тижня громадяни Сполученого Королівства визначатимуться, чи залишатися країні у складі ЄС. За нашими підрахунками вихід Великобританії з ЄС спричинить сповільнення зростання її рекламного ринку на 70 млн. фунтів стерлінгів на рік, тобто, до 2030 року ринок недоотримає 1 млрд. фунтів. Також можливий вихід країни з ЄС призведе до невпевненості як бізнесу, так і споживачів, і закладе великі ризики для всього регіону Європи.

Розподіл рекламних бюджетів між медіа

Реклама в інтернеті на мобільних пристроях обжене рекламу на настільних комп’ютерах вже у 2017 році, роком раніше, ніж у нашому попередньому прогнозі. Згідно даних Zenith у 2017 році рекламодавці по всьому світу інвестують в мобільну рекламу 99,3 млрд. доларів США, в той час як на “класичний” настільний пристрій припаде 97,4 млрд. доларів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.