Херсонська область

Херсонщина була таким же курортом сонця та моря, як Бердянськ, Коблеве чи Очаків. Плюс асоціація з кавунами. Область постійно прагнула наздогнати лідерів лежачого відпочинку, але перемогти їх було неможливо. 

Тому в Michurin створили унікальний Херсонський відпочинок. 

Класика класичного відпочинку — готуватися довго, але довга підготовка вбиває відпустку. Бо коли все продумуєш за півроку, навіть забуті серветки — біда. Тікаючи від рутини дім-робота, потрапляєш у нову рутину номер-море, яка набридає так само швидко. Тобто коли ти тупо лежиш, ти не відпочиваєш.

Ці знахідки привели до рішення — вийти з категорії лежачого відпочинку і створити спонтанний та не рутинний відпочинок. І поки Лежачий Південь продає лежання, креатори Michurin вирішили закликати до руху. 

Наступний виклик — знайти сильну емоцію подорожі. Адже повідомлення — мандруй Херсонщиною — максимально демотивуюче кліше. 

Ми пам’ятаємо роуд-муві та камін-оф-ейдж книги. Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож — спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас у 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.

Майбутнє настало, кар’єра є, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Цю нездійсненність і зробили комунікаційною платформою для Херсонської області: 

Херсонська подорож — це підлітковий тріп, якого у тебе не було

У слогані Michurin забрендував вітер. І це, можливо, перший фізичний брендинг у світі. 

Херсонщина стає антиподом курортних міст України. Тепер це місце пригоди — спонтанної автомобільної подорожі з морем, пустелею, лісом, сафарі, водопадами та ще безліччю пунктів призначення. 

Залишається тільки впустити вітер в голову.

Також радимо поглянути на брендинг для RoboUA, який розробила команда агенції Michurin.

А ще нещодавно агенція Vertigo розробила брендинг для фестивалю електронної музики Brave! Factory 2020.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

YLC2020_illustrations_Logo

Конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення

Локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення та відбудеться 20-21 червня 2020 року. Це рішення прийнято оргкомітетом ...

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 оголосив новий дедлайн подачі робіт

Нагадуємо, подачу робіт відкрито з 16 січня 2020 року. Але, зважаючи на перенос дати проведення Фестивалю, організатори продовжили дедлайн подачі ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.