Впусти вітер в голову: для Херсонщини створили позиціювання та комунікаційну стратегію

Херсонщина була таким же курортом сонця та моря, як Бердянськ, Коблеве чи Очаків. Плюс асоціація з кавунами. Область постійно прагнула наздогнати лідерів лежачого відпочинку, але перемогти їх було неможливо. 

Тому в Michurin створили унікальний Херсонський відпочинок. 

Класика класичного відпочинку — готуватися довго, але довга підготовка вбиває відпустку. Бо коли все продумуєш за півроку, навіть забуті серветки — біда. Тікаючи від рутини дім-робота, потрапляєш у нову рутину номер-море, яка набридає так само швидко. Тобто коли ти тупо лежиш, ти не відпочиваєш.

Ці знахідки привели до рішення — вийти з категорії лежачого відпочинку і створити спонтанний та не рутинний відпочинок. І поки Лежачий Південь продає лежання, креатори Michurin вирішили закликати до руху. 

Наступний виклик — знайти сильну емоцію подорожі. Адже повідомлення — мандруй Херсонщиною — максимально демотивуюче кліше. 

Ми пам’ятаємо роуд-муві та камін-оф-ейдж книги. Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож — спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас у 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.

Майбутнє настало, кар’єра є, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Цю нездійсненність і зробили комунікаційною платформою для Херсонської області: 

Херсонська подорож — це підлітковий тріп, якого у тебе не було

У слогані Michurin забрендував вітер. І це, можливо, перший фізичний брендинг у світі. 

Херсонщина стає антиподом курортних міст України. Тепер це місце пригоди — спонтанної автомобільної подорожі з морем, пустелею, лісом, сафарі, водопадами та ще безліччю пунктів призначення. 

Залишається тільки впустити вітер в голову.

Також радимо поглянути на брендинг для RoboUA, який розробила команда агенції Michurin.

А ще нещодавно агенція Vertigo розробила брендинг для фестивалю електронної музики Brave! Factory 2020.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.