Цього року команда Vertigo стала творчим партнером Brave! Factory 2020. Ми створюємо всю візуальну комунікацію для фестивалю: айдентику, афіші, ідеї та продакшн відеороликів, тонни smm-контенту та багато чого іншого.

Денис Мартинов, Managing Director Vertigo:

«Мабуть, у кожного є таке місце, де можна відпочити подумки. Так от уявіть, що ви співпрацюєте з людьми, які це місце створили. І хоча ми у Vertigo вже не вперше робимо контент для клієнтів мрії, історія з Brave! Factory особлива.
Мені дуже близька філософія команди Closer. Хлопці не шукають легких шляхів і стараються бути найкращими у всьому — від самих вечірок і фестивалів до їх оформлення, виробляючи вручну те, що можна було б діджиталізувати (але втратити при цьому сутність). Дуже імпонує квантовий стрибок, який вони зробили за сім років існування арт-центру. Нехай не прозвучить скромно, та це можна порівняти з філософією Vertigo, тому пірнати у проєкт було особливо заманливо».

«Brave! Factory — це неймовірна атмосфера, особливий вайб. Щось незбагненне й неосяжне, але відчутне та знайоме: те, що не можна не впізнати. Саме тому дух фестивалю став головним персонажем комунікації, це він пробуджує в охоронці непозбувну бентегу та жагу пошуку,»— каже Влад Войцеховскі, Creative Director Vertigo.

До серпня, коли відбудеться івент, ще довго чекати. Але вже зараз айдентика і візуальні матеріали події дають фанам можливість долучитися до розслідування, проаналізувати всі зв’язки та спробувати відшукати дух Brave! Factory.

Загалом роликів, що анонсують лайнап, буде декілька. Як все виглядатиме в підсумку — секрет, але маємо вже підказку: дослідження охоронця не будуть марними. Зрештою, він знайде відповіді та покаже нам загальну картину подій.
Та крім свіжоспеченого відео, ми зробили чимало графічного хендмейду. Аби розуміти рівень занурення у проєкт, навіть афіша й аватарки для соцмереж були створені вручну. Цьогорічний логотип фестивалю створили з картону та додали йому реального об’єму. Все було в кращих традиціях крафтового дизайн-навіженства: з промочуванням листів у каві, вирізанням та приклеюванням букв власноруч.

Макс Балашов, Head of Art Vertigo:

«Межі виконаної роботи розбурхують свідомість, як і думка, що все це побачать мільйони людей не лише в нашій країні. Станом на сьогодні ми разом з командою Closer вже згенерували ключову ідею та графічний образ фестивалю. Першою ластівкою став тизерний ролик, який ми створили, зібравши круту арт-команду. Зокрема, режисерами відео стали Петро Стороженко та Сергій Шевцов. Попереду ще багато задач і це дуже потужний мотиваційний двигун, який доставляє нас на роботу з турбо-позитивом».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...

Илья и Катя Ануфриенко

6 советов «молодым львам» от участников YLC 2019 Ильи и Катерины Ануфриенко

Несмотря на то, что локальный конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 перенес даты проведения, это не значит, что нужно откладывать ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...